ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Grau Oficial en Màrqueting + Títol Superior en Negocis Digitals

ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)

Grau
Presencial
Oficial / Homologat
5 Anys
  • Barcelona
8.550 €

Descripció

ESIC, com a centre adscrit a la Universitat Rovira i Virgili, t'ofereix el Grau Oficial en Màrqueting un grau amb alt reconeixement empresarial que et permet enfrontar-te a qualsevol repte dins de l'empresa, facilitant l'accés a nombroses opcions laborals i capacitándote per exercir funcions directives en qualsevol organització, nacional i internacional.

El Grau Oficial + Títol Superior afegirà valor diferencial al teu currículum pel seu nivell d'especialització i coneixements.

El Grau Oficial en Màrqueting juntament amb el Títol Superior en Negocis Digitals d'ESIC et proporciona formació orientada a la gestió empresarial, el màrqueting i la investigació de mercats.

A més adquiriràs, coneixements, habilitats i aprendràs a utilitzar les eines de màrqueting necessàries per enfrontar-te amb èxit a les noves exigències de les empreses.

En cursar aquest Grau Oficial juntament amb la Titulació Superior en ESIC incorpores complements formatius específics encaminats a dotar-te de les millors eines a l'hora de enfrontar-te als reptes professionals.

El programa té com a objectiu fonamental formar professionals del màrqueting amb una alta capacitat d'ocupabilitat.

El grau formarà professionals de l'empresa enfocats als àmbits de màrqueting, investigació de mercats, comercial i comunicació empresarial.

Això vol dir que el contingut del programa proporcionarà:

• Una visió global de la disciplina del Màrqueting i la seva integració en l'àmbit empresarial.

• Formació en metodologies i eines pròpies de l'àmbit del màrqueting, comercial, investigació de mercats i comunicació empresarial.

• Una visió pràctica de la disciplina, enfocada a l'ocupabilitat de l'egressat.

Veure més

Temari del curs

Primer curs:
• Introducció al Màrqueting
• Introducció a l'Empresa
• Matemáicas Empresarials
• Història Econòmica
• Sociologia de l'Empresa
• Comunicació Empresarial
• Idioma Modern
• Estadística aplicada al Màrqueting
• Economia I: Microeconomia
• Informàtica Aplicada al Màrqueting

Segon curs:
• Economia II: Macroeconomia
• Anàlisi Econòmic Financer en Màrqueting I Pol Santandreu
• Dret Mercantil
• Responsabilitat i Màrqueting Social Corporatiu
• Comportament del Consumidor I
• Màrqueting Estratégico4
• Anàlisi Econòmic Financer en Màrqueting II
• Investigació de Mercats I
• Comportament del Consumidor II
• Política de Producte
• Política de Distribució
• Gestió Estratègica de la Marca

Tercer curs:
• Comunicació i Publicitat
• Mètodes de Decisió aplicats al Màrqueting
• Màrqueting i Sistemes d'Informació aplicats
• Política de Preus i Costos
• Tècniques de Negociació Comercial
• Màrqueting Relacional i Directe
• Creació d'Empreses
• Direcció de Recursos Humans
• Direcció de Vendes
• Direcció de Màrqueting Internacional
• Estratègies de Màrqueting Digital
• Investigació de Mercats II

Quart curs:
• Direcció Estratègica
• Pla de Màrqueting
• Optativa 1
• Optativa 2
• Optativa 3
• Optativa 4
• Optativa 5
• Pràctiques Externes
• Treball Fi de Grau
 
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Algunes de les competències són: Identificar els conceptes fonamentals de l'empresa, les seves funcions i el seu entorn. Reconèixer i analitzar el comportament dels agents econòmics i el funcionament dels mercats. Dissenyar i implementar decisions estratègiques de màrqueting. Dissenyar les diferents parts d'un pla de màrqueting fins a la seva implementació. Elaborar i interpretar la informació comptable i financera de l'empresa. Interpretar i aplicar els conceptes jurídics bàsics que afecten l'empresa. Calcular i aplicar mdéodos quantitatius i qualitatius aplicats a l'empresa i el màrqueting. Analitzar les necessitats del consumidor i avaluar els seus comportaments en l'àmbit del màrqueting. Reconèixer els fonaments de la direcció comercial i la direcció d'equips comercials. Integrar-se en l'àrea de màrqueting d'una organització. Aplicar les principals polítiques de RRHH sobre la base de l'organització humana de l'empresa.

Destinataris

Estudiants que desitgin dedicar-se al màrqueting i / o la gestió comercial.

Alumnes amb capacitat lògica-analítica. La titulació et prepara per a l'anàlisi dels mercats i les seves competències.

Alumnes amb capacitat creativa. Proporciona una estructura de pensament versàtil, coherent i creativa.

Estudiants que desitgin relacionar-se amb l'economia digital. Incorpora elements formatius relacionats amb l'economia digital i l'ús de les noves tecnologies.

Veure més

Requisits

Els alumnes que vulguin cursar el Grau en Màrqueting hauran d'haver aprovat batxillerat i les proves d'accés a la universitat o estar en possessió d'alguns dels títols que habiliten per a l'ingrés a la universitat.

Prova d'accés

S'haurà de realitzar un procés selectiu.

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol

Horari/Torn

De dilluns a divendres de 09:00 a 15:00 (Torn de matí per a alumnes de 1r i 2n). De dilluns a divendres de 16:00 a 21:00 (Torn de tarda per a alumnes de 3r i 4t).

Durada

Propera convocatòria: A consultar.

Objetius

La Missió de la titulació és oferir una formació completa que capaciti als seus egressats en l'exercici professional del màrqueting dins d'una organització empresarial. Per a això, estableix els següents objectius formatius:

Descriure la disciplina del màrqueting, de forma integrada i relacionada amb les funcions bàsiques d'una empresa.

Aprofundir en les diferents àrees de coneixement del màrqueting, oferint una formació bàsica en cadascuna d'elles, tant en metodologies com a eines.

Establir la necessària correlació entre les diferents àrees del màrqueting i la relació amb la consecució dels objectius de màrqueting.

Oferir una formació pràctica que apropi la realitat empresarial als estudis universitaris.

Perspectives laborals

Àmbit de màrqueting:

Director de màrqueting o comercial
Brand manager / Cap de marca
Product Manager / Cap de Producte
Analyst customer relationship
Trade màrqueting manager
Responsable de Màrqueting Digital

Àmbit d'Investigació de Mercats:

Analista de mercat
Business Intelligence

Àmbit Comercial:

Director comercial
Director de comerç internacional
Cap de producte i vendes
Responsable de Desenvolupament de Negoci
account manager

Àmbit Comunicació Empresarial:

Responsable de comunicació

Promocions

Beques i ajudes disponibles.

Preu

8.550 €

Estades a l'estranger


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Grau Oficial en Màrqueting + Títol Superior en Negocis Digitals

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb i del Centre relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Grau Oficial en Màrqueting + Títol Superior en Negocis Digitals