Curs de ITIL® 4.0 Foundation

1073 Persones estan visitant aquest curs
Preu 575 €
Sol·licita informació
TÜV Rheinland España
Curs de ITIL® 4.0 Foundation
Sol·licita informació
Curs
Presencial
El Prat de Llobregat (Barcelona)
16 hores
Preu 575 €

Descripció

ITIL® ha estat actualitzat, al febrer de 2019, a la nova edició ITIL®4, a fi de proporcionar les orientacions que les organitzacions necessiten per abordar els nous reptes de la Gestió de Serveis, garantint un sistema flexible, coordinat i integrat per a un govern i gestió de serveis de TI efectius.
ITIL®4 reestructura gran part de les pràctiques establertes de ITSM en un context més ampli d'experiència del client, cadena de valor i transformació digital, proporcionant un nou enfocament basat en el Sistema de Valor del Servei (SVS) i compatibilitzant l'adopció de noves formes de treball com Lean, Agile i devops.

Temari

1. Conceptes clau de la Gestió de Serveis
2. Principis Rectors de ITIL®4
3. Les 4 dimensions de la Gestió de Serveis
4. El Sistema de Valor del Servei (SVS)
5. La Cadena de Valor del Servei
6. Propòsit i conceptes clau de la de Gestió de ITIL®4
  • Gestió de Seguretat de la Informació
  • Gestió de Relacions
  • Gestió de Proveïdors
  • Gestió d'Actius de TI
  • Monitorització i Gestió d'Esdeveniments
  • Gestió de Versions
  • Gestió de Configuració del Servei
  • Gestió de Desplegaments
  • Millora Contínua del Servei
  • Control de Canvis
  • Gestió d'incidències
  • Gestió de Problemes
  • Gestió de Peticions de Servei
  • Centre de Servei a l'Usuari
  • Gestió de Nivell de Servei
  • Actiu de TI
  • esdeveniment
  • Element de configuració
  • canvi
  • incidència
  • problema
  • error conegut
7. Pràctiques de Gestió de ITIL®4
  • Millora Contínua del Servei
  • Control de Canvis
  • Gestió d'incidències
  • Gestió de Problemes
  • Gestió de Peticions de Servei
  • Centre de Servei a l'Usuari
  • Gestió de Nivell de Servei

Destinataris

Programa de formació dirigit a responsables d'àrees de Sistemes de la Informació, àrees de Qualitat, mànagers d'àrees d'atenció i suport a usuaris i clients, persones involucrades en la gestió de serveis de TI, empreses proveïdores de serveis de TI, professionals de Tecnologia Informàtica ia tota persona interessada en conèixer el nou marc de treball ITIL®4.

Requisits

No cal cap tipus de requisit previ per a la realització del curs i posterior examen de certificació,
ITIL®4 Foundation.

¿Necesitas información sobre cursos? Llámanos al 900 293 573

Llamada gratuita de lunes a viernes de 9h a 20h

Durada

27 - 30 mayo 2019

Objectius

L'objectiu del curs ITIL®4 Foundation és el de presentar als candidats un nou enfocament per a la gestió de serveis de TI basada en el Sistema de Valor del Servei (SVS) proporcionant:
  • Una introducció a la Gestió de Serveis de TI actual.
  • Un enteniment del llenguatge comú i els conceptes clau que aquesta Gestió de Serveis utilitza.
  • Una comprensió del Marc de Treball de Gestió de Serveis ITIL®4 i de com ha evolucionat dit Marc de Treball per adoptar les tecnologies i formes de treballar modernes.
  • Una preparació als candidats per a la realització amb èxit l'examen de certificació ITIL®4 Foundation.

Titulació obtinguda

Certificat d'Assistència emès per TÜV Rheinland si s'assisteix al 80% de la Formació.

Promocions

Bonificació FUNDAE:
208,00 euros / persona bonificables

Preu

Preu 575 €
Cost d'examen de certificació: Per candidats amb Certificació ITIL v3: 180,00 euros. Per candidats sense Certificació ITIL v3: 210,00 euros.

Lloc on s'imparteix el curs

Barcelona, Madrid, Zaragoza, Bilbao, Pamplona, Santiago Compostela, Tarragona, Girona y Lleida.

Horari

De 16.00 a 20.00 hores, de dilluns a dijous
Curs de ITIL® 4.0 Foundation
TÜV Rheinland España
Campus i seus: TÜV Rheinland España
TÜV Rheinland España
Calle Garrotxa 10, Edif.Oceano, Parque Negocios Mas Blau 08820 El Prat de Llobregat (Barcelona)
Sol·licita informació
X