Foment Formació

Curs de Community manager

Foment Formació

Curs
Presencial
50 Hores
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

El curs de Community Manager de 50 hores que s'imparteix a Barcelona t'ajudarà a comprendre el treball i les responsabilitats del Community Manager com a clau en la nova estructura de les organitzacions ia conèixer els avantatges de les xarxes socials com a estratègia de les organitzacions enfront d'altres formats tradicionals.

 

Temari del curs

Social Media i Community Management
  • Xarxes socials i comunitats.
  • Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversió, fidelization.
  • La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.
  • Com dinamitzar comunitats on line.1.5. Com treballar continguts en social mitjana.
Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials
Facebook
  • Facebook. Característiques principals.
  • fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?
  • Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?
  • Pestanyes i aplicacions a Facebook
Twitter
  • Twitter. Característiques principals
  • Llenguatge específic de Twitter.
  • Com augmentar el nombre de followers.
Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting
  • Pinterest, la plataforma visual
  • Google+: Característiques principals.
  • LinkedIn. Característiques principals.
  • Gestionar els contactes a Linkedin.
  • Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau)
  • Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per comerç electrònic).
  • Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Ven.
Eines del Community Manager
  • HootSuite i TweetDeck.
  • Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdf.
  • MailChimp: disseny de newsletters i e-mailing.
Veure més

Destinataris

El curs està dirigit a tots els alumnes interessats en el tema personal o professionalment.


  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.

  • Persones en situació d'atur i treballadors de l'Administració Pública: Aquests col·lectius tenen l'accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que portin la documentació presencialment al Centre de Formació i es comprovi que no s'excedeix la limitació estipulada per l'Ordre TSF / 223/2016, de 23 d'agost.



Durada

Inici propera convocatòria a consultar.

Objetius


  • Dominar els principis del Màrqueng on line i les formes més efecves de difondre un missatge ulitzant els diferents canals on line existents.

  • Aprendre a ulitzar de manera experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a mulplicar seus efectes utilitzant de forma coordinada.

  • Analitzar converses i / o opinions en les xarxes socials sobre productes o marques.

  • Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line posiva sobre una empresa, producte o servei.

  • Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.

  • Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'ulitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir actualitzat.

  • Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l'alumnat: competència comunicava lingüísca i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el món Online i competència social.



Titulació obtinguda

Títol acreditatiu

Promocions

Curs subvencionat per la Fundació Tripartita


Subvencionat


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Community manager