Màster en Transformació digital i desenvolupament de negoci

Informació del curs
Màster
On-line
12 mesos
6500 €
Descripció
Des de fa uns anys assistim a una nova era de negocis digitals, emparats pel reconeixement d'exemples d'èxit espectacular com els casos de Facebook, Twitter, Google, Netflix, Spotify o negocis basats en cloud computing com EyeOS. Aquestes organitzacions, creats amb un model de negoci basat exclusivament a Internet, s'han introduït noves formes de negoci basades en, per exemple, les xarxes socials, la reproducció de continguts en streaming o la gestió de continguts en el núvol.
Per tant, queda clar que els propers anys tots els negocis tindran un fort component digital, o ho seran completament. El Màster en Digital Business Management se centra en les claus necessàries per tenir èxit en el llançament d'un nou negoci i en la transformació d'aquells negocis que encara funcionen al marge del món digital.
Per potenciar això, el programa d'activitats del màster ofereix:
Per tant, queda clar que els propers anys tots els negocis tindran un fort component digital, o ho seran completament. El Màster en Digital Business Management se centra en les claus necessàries per tenir èxit en el llançament d'un nou negoci i en la transformació d'aquells negocis que encara funcionen al marge del món digital.
Per potenciar això, el programa d'activitats del màster ofereix:
- Webconferences amb empreses punteres en entorns digitals.
- Webinars retransmesos en streaming amb reconegudes empreses i professionals de l'entorn digital. En aquest cas, parlem de webinars amb empreses com Google, IBM, Vueling, Privalia o Idealista.
Temari
Mòdul entorn competitiu i estratègia
- L'economia digital i la societat del coneixement
- Nous paradigmes econòmics: entendre quins han estat els motors del canvi que han propiciat el canvi d'etapa en què vivim.
- Principals canvis tecnològics.
- Societat digital i del coneixement.
- Lean & Agile Management: Innovació i desenvolupament en management.
- Models de negoci innovadors
- Anàlisi d'una Empresa establerta del Sector Tecnològic: Cas HP 1.1 Analitzar el model de negoci de Hewlett-Packard 1.2 Debatre preguntes clau.
- Sistemes de Generació de part o totalitat de Models de Negoci.
- Anàlisi de Models de Negoci Innovadors en Sectors Tradicionals (Low Cost. Cadena de Valor de Base Instal·lada ...)
- Anàlisi de Models de Negoci Innovadors a Internet. (Brokerage, Advertising, Infomediary, Merchant, Manufacturer Direct Model, Affiliate, Community, Subscription).
- Màrqueting en Cercadors
- Estat actual dels cercadors
- Conceptes d'introducció SEO
- Introducció a AdWords de Google
- Entendre la filosofia i utilitat del SEM. Complementarietat al SEO.
- Com seleccionar les KWS, diferències amb la selecció de KWS de SEO. Com redactar bons anuncis que cridin l'atenció. Impacte en CTR.
- Aplicació dels conceptes adquirits al llarg del curs.
- Eines de màrqueting digital
- Internet i la nova era del Màrqueting Digital
- Social Media & Community Manager
- performance Màrqueting
- Viralización, Engagement & Brand Advocacy
- Màrqueting d'afiliació
- Noves Tecnologies i Innovació al servei de la publicitat.
- Comunicació digital i reputació online
- Identitat digital i Reputació online
- Auditoria de Mitjans i blogs
- Definició de l'estratègia i definició d'objectius.
- Eines i suports: blocs, xarxes socials, agregadors socials i RSS.
- Avaluació, mesurament i ajustos
- Markets are conversations
- Gestió de crisi
- Comerç Electrònic
- Introducció al comerç electrònic
- Logística d'una botiga virtual
- La tecnologia en comerç electrònic
- ecosistema Mòbil
- L'ecosistema mòbil: Evolució històrica i factors de creixement
- Models de Negoci i principals actors: Entendre l'estructura de models de negoci i principals rutes de distribució d'apps.
- noves tecnologies
- Mobile E-commerce
- Casos d'èxit: Angry Birds. iBasket, Softonic: Reptes de les Aplicacions, Vértice Còmics: Localització i especialització.
- Analítica i mètriques
- Introducció a la Mesura de resultats + Mesura de resultats de Campanya.
- analítica Web
- Anàlisi del Social Media + Conclusions
- Competències professional segle XXI
- Gestió de la Informació: ser capaç de fer cerques d'una manera eficient.
- Identitat digital: Claus per a la definició de la identitat digital. Principals xarxes socials.
- Treball i col·laboració en xarxa: Redarquía vs. Jerarquia. Noves maneres de treballar i aprendre.
- Innovació: nou escenari per a les organitzacions. Drivers de canvi en les organitzacions.
- L'esperit emprenedor
- Que és ser emprenedor, perfils i habilitats necessàries.
- Project Management per Start Ups: Conceptes Lean, Metodologies àgils de desenvolupament - SCRUM.
- Procés de finançament. Fonts, models de negocis, Elevator Pitch
- Business Pla
- Webinars
- Juntament amb els mòduls temàtics està programada la realització d'una sèrie de webinars amb la participació de grans empreses del sector. Entre les empreses convidades destaquen Google, IBM, Privalia, Idealista o Vueling, entre d'altres.
Destinataris
El Màster en Digital Business Management s'adreça a professionals i directius que vulguin triomfar en els nous entorns digitals. El seu pla d'estudis està dissenyat per desenvolupar les habilitats necessàries de cara a liderar projectes en empreses d'Internet, des de la gestió del dia a dia del negoci a aprofundir en les eines de màrqueting i anàlisi financera necessàries per liderar empreses en un ecosistema digital. Tot això, des d'una perspectiva eminentment pràctica.
Requisits
Per accedir al programa és necessari disposar de titulació universitària i experiència professional. Es valora especialment l'experiència professional perquè és important compartir coneixement a partir de les aportacions que cada participant realitza, des de la formació i responsabilitat professional, a la situació que planteja el professor. En cas de no disposar d'algun dels requisits esmentats, l'accés al programa serà valorat per la Direcció del Programa.
Durada
Dedicació: Equivalent a 60 crèdits ECTS.
Convocatòria: novembre 2018.
Objectius
Comprendre el benefici i promoure els canvis necessaris per a una millora en la gestió i direcció de l'empresa, basat en l'orientació de l'estratègia a l'entorn digital. Implementar i seguir estratègies de digitalització d'un negoci, prenent les decisions correctes per assolir els objectius planificats. Desenvolupar les habilitats directives i tècniques necessàries per liderar un procés de canvi a l'empresa. Realitzar el Pla de Desenvolupament d'un negoci digital.
Titulació obtinguda
Les persones que superin l'avaluació del programa i compleixin els requisits acadèmics establerts per la UB, obtindran el títol UB (Universitat de Barcelona). A més, totes les persones que superin l'avaluació obtindran la titulació d'EAE Business School.
Promocions
Pla de finançament disponible.
Màster en Transformació digital i desenvolupament de negoci
OBS Business School
Campus i seus: OBS Business School
Online Business School
Av. de Josep Tarradellas i Joan, 171, 175
08901
L'Hospitalet de Llogregat
(Barcelona)
Cursos més populars