EAE Business School

Màster en Psicologia i comportament del consumidor

EAE Business School

Màster
Presencial
70 Crèdits
  • Barcelona
14.000 €

Descripció

El consum és una activitat humana que ocupa un lloc central en la nostra societat, que alguns caracteritzen com una societat de consum. L'evolució del creixement econòmic i l'emergència de valors nous a les societats a mesura que s'avança en el desenvolupament social provoquen canvis estructurals en la forma com els ciutadans decideixen sobre les seves formes de vida, les seves preferències i els seus hàbits de consum. Tot això en un context d'acceleració de l'evolució social i enmig d'una crisi de sostenibilitat de dimensions difícils d'aprehendre.

En aquest context, la comprensió de l'evolució del consum és un excel·lent observatori de l'evolució social des d'una òptica econòmica amb impacte directe en la detecció i avaluació d'oportunitats de negoci i de creació de valors nous que donen resposta a les noves necessitats socials i les noves formes de vida.

El Màster en Psicologia i Comportament del Consumidor d'EAE té l'objectiu de donar als professionals del màrqueting i als emprenedors de nous projectes les eines adequades per a comprendre el canvi en el consum, en la societat i en l'economia des de l'òptica del ciutadà que treballa i consumeix, i que troba en aquestes dues activitats econòmiques la centralitat del seu desenvolupament personal i social. Aquesta comprensió deriva de l'aplicació en el fenomen del consum de diversos paradigmes de les ciències socials, des de l'economia conductual fins la psicoanàlisi passant per la psicologia cognitiva i el pur anàlisi conductual i situacional a través de les oportunitats que proporciona l'actual disponibilitat de grans masses de dades sobre la conducta.

Raons per a realitzar el Màster en Psicologia i Comportament del Consumidor d'EAE Business School:

• Consell Assessor Màrqueting: El pla d'estudis del màster es desenvolupa conjuntament amb el Consell Assessor de l'àrea de Màrqueting i Comunicació, format per professionals d'empreses com Unilever, Sony, Mango, Nielsen, Nissan, OgilvyOne, Heineken, Endesa, BP, La Caixa o Dockers, entre d'altres.

• International Talent Program: Si aspires a un desenvolupament professional internacional, disposaràs de la màxima visibilitat entre les multinacionals que col·laboren amb EAE a través d'Employment Workshops i d'entrevistes amb headhunters i consultors internacionals de selecció.

• Business Networking: Trobades amb professionals de grans empreses i altres alumnes, que et permetran ampliar la teva xarxa de contactes. En 2017 vam organitzar trobades amb directius d'empreses com Microsoft, Nielsen, Ipsos, Kantar Media o TNS, entre moltes altres.

• En contacte directe amb el sector: EAE, membre de l'ASSOCIACIÓ DE MÀRQUETING D'ESPANYA I adigital. L'Associació de Màrqueting d'Espanya és una entitat sense ànim de lucre l'objectiu és la posada en valor i el reconeixement de la professió i activitat de màrqueting. Adigital és la major associació multisectorial de l'economia digital.

• Programa Soft Skills: El programa de Soft Skills d'EAE té com a objectiu que el professional participant complementi la seva formació amb la mobilització estratègica de les seves habilitats personals. Consta de deu tallers mensuals independents organitzats d'acord al Model de Competències Emocionals.

• Major + Minor: EAE ha posat en marxa per primera vegada a Espanya en el sistema metodològic nord-americà basat en Major i Minor, que substitueix el tradicional mètode d'elecció d'assignatures optatives.

• EAE Emprèn: Mitjançant la nostra incubadora de negocis, formem, financem i acompanyem els teus projectes d'emprenedoria. EAE Lab et proporcionarà els recursos i l'entorn necessaris perquè puguis identificar els avantatges competitius i desenvolupar la teva idea de negoci.
Veure més

Temari del curs

Mòdul 1. Contextualització.
• Anàlisi de la conducta del consumidor: paradigmes i mètodes
Mòdul 2. Percepció, actituds i presa de decisions.
• Percepció, mecanismes i biaixos, i estudis de mercat
• La presa de decisions individuals
• Actituds i conductes: tendències
• Situació i psicologia de les decisions de consum
Mòdul 3. Individu i societat.
• La influència social: grups i masses
• Conducta pro social, consum i felicitat
• Valors i prospectiva del consum, el màrqueting i el mercat
• Estudi i formulació de polítiques públiques
Mòdul 5. Minor
Mòdul 4. Treball de fi de màster. Treball de fi de màster

Metodologia

Full time.

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol.

Durada

Durada: 12 mesos.

Objetius

Analitzar els processos: Saber analitzar críticament tant la producció científica en ciències socials sobre la conducta individual, grupal i organitzacional com els processos de decisió individual i grupal.

Influir en les diecisiones de compra: Formular accions d'influència personal, social i organitzacional per activar i aconseguir canvis en les actituds i les conductes.

Comprendre el consumidor: Comprendre les conductes del mercat, a nivell del consumidor individual i a nivell de la resposta agregada del mercat davant els estímuls de màrqueting.

Dissenyar polítiques públiques: dissenyar i implantar polítiques públiques relacionades amb el canvi d'actituds i conductes generals de la societat.

Coneixement de la conducta humana: El coneixement de les bases de la conducta humana obre una visió de l'empresa i el mercat que és transversal i aplicable a qualsevol àrea de l'economia i la gestió.

Dissenyar estratègies: Permet dissenyar estratègies de persuasió efectives i preveure les reaccions de les persones als estímuls de l'entorn.

Saber classificar tipus de conducta: El coneixement de les diferents perspectives de la conducta afegeix una dimensió d'autoconeixement molt rellevant en les ciències de gestió.

Analitzar amb perspectiva: L'enfocament d'anàlisi directe de la producció científica en ciències socials permet relativitzar i posar en perspectiva tot el coneixement acumulat, en les seves dimensions de validesa i de fiabilitat.

Titulació obtinguda

Les persones que completin amb èxit el programa obtindran el títol de Màster en Psicologia i Comportament del Consumidor per EAE Business School. A més, els participants que compleixin els requisits acadèmics establerts obtindran la titulació de màster per la Universitat Politècnica de Catalunya (si es realitza el programa a Barcelona) o la Universidad Rey Juan Carlos (si es realitza el programa a Madrid).

Perspectives laborals

Departament de Màrqueting estratègic i operatiu.
Agències de Publicitat.
Departaments d'investigació en empreses de gran consum.
Anàlisi de conducta del consumidor.
Disseny de campanyes de comunicació social.
Assessorament de comunicació política.
Disseny de producte i estratègies de comercialització.
Empreses i consultores de Recerca de mercat,.
Empreses de Big Data.

Promocions

EAE ofereix condicions especials de finançament, beques i ajudes per als candidats admesos als programes d'EAE

Preu

14.000 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Psicologia i comportament del consumidor

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb i del Centre relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Psicologia i comportament del consumidor