OBS Business School

Màster en Transformació digital i desenvolupament de negoci

OBS Business School

Màster
On-line
12 Mesos
6.500 €

Descripció

Des de fa uns anys assistim a una nova era de negocis digitals, emparats pel reconeixement d'exemples d'èxit espectacular com els casos de Facebook, Twitter, Google, Netflix, Spotify o negocis basats en cloud computing com EyeOS. Aquestes organitzacions, creats amb un model de negoci basat exclusivament a Internet, s'han introduït noves formes de negoci basades en, per exemple, les xarxes socials, la reproducció de continguts en streaming o la gestió de continguts en el núvol.

Per tant, queda clar que els propers anys tots els negocis tindran un fort component digital, o ho seran completament. El Màster en Digital Business Management se centra en les claus necessàries per tenir èxit en el llançament d'un nou negoci i en la transformació d'aquells negocis que encara funcionen al marge del món digital.

Per potenciar això, el programa d'activitats del màster ofereix:

  • Webconferences amb empreses punteres en entorns digitals.

  • Webinars retransmesos en streaming amb reconegudes empreses i professionals de l'entorn digital. En aquest cas, parlem de webinars amb empreses com Google, IBM, Vueling, Privalia o Idealista.



Veure més

Temari del curs

Mòdul entorn competitiu i estratègia
  • L'economia digital i la societat del coneixement
  • Nous paradigmes econòmics: entendre quins han estat els motors del canvi que han propiciat el canvi d'etapa en què vivim.
  • Principals canvis tecnològics.
  • Societat digital i del coneixement.
  • Lean & Agile Management: Innovació i desenvolupament en management.
  • Models de negoci innovadors
  • Anàlisi d'una Empresa establerta del Sector Tecnològic: Cas HP 1.1 Analitzar el model de negoci de Hewlett-Packard 1.2 Debatre preguntes clau.
  • Sistemes de Generació de part o totalitat de Models de Negoci.
  • Anàlisi de Models de Negoci Innovadors en Sectors Tradicionals (Low Cost. Cadena de Valor de Base Instal·lada ...)
  • Anàlisi de Models de Negoci Innovadors a Internet. (Brokerage, Advertising, Infomediary, Merchant, Manufacturer Direct Model, Affiliate, Community, Subscription).
Mòdul Màrqueting Digital
  • Màrqueting en Cercadors
  • Estat actual dels cercadors
  • Conceptes d'introducció SEO
  • Introducció a AdWords de Google
  • Entendre la filosofia i utilitat del SEM. Complementarietat al SEO.
  • Com seleccionar les KWS, diferències amb la selecció de KWS de SEO. Com redactar bons anuncis que cridin l'atenció. Impacte en CTR.
  • Aplicació dels conceptes adquirits al llarg del curs.
  • Eines de màrqueting digital
  • Internet i la nova era del Màrqueting Digital
  • Social Media & Community Manager
  • performance Màrqueting
  • Viralización, Engagement & Brand Advocacy
  • Màrqueting d'afiliació
  • Noves Tecnologies i Innovació al servei de la publicitat.
  • Comunicació digital i reputació online
  • Identitat digital i Reputació online
  • Auditoria de Mitjans i blogs
  • Definició de l'estratègia i definició d'objectius.
  • Eines i suports: blocs, xarxes socials, agregadors socials i RSS.
  • Avaluació, mesurament i ajustos
  • Markets are conversations
  • Gestió de crisi
Mòdul comerç electrònic
  • Comerç Electrònic
  • Introducció al comerç electrònic
  • Logística d'una botiga virtual
  • La tecnologia en comerç electrònic
  • ecosistema Mòbil
  • L'ecosistema mòbil: Evolució històrica i factors de creixement
  • Models de Negoci i principals actors: Entendre l'estructura de models de negoci i principals rutes de distribució d'apps.
  • noves tecnologies
  • Mobile E-commerce
  • Casos d'èxit: Angry Birds. iBasket, Softonic: Reptes de les Aplicacions, Vértice Còmics: Localització i especialització.
  • Analítica i mètriques
  • Introducció a la Mesura de resultats + Mesura de resultats de Campanya.
  • analítica Web
  • Anàlisi del Social Media + Conclusions
Mòdul gestió organitzativa entorns digitals
  • Competències professional segle XXI
  • Gestió de la Informació: ser capaç de fer cerques d'una manera eficient.
  • Identitat digital: Claus per a la definició de la identitat digital. Principals xarxes socials.
  • Treball i col·laboració en xarxa: Redarquía vs. Jerarquia. Noves maneres de treballar i aprendre.
  • Innovació: nou escenari per a les organitzacions. Drivers de canvi en les organitzacions.
  • L'esperit emprenedor
  • Que és ser emprenedor, perfils i habilitats necessàries.
  • Project Management per Start Ups: Conceptes Lean, Metodologies àgils de desenvolupament - SCRUM.
  • Procés de finançament. Fonts, models de negocis, Elevator Pitch
  • Business Pla
  • Webinars
  • Juntament amb els mòduls temàtics està programada la realització d'una sèrie de webinars amb la participació de grans empreses del sector. Entre les empreses convidades destaquen Google, IBM, Privalia, Idealista o Vueling, entre d'altres.
Veure més

Destinataris

El Màster en Digital Business Management s'adreça a professionals i directius que vulguin triomfar en els nous entorns digitals. El seu pla d'estudis està dissenyat per desenvolupar les habilitats necessàries de cara a liderar projectes en empreses d'Internet, des de la gestió del dia a dia del negoci a aprofundir en les eines de màrqueting i anàlisi financera necessàries per liderar empreses en un ecosistema digital. Tot això, des d'una perspectiva eminentment pràctica.

 

Requisits

Per accedir al programa és necessari disposar de titulació universitària i experiència professional. Es valora especialment l'experiència professional perquè és important compartir coneixement a partir de les aportacions que cada participant realitza, des de la formació i responsabilitat professional, a la situació que planteja el professor. En cas de no disposar d'algun dels requisits esmentats, l'accés al programa serà valorat per la Direcció del Programa.

Durada

Dedicació: Equivalent a 60 crèdits ECTS.
Convocatòria: novembre 2018.

Objetius

Comprendre el benefici i promoure els canvis necessaris per a una millora en la gestió i direcció de l'empresa, basat en l'orientació de l'estratègia a l'entorn digital. Implementar i seguir estratègies de digitalització d'un negoci, prenent les decisions correctes per assolir els objectius planificats. Desenvolupar les habilitats directives i tècniques necessàries per liderar un procés de canvi a l'empresa. Realitzar el Pla de Desenvolupament d'un negoci digital.

Titulació obtinguda

Les persones que superin l'avaluació del programa i compleixin els requisits acadèmics establerts per la UB, obtindran el títol UB (Universitat de Barcelona). A més, totes les persones que superin l'avaluació obtindran la titulació d'EAE Business School.

Promocions

Pla de finançament disponible.

Preu

6.500 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Transformació digital i desenvolupament de negoci

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Transformació digital i desenvolupament de negoci