Curs d'Estratègies de Màrqueting

Curs
Presencial
50 hores
Consulteu el preu

Descripció

El curs d'Estratègies de Màrqueting de 50 hores que s'imparteix a Barcelona t'ensenyarà a conèixer i aplicar les possibilitats que ofereix el màrqueting amb idees pràctiques.

Temari

Introducció al màrqueting 2.0
  • conceptes generals
  • L'Internet de les persones i l'Internet de les coses: evolució de l'àmbit digital des de 1995 fins avui. Què vindrà en un futur?
  • Concepte d'intermediació digital.
Màrqueting i comerç electrònic
  • Canals propis, canals comprats i canals guanyats.
  • Ser a Internet: per estar a Internet i de quina manera. Drupal, wordpress, magento ... La importància dels continguts.
Estratègia de màrqueting i mitjans socials
  • Monitorització i estratègia de màrqueting 2.0: Monitoritzem la xarxa. Controlem que diuen de nosaltres i què diuen de la competència.
  • La importància de la base de dades pròpia: Identificar clients, convertir els leads en clients, en dades. Després segmentem i fidelitzem
  • Inbound VS Outbound MÀRQUETING
Estratègies de màrqueting 2.0
  • Publicitat en línia i estratègia publicitària: Estratègia publicitària, briefing i targets. Diferents formats publicitaris.
  • Correu electrònic màrqueting: Estratègies de campanyes de correu electrònic. Errors comuns.
  • Màrqueting d'afiliació: Eixos bàsics d'un programa d'afiliació. Avantatges i inconvenients. Principals xarxes d'afiliats.
  • Mobile Marketing: accions pull i push
  • Social Media Marketing: Xarxes socials. Què són? Quins tipus hi ha? Segmentació i hàbits d'ús en les xarxes socials. Fases d'un pla de social mitjana.
anàlisi dafo
màrqueting viral
Posicionament en cercadors amb contingut 2.0
  • Mètriques digitals i fidelització: analítica web, Nielsen, OJD, Comscore ...

Destinataris

El curs està dirigit a tots els alumnes interessats en el tema personal o professionalment.
  • Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
  • Persones en situació d'atur i treballadors de l'Administració Pública: Aquests col·lectius tenen l'accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que portin la documentació presencialment al Centre de Formació i es comprovi que no s'excedeix la limitació estipulada per l'Ordre TSF / 223/2016, de 23 d'agost.

Durada

Inici propera convocatòria a consultar.

Objectius

  • Aprendre conceptes fonamentals sobre màrqueting turístic i comerç electrònic.
  • Identificar els requisits essencials i característiques per a la venda a internet.
  • Rendibilitzar les possibilitats del web.
  • Conèixer el màrqueting tradicional i la seva evolució
  • Entendre els àmbits digitals en general
  • Saber què és el Social Media màrqueting i aprendre a utilitzar-lo amb efectivitat (xarxes socials, què i per què).
  • Aprendre a convertir leads en clients.
  • Aprendre a fidelitzar clients amb estratègies digitals
  • Aprendre tècniques de SEO i SEM (posicionament a Internet).
  • Aprendre a captar clients utilitzant màrqueting d'atracció (Inbound màrqueting).
  • Entendre les mètriques digitals.

Titulació obtinguda

Certificat acreditatiu

Promocions

Curs subvencionat per la Fundació Tripartita

Borsa de treball

Des de desembre de 2013 Foment Formació és Agència de Col·locació autoritzada pel Servei d'Ocupació de Catalunya amb número 0900000179.

Professorat

Manu S. Monasterio
Campus i seus: Foment Formació
Foment Formació
Avinguda Francesc Cambó, 10 08003 Barcelona
Cursos més populars
X