Postgrau d'Estilisme en Revistes i Direcció d'Art
1085 Persones estan visitant aquest curs
Preu 3.075 €
Sol·licita informació
Postgrau d'Estilisme en Revistes i Direcció d'Art
Sol·licita informació
Informació del curs
Postgrau
Presencial
Barcelona
210 hores
Preu 3.075 €
Descripció
El curs d'Estilisme en revistes i Direcció d'art és un nou concepte de formació especialitzada en el món editorial, tant en línia com fora de línia, que treballa sobre tres eixos: la moda, el producte i els espais. Mitjançant aquest curs s'aprenen a interpretar tendències i crear estilismes mitjançant els quals s'enalteix el producte que s'està promovent.
El Brand Stylist en revistes és un professional amb gust i inquietuds pel món de la moda i el disseny, participa en la creació d'històries narrades en les editorials, s'ocupa de l'atrezzo, l'ambientació, la localització d'espais, l'estilisme i la producción.Su coneixement de la marca i el producte fan que les seves creacions tinguin el fil conductual que tota bona editorial ha de transmetre. Com a director d'art treballa directament amb fotògrafs, maquilladors i productors en diferents publicacions: webs, blocs, revistes, premsa, catàlegs de producte, editorials específiques, comerç electrònic, ...
En Ártidi formem a professionals amb coneixements i contactes, investigadors de noves localitzacions, estilismes, models, productes, materials i tendències, capaços de crear looks i ambientacions innovadores. Les eines i tècniques apreses durant el curs serveixen per crear estilismes de moda, interiorisme i de producte en la gran diversitat de publicacions existents al mercat.
El curs de Postgrau en Estilisme en revistes i Direcció d'art té una durada de 210 hores, s'estructura en 4 mòduls formatius on es combina la teoria amb la pràctica i la realització del projecte final.
El Brand Stylist en revistes és un professional amb gust i inquietuds pel món de la moda i el disseny, participa en la creació d'històries narrades en les editorials, s'ocupa de l'atrezzo, l'ambientació, la localització d'espais, l'estilisme i la producción.Su coneixement de la marca i el producte fan que les seves creacions tinguin el fil conductual que tota bona editorial ha de transmetre. Com a director d'art treballa directament amb fotògrafs, maquilladors i productors en diferents publicacions: webs, blocs, revistes, premsa, catàlegs de producte, editorials específiques, comerç electrònic, ...
En Ártidi formem a professionals amb coneixements i contactes, investigadors de noves localitzacions, estilismes, models, productes, materials i tendències, capaços de crear looks i ambientacions innovadores. Les eines i tècniques apreses durant el curs serveixen per crear estilismes de moda, interiorisme i de producte en la gran diversitat de publicacions existents al mercat.
El curs de Postgrau en Estilisme en revistes i Direcció d'art té una durada de 210 hores, s'estructura en 4 mòduls formatius on es combina la teoria amb la pràctica i la realització del projecte final.
Temari
Mòdul formatiu I: Descobriment del món editorial
• Moda, interiorisme, Beauty, anunciants, màrqueting, distribució, diferents línies editorials.
• Simbologia visual, aplicació al món editorial i comercial.
• Introducció al món editorial en revistes d'interiorisme.
• Introducció al món editorial en revistes de moda.
• Cultura i Sociologia de la moda (Arquetips de la moda, moda com a eina sociològica).
• Workshop d'estilisme i sociologia (Sessió fotogràfica amb model).
• Fotografia com a eina de comunicació comercial i editorial.
• Workshop de fotografia (Textures i volums).
• Composició visual artística i comercial.
• Color com a eina de narració.
• Workshop d'estilisme i tendències (Sessió fotogràfica amb model).
• Tècniques d'estilisme en pla, per moda i producte.
• Estilisme i llar, el parament en fotografia.
• Workshop de parament (Sessió fotogràfica).
• Workshop d'estilisme en pla, knolling i flat lay (Sessió fotogràfica).
Mòdul formatiu II: Creació de continguts editorials
• Stylist com a creador de continguts editorials (Diferenciació entre brand stylist, styling de moda, lifestyle i celebrity).
• Fashion Editor i el dia dia en redacció.
• Brand Styling i món E-Commerce.
• Celebrity Styling, la cura de la imatge pública.
• Life Style Styling, estilisme en categories comercials non-moda.
• Organització d'una producció (Stylist com a part d'un equip de producció: Com s'estructura el treball durant i post producció).
• moodboard - inspiració, referències, organització prèvia al shooting.
• Organització d'una producció (Stylist com a part d'un equip de producció: Com s'estructura el treball durant i post producció).
• Estils imprescindibles (Corrents estilístiques en el món editorial).
• Art, atrezzo i ambientació, els elements que acompanyen el producte.
• Producte amb ambientació o part d'una escenografia.
• Creació d'una fotografia publicitària (Sessió fotogràfica).
• Decoració i interiorisme, construcció d'un espai efímer.
• preparació d'un shooting de moda.
• Pràctica de Fashion Editorial (Sessió fotogràfica amb model).
• reparació d'un shooting d'interiorisme i decoració (Muntatge i sessió fotogràfica).
Mòdul formatiu III: La revista: creació i direcció d'art
• Anatomia d'una revista.
• Introducció al disseny gràfic editorial.
• ADN visual d'una revista, ritme i codis.
• Coherència visual i textual: tipografia, maquetació, organització de text i imatges.
• Planillo: ordre funcional des portada a contraportada.
• Muntatge de la revista: organització del material visual i textual.
• Tutorització preimpressió.
• Presentació de la revista i jurat final.
Desenvolupament Professional i Brand Self
• Workshop: Tècniques per potenciar la teva marca personal amb creativitat. (Contingut Online)
• Desenvolupament professional i brand self. (Contingut Online)
Projecte final: Més d'un porfoli, una revista personal
Per completar la formació acadèmica és necessari desenvolupar un projecte creatiu i innovador, una revista impresa que segueixi una línia editorial ben definida, on tots els materials desenvolupats al llarg de curs vagin prenent funció de contingut.
• Moda, interiorisme, Beauty, anunciants, màrqueting, distribució, diferents línies editorials.
• Simbologia visual, aplicació al món editorial i comercial.
• Introducció al món editorial en revistes d'interiorisme.
• Introducció al món editorial en revistes de moda.
• Cultura i Sociologia de la moda (Arquetips de la moda, moda com a eina sociològica).
• Workshop d'estilisme i sociologia (Sessió fotogràfica amb model).
• Fotografia com a eina de comunicació comercial i editorial.
• Workshop de fotografia (Textures i volums).
• Composició visual artística i comercial.
• Color com a eina de narració.
• Workshop d'estilisme i tendències (Sessió fotogràfica amb model).
• Tècniques d'estilisme en pla, per moda i producte.
• Estilisme i llar, el parament en fotografia.
• Workshop de parament (Sessió fotogràfica).
• Workshop d'estilisme en pla, knolling i flat lay (Sessió fotogràfica).
Mòdul formatiu II: Creació de continguts editorials
• Stylist com a creador de continguts editorials (Diferenciació entre brand stylist, styling de moda, lifestyle i celebrity).
• Fashion Editor i el dia dia en redacció.
• Brand Styling i món E-Commerce.
• Celebrity Styling, la cura de la imatge pública.
• Life Style Styling, estilisme en categories comercials non-moda.
• Organització d'una producció (Stylist com a part d'un equip de producció: Com s'estructura el treball durant i post producció).
• moodboard - inspiració, referències, organització prèvia al shooting.
• Organització d'una producció (Stylist com a part d'un equip de producció: Com s'estructura el treball durant i post producció).
• Estils imprescindibles (Corrents estilístiques en el món editorial).
• Art, atrezzo i ambientació, els elements que acompanyen el producte.
• Producte amb ambientació o part d'una escenografia.
• Creació d'una fotografia publicitària (Sessió fotogràfica).
• Decoració i interiorisme, construcció d'un espai efímer.
• preparació d'un shooting de moda.
• Pràctica de Fashion Editorial (Sessió fotogràfica amb model).
• reparació d'un shooting d'interiorisme i decoració (Muntatge i sessió fotogràfica).
Mòdul formatiu III: La revista: creació i direcció d'art
• Anatomia d'una revista.
• Introducció al disseny gràfic editorial.
• ADN visual d'una revista, ritme i codis.
• Coherència visual i textual: tipografia, maquetació, organització de text i imatges.
• Planillo: ordre funcional des portada a contraportada.
• Muntatge de la revista: organització del material visual i textual.
• Tutorització preimpressió.
• Presentació de la revista i jurat final.
Desenvolupament Professional i Brand Self
• Workshop: Tècniques per potenciar la teva marca personal amb creativitat. (Contingut Online)
• Desenvolupament professional i brand self. (Contingut Online)
Projecte final: Més d'un porfoli, una revista personal
Per completar la formació acadèmica és necessari desenvolupar un projecte creatiu i innovador, una revista impresa que segueixi una línia editorial ben definida, on tots els materials desenvolupats al llarg de curs vagin prenent funció de contingut.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà.
Durada
Durada: De el 19 de Setembre de 2020 el 13 de Juny de 2021.
Objectius
• Formar els alumnes en el camp de l'estilisme de moda i producte per a publicacions, catàlegs, campanyes, E-Commerce.
• Desenvolupar en ells la capacitat de composició de productes, elecció d'estils i tendències.
• Crear tendències expositives per marques i publicacions.
• Treballar la creativitat des del punt de vista empresarial i de desenvolupament de projectes.
• Fomentar el treball en equip amb els altres professionals del procés de creació.
• Proporcionar les eines pràctiques i necessàries per aplicar els coneixements adquirits durant el curs.
• Posicionar l'alumne en un marc laboral competitiu coneixent les diferents sortides professionals i sectors editorials.
Desenvolupar en ells la capacitat de composició de productes, elecció d'estils i tendències.
• Desenvolupar en ells la capacitat de composició de productes, elecció d'estils i tendències.
• Crear tendències expositives per marques i publicacions.
• Treballar la creativitat des del punt de vista empresarial i de desenvolupament de projectes.
• Fomentar el treball en equip amb els altres professionals del procés de creació.
• Proporcionar les eines pràctiques i necessàries per aplicar els coneixements adquirits durant el curs.
• Posicionar l'alumne en un marc laboral competitiu coneixent les diferents sortides professionals i sectors editorials.
Desenvolupar en ells la capacitat de composició de productes, elecció d'estils i tendències.
Titulació obtinguda
Postgrau en estilisme en revistes i direcció d'art Atorgat per Ártidi Escola Superior d'Aparadorisme i Visual Marxandatge. Competències professionals nacionals i internacionals.
Perspectives laborals
Les sortides laborals estan orientades a tot tipus de publicacions, departaments de direcció d'imatge i branding, empreses de moda i E-Commerce. Empreses creadores de productes de consum, de el sector moda, lifestyle, decoració, cosmètica, entre d'altres, necessiten els serveis que aprendràs controlar el final d'aquest postgrau.
Promocions
Finançament a mida per a estudiants.
Preu
Preu 3.075 €
Preu: 3075 euros (reserva de plaça inclosa).
Avantatges del curs
És l'únic curs professional en aquesta especialitat que es realitza a Espanya. S'imparteix des de dos punts de vista específics; la publicitat i la venda. Ártidi disposa d'una borsa de treball activa amb més de 90 empreses col·laboradores per a realitzar pràctiques formatives amb diferents empreses de reconeixement internacional i nacional: Ikea, Escada, La Mallorquina, Grup Inditex, CustoBarcelona, LRoptics, Adolfo Domínguez, Intersport, McGregor, Oysho, Reebok, Pronovias, Swatch, La Perla, Adidas entre d'altres. L'escola organitza activitats i esdeveniments amb grans centres comercials, associacions, fires i markets, galeries d'art i empreses on s'exposen els projectes dels alumnes.
Borsa de treball
A l'acabar el curs una orientadora professional aconsella als alumnes sobre les sortides laborals tenint en compte els seus estudis; experiència professional i un anàlisi DAFO personalitzat.
Professorat
L'equip docent està compost per professionals en actiu amb reconeixement professional nacional i internacional en diferents marques. Un equip que integra la formació amb la realitat empresarial. Mandarine Verrier (Estilista d'interiors) Didac Alcoba (Fotògraf de moda, producte i interiorisme) Joan Rosero (Dissenyador gràfic editorial) Roberto San Martín (Director d'art, aparadorista i dissenyador de vestuari) Professionals de l'món editorial que participen com a conferenciants en cada edició : Editors Revista CYL, H Magazine, Proyecto Contract, Interiors ...
Horari
Un cap de setmana a l'mes durant 9 mesos, dissabte de 10:00 a 14:00 i de 15:00 a 19:00; diumenge de 9:00 a 13:00 i de 14:00 a 18:00. Data final càrrega lectiva juny 13 2021. Data de el Projecte Final al juliol.
Postgrau d'Estilisme en Revistes i Direcció d'Art
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
Campus i seus: ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
C/ La /Llacuna 50
08005
Barcelona