Màster en Comportament del Consumidor i Màrqueting Insights Full Time

1012 Persones estan visitant aquest curs
Més de 10.000 €
Sol·licita informació
EAE Business School Barcelona
Màster en Comportament del Consumidor i Màrqueting Insights Full Time
Sol·licita informació
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Més de 10.000 €

Descripció

El Màster en Comportament del Consumidor i Màrqueting Insights d'EAE Barcelona us ensenyarà a transformar la informació en insights de negoci, observant de quina manera els canvis socials i econòmics es poden traduir en tendències que aportin noves vies de creixement a les empreses.
Està dissenyat per formar professionals innovadors, curiosos i resolutius capaços d'investigar, analitzar i aplicar els coneixements fonamentats en la conducta humana i el customer experiència al màrqueting empresarial.
El programa us acosta al consumidor a partir de diverses disciplines de les ciències socials com l'estadística aplicada, la psicologia de la conducta, la comunicació, l'economia i l'anàlisi experiencial, entre d'altres.

Temari

  • Mòdul 1 - Màrqueting i Comportament del Consumidor
  • Mòdul 2 - Identificant i Generant Consumer Insights
  • Mòdul 3 - Strategic Marketing Applications
  • TFM

Destinataris

Perfil de l'estudiant:
  • 2 anys experiència mitjana
  • 72% participants internacionals
  • 15 nacionalitats

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

Full time.

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol.

Durada

Propera convocatòria: Octubre 2025. Durada: 10 mesos.

Titulació obtinguda

Quan completis amb èxit el teu programa, obtindràs una doble titulació:

  • Títol propi de Màster de Formació Permanent en Comportament del Consumidor i Màrqueting Insights (EAE Business School)
  • Títol propi de Màster de Formació Permanent en Comportament del Consumidor i Màrqueting Insights (Universitat de Lleida - UdL)

Perspectives laborals

Els estudiants acaben treballant a empreses com IBM, Ogilvy, MasterCard, HP o Pepsico.

Promocions

Descomptes especials convocatòria octubre 2025.

Avantatges del curs

Key Points

  • Doble perfil: tecnologia i humanitats: Especialitza't en la psicologia i el comportament del consumidor a través del neuromàrqueting, Data Analytics, i la Intel·ligència Artificial.
  • Hands-on: Un programa pràctic i dinàmic, d'aplicació immediata i amb enfocament per resoldre casos d'ús real juntament amb professionals de l'àmbit.
  • Professorat a la indústria: Aprendràs de professionals amb àmplia experiència i càrrecs d'alta responsabilitat en importants empreses internacionals, que porten la seva experiència del món real a l'aula.

Borsa de treball

Empleabilitat: Al Career Development Center i Hub d'Emprenedoria, rebràs assessorament personalitzat i formació a mida per potenciar la teva empleabilitat.

Horari

De dilluns a dijous i dos divendres al mes (horari intensiu de tarda).
Màster en Comportament del Consumidor i Màrqueting Insights Full Time
EAE Business School Barcelona
Campus i seus: EAE Business School Barcelona
EAE Business School Barcelona
C/ Aragón, 55 08015 Barcelona
Sol·licita informació
X