Màster en Comportament del Consumidor i Màrqueting Insights Full Time
1012 Persones estan visitant aquest curs
Més de 10.000 €
Sol·licita informació

Màster en Comportament del Consumidor i Màrqueting Insights Full Time
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Més de 10.000 €
Descripció
El Màster en Comportament del Consumidor i Màrqueting Insights d'EAE Barcelona us ensenyarà a transformar la informació en insights de negoci, observant de quina manera els canvis socials i econòmics es poden traduir en tendències que aportin noves vies de creixement a les empreses.
Està dissenyat per formar professionals innovadors, curiosos i resolutius capaços d'investigar, analitzar i aplicar els coneixements fonamentats en la conducta humana i el customer experiència al màrqueting empresarial.
El programa us acosta al consumidor a partir de diverses disciplines de les ciències socials com l'estadística aplicada, la psicologia de la conducta, la comunicació, l'economia i l'anàlisi experiencial, entre d'altres.
Està dissenyat per formar professionals innovadors, curiosos i resolutius capaços d'investigar, analitzar i aplicar els coneixements fonamentats en la conducta humana i el customer experiència al màrqueting empresarial.
El programa us acosta al consumidor a partir de diverses disciplines de les ciències socials com l'estadística aplicada, la psicologia de la conducta, la comunicació, l'economia i l'anàlisi experiencial, entre d'altres.
Temari
- Mòdul 1 - Màrqueting i Comportament del Consumidor
- Mòdul 2 - Identificant i Generant Consumer Insights
- Mòdul 3 - Strategic Marketing Applications
- TFM
Destinataris
Perfil de l'estudiant:
- 2 anys experiència mitjana
- 72% participants internacionals
- 15 nacionalitats
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Full time.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol.
Durada
Propera convocatòria: Octubre 2025. Durada: 10 mesos.
Titulació obtinguda
Quan completis amb èxit el teu programa, obtindràs una doble titulació:
- Títol propi de Màster de Formació Permanent en Comportament del Consumidor i Màrqueting Insights (EAE Business School)
- Títol propi de Màster de Formació Permanent en Comportament del Consumidor i Màrqueting Insights (Universitat de Lleida - UdL)
Perspectives laborals
Els estudiants acaben treballant a empreses com IBM, Ogilvy, MasterCard, HP o Pepsico.
Promocions
Descomptes especials convocatòria octubre 2025.
Avantatges del curs
Key Points
- Doble perfil: tecnologia i humanitats: Especialitza't en la psicologia i el comportament del consumidor a través del neuromàrqueting, Data Analytics, i la Intel·ligència Artificial.
- Hands-on: Un programa pràctic i dinàmic, d'aplicació immediata i amb enfocament per resoldre casos d'ús real juntament amb professionals de l'àmbit.
- Professorat a la indústria: Aprendràs de professionals amb àmplia experiència i càrrecs d'alta responsabilitat en importants empreses internacionals, que porten la seva experiència del món real a l'aula.
Borsa de treball
Empleabilitat: Al Career Development Center i Hub d'Emprenedoria, rebràs assessorament personalitzat i formació a mida per potenciar la teva empleabilitat.
Horari
De dilluns a dijous i dos divendres al mes (horari intensiu de tarda).
Màster en Comportament del Consumidor i Màrqueting Insights Full Time
EAE Business School Barcelona
Campus i seus: EAE Business School Barcelona
EAE Business School Barcelona
C/ Aragón, 55
08015
Barcelona