Grau en Gestió Turística i Hotelera + Bachelor en Innovació i Disseny d'Experiències

Facultat de Turisme i Direcció Hostelera Sant Ignasi (URL)

Descripció

El Grau en Gestió Turística i Hotelera és un programa de quatre anys i 240 ECTS adaptat a l'Espai Europeu d'Educació Superior que forma als futurs directius de la indústria del turisme i la hotelería.
El Bachelor és un programa propi de 180 ECTS que suposa una intensificació en l'àrea del Management per a dirigir processos de canvi, innovació i transformació digital de les organitzacions. A més, desenvoluparàs les habilitats en el disseny d'experiències centrat en la creació de productes i serveis nous, d'acord amb les necessitats del client. La doble titulació t'ofereix formació basada en l'excel·lència que t'anticiparà a les necessitats reals de les empreses del futur.

Temari

PRIMER CURS
Primer semestre
  • Economia de l'empresa (6 ECTS)
  • Mercats turístics (4 ECTS)
  • Geografia (6 ECTS)
  • Filosofia Social (3 ECTS)
  • Habilitats de comunicació (6 ECTS)
  • Inglés (3 ECTS)
  • Alemany o francès (3 ECTS)
  • Dispositius, tecnologia i entorn mòbil (5 ECTS)
Segon semestre
  • Economia (6 ECTS)
  • Tipologies turístiques (6 ECTS)
  • Estratègia de continguts en internet (4 ECTS)
  • Prestació de serveis en turisme i hotelería (4 ECTS)
  • Habilitats per a la gestió de dades (3 ECTS)
  • Inglés (3 ECTS)
  • Alemany o francès (3 ECTS)
  • Mètodes de recerca social per a innovació II: Sociologia (5 ECTS)
SEGON CURS
Primer semestre
  • Fonaments de màrqueting (6 ECTS)
  • Analisis de dades en turisme i hotelería (3 ECTS)
  • Sectors turístics (4 ECTS)
  • Direcció de recursos humans (4 ECTS)
  • Estadística (6 ECTS)
  • Inglés (3 ECTS)
  • Francés o alemany (3 ECTS)
  • Mètodes de recerca social per a innovació I: Antropologia (5 ECTS)
Segon semestre
  • Comunicació persuasiva (6 ECTS)
  • Distribució electr. (3 ECTS)
  • Antropologia i sociologia del turisme (4 ECTS)
  • Dret turístic (6 ECTS)
  • Comptabilitat (6 ECTS)
  • Habilitats personals i professionals (4 ECTS)
  • Inglés (3 ECTS)
  • Francés o alemany (3 ECTS)
  • Mètodes d'innovació social (5 ECTS)
TERCER CURS
Primer semestre
  • Hotel and restaurant management (6 ECTS)
  • Cross cultural comunication (6 ECTS)
  • Financial Management in T&H (6 ECTS)
  • Operational Màrqueting in T&H (6 ECTS)
  • Francés o Alemany (3 ECTS)
  • Business Intelligence (5 ECTS)
Segon semestre
  • Assignatures optatives (30 ECTS)
  • Pràctiques curriculars optatives (30 ECTS)
  • QUART CURS
  • Pràctiques curriculars obligatòries (30 ECTS)
  • Business ethics (2 ECTS)
  • Business strategies and CSR in Tourism and Hospitality (6 ECS)
  • Managing Prof. Development (6 ECS)
  • Innovation and Entrepreneurship (6 ECS)
  • Destination Management (4 ECTS)
  • Degree Thesis. (10 ECS)
  • Intel·ligència artificial, robòtica i altres tecnologies emergents en el turisme (5 ECTS)
CINQUÈ CURS
Creació i disseny d'experiències (15 ECS)
Prospectiva Estratègica i Planificació (15 ECS)
Dirigir la innovació i el canvi en les organitzacions (15 ECS)
Crear i liderar projectes (15 ECS)

Requisits

Has de complir un dels següents requisits:
  • Haver superat els estudis de Batxillerat i les proves d'accés a la universitat (PAU).
  • Haver superat un Cicle Formatiu de Grau Superior.
  • Disposar d'un títol universitari homologat.
  • Haver superat la prova d'accés per a majors de 25 anys.

