Foment Formació

Curs d'Estratègies de Màrqueting

Foment Formació

Curs
Presencial
50 Hores
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

El curs d'Estratègies de Màrqueting de 50 hores que s'imparteix a Barcelona t'ensenyarà a conèixer i aplicar les possibilitats que ofereix el màrqueting amb idees pràctiques.


Temari del curs

Introducció al màrqueting 2.0
  • conceptes generals
  • L'Internet de les persones i l'Internet de les coses: evolució de l'àmbit digital des de 1995 fins avui. Què vindrà en un futur?
  • Concepte d'intermediació digital.
Màrqueting i comerç electrònic
  • Canals propis, canals comprats i canals guanyats.
  • Ser a Internet: per estar a Internet i de quina manera. Drupal, wordpress, magento ... La importància dels continguts.
Estratègia de màrqueting i mitjans socials
  • Monitorització i estratègia de màrqueting 2.0: Monitoritzem la xarxa. Controlem que diuen de nosaltres i què diuen de la competència.
  • La importància de la base de dades pròpia: Identificar clients, convertir els leads en clients, en dades. Després segmentem i fidelitzem
  • Inbound VS Outbound MÀRQUETING
Estratègies de màrqueting 2.0
  • Publicitat en línia i estratègia publicitària: Estratègia publicitària, briefing i targets. Diferents formats publicitaris.
  • Correu electrònic màrqueting: Estratègies de campanyes de correu electrònic. Errors comuns.
  • Màrqueting d'afiliació: Eixos bàsics d'un programa d'afiliació. Avantatges i inconvenients. Principals xarxes d'afiliats.
  • Mobile Marketing: accions pull i push
  • Social Media Marketing: Xarxes socials. Què són? Quins tipus hi ha? Segmentació i hàbits d'ús en les xarxes socials. Fases d'un pla de social mitjana.
anàlisi dafo
màrqueting viral
Posicionament en cercadors amb contingut 2.0
  • Mètriques digitals i fidelització: analítica web, Nielsen, OJD, Comscore ...
Veure més

Destinataris

El curs està dirigit a tots els alumnes interessats en el tema personal o professionalment.

  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.

  • Persones en situació d'atur i treballadors de l'Administració Pública: Aquests col·lectius tenen l'accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que portin la documentació presencialment al Centre de Formació i es comprovi que no s'excedeix la limitació estipulada per l'Ordre TSF / 223/2016, de 23 d'agost.



Durada

Inici propera convocatòria a consultar.

Objetius


  • Aprendre conceptes fonamentals sobre màrqueting turístic i comerç electrònic.

  • Identificar els requisits essencials i característiques per a la venda a internet.

  • Rendibilitzar les possibilitats del web.

  • Conèixer el màrqueting tradicional i la seva evolució

  • Entendre els àmbits digitals en general

  • Saber què és el Social Media màrqueting i aprendre a utilitzar-lo amb efectivitat (xarxes socials, què i per què).

  • Aprendre a convertir leads en clients.

  • Aprendre a fidelitzar clients amb estratègies digitals

  • Aprendre tècniques de SEO i SEM (posicionament a Internet).

  • Aprendre a captar clients utilitzant màrqueting d'atracció (Inbound màrqueting).

  • Entendre les mètriques digitals.



Titulació obtinguda

Certificat acreditatiu

Promocions

Curs subvencionat per la Fundació Tripartita


Subvencionat


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Curs d'Estratègies de Màrqueting

També et recomanem aquests cursos

Curs d'Estratègies de Màrqueting