Descripció

Postgrau en eCommerce. La formació en ecommerce i màrqueting digital és sens dubte una eina fonamental per gestionar les vendes per Internet amb eficiència. Conèixer les claus per desenvolupar-te com ecommerce manager, i saber totes les estratègies necessàries per tenir l'èxit en les estratègies de venda en línia.

Liderar en l'era del Big Data és el major repte que tenen les empreses i els professionals en l'actualitat. En INSA International Business School s'emmotllen per estar a l'última i oferir als alumnes Masterclass amb professionals com Marc Dal Moro, expert en liderar equips en l'era del Big Data.

Temari del curs

• Eines de màrqueting Digital I
• Analítica de Mètriques E-Commerce
• Conversions i Anàlisi Qualitativa
• Màrqueting i eCommerce B2B- B2C
• Compradors de Preu i Market places
• Mesura de resultats i campanyes
• Principals plataformes per E-Commerce
• Usabilitat, Arquitectura, de la Informació i Desenvolupament
• Mobile i Social Shopping
• Solucions Multicanal
• Organització i Processos
• Desenvolupament d'un E-Commerce
• Business Intelligence
• Logística i operacions en E-Commerce
• Atenció a el client
• CRM i fidelització
• Omnicanalidad