Prova d'accés

-Emplenar la sol·licitud d'admissió (www.htsi.url.edu). -Realitzar una prova d'admissió pròpia que consta de: Avaluació de l'expedient acadèmic, English Placement Test, prova escrita.

Idiomes en els quals s'imparteix

La Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi t'ofereix dues opcions per a estudiar el Grau en Gestió Turística i Hotelera: bilingüe (castellà/anglès) o íntegrament en anglès.

Durada

240 ECTS + 180 ECTS Inici: A consultar.

Objectius

L'objectiu del Bachelor en Innovació i Disseny d'Experiències en Turisme i Hospitalitat (180 ECTS) és formar professionals capaços d'anticipar els canvis, identificar les necessitats i planificar les estratègies per a desenvolupar experiències memorables a través productes i serveis de valor afegit en el sector dels serveis turístics, que superin les expectatives dels clients mitjançant l'ús de la prospectiva, la innovació i la tecnologia.

Titulació obtinguda

Graduat/a en Gestió Turística i Hotelera per la Universitat Ramon Llull.

Pràctiques

Els estudiants realitzen un període obligatori de formació en l'empresa (4-6 mesos) ampliable a un segon període en empreses internacionals.

Perspectives laborals

Una vegada acabats els seus estudis, els graduats en Gestió Turística i Hotelera estan capacitats per a: -Gestionar i dirigir organitzacions o empreses, públiques o privades, relacionades amb el sector turístic, hoteler, recreatiu i de l'oci. -Dirigir o assessorar organitzacions turístiques i hoteleres tant en l'àmbit global de l'organització com en qualsevol de les seves àrees funcionals. -Planificar, dissenyar, distribuir i comercialitzar productes i destinacions turístiques.

Preu

Consulteu el preu
-Preu estàndard : 9.384,20 euros/any Reserva de plaça: 2.500 euros Segon pagament (novembre): 3.442,10 euros Tercer pagament (febrer): 3.442,10 euros -Pagament abans del 15 d'abril (6% descompte): 8.821,15 euros Reserva de plaça: 2.500 euros Resta de l'import a abonar abans del 15/04/2020: 6.321,15 euros -Pagament abans del 15 de juliol (4% descompte): 9.008,83 euros Reserva de plaça: 2.500 euros Resta de l'import a abonar abans del 15/07/2020: 6.508,83 euros

Borsa de treball

El Career Development Office posa en contacte les demandes del sector amb el col·lectiu estudiants i d'Antics Alumnes de HTSI, gestionant les possibilitats de contractació i inserció laboral.

Professorat

HTSI-Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi compta amb un claustre de professors internacional de prestigi que assegura l'excel·lència en la formació en turisme i hotelería. Els professors de HTSI tenen àmplia experiència en la docència universitària, així com un contacte directe amb la indústria turística i hotelera, per la qual cosa són el pilar bàsic i la clau de l'èxit de la formació dels estudiants del centre. Amb metodologies diverses, cada professor aprofundeix en el camp en el qual és expert i dota a l'estudiant de les competències necessàries per a assegurar-li una inserció laboral efectiva i satisfactòria. El professorat de HTSI s'estructura en diversos mòduls de coneixement: Fonaments de Ciències Socials, Fonaments d'Empresa, Fonaments de Tourism & Hospitality Management, International Tourism & Hospitality Management, Idiomes i Entorn Professional.
Sí, m'interessa
conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles
Grau en Gestió Turística i Hotelera + Bachelor en Innovació i Disseny d'Experiències
També et recomanem aquests cursos
X