Foment Formació

Curs de Community manager

Foment Formació

Curs
Presencial
50 Hores
  • Barcelona

Descripció

El curs de Community Manager de 50 hores que s'imparteix a Barcelona t'ajudarà a comprendre el treball i les responsabilitats del Community Manager com a clau en la nova estructura de les organitzacions ia conèixer els avantatges de les xarxes socials com a estratègia de les organitzacions enfront d'altres formats tradicionals.

 

Temari del curs

Social Media i Community Management
  • Xarxes socials i comunitats.
  • Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversió, fidelization.
  • La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.
  • Com dinamitzar comunitats on line.1.5. Com treballar continguts en social mitjana.
Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials
Facebook
  • Facebook. Característiques principals.
  • fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?
  • Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?
  • Pestanyes i aplicacions a Facebook
Twitter
  • Twitter. Característiques principals
  • Llenguatge específic de Twitter.
  • Com augmentar el nombre de followers.
Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting
  • Pinterest, la plataforma visual
  • Google+: Característiques principals.
  • LinkedIn. Característiques principals.
  • Gestionar els contactes a Linkedin.
  • Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau)
  • Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per comerç electrònic).
  • Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Ven.
Eines del Community Manager
  • HootSuite i TweetDeck.
  • Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdf.
  • MailChimp: disseny de newsletters i e-mailing.
Veure més

Destinataris

El curs està dirigit a tots els alumnes interessats en el tema personal o professionalment.


  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.

  • Persones en situació d'atur i treballadors de l'Administració Pública: Aquests col·lectius tenen l'accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que portin la documentació presencialment al Centre de Formació i es comprovi que no s'excedeix la limitació estipulada per l'Ordre TSF / 223/2016, de 23 d'agost.



Durada

Inici propera convocatòria a consultar.

Objetius


  • Dominar els principis del Màrqueng on line i les formes més efecves de difondre un missatge ulitzant els diferents canals on line existents.

  • Aprendre a ulitzar de manera experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a mulplicar seus efectes utilitzant de forma coordinada.

  • Analitzar converses i / o opinions en les xarxes socials sobre productes o marques.

  • Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line posiva sobre una empresa, producte o servei.

  • Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.

  • Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'ulitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir actualitzat.

  • Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l'alumnat: competència comunicava lingüísca i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el món Online i competència social.



Titulació obtinguda

Títol acreditatiu

Promocions

Curs subvencionat per la Fundació Tripartita


Subvencionat


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs de Community manager

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Curs de Community manager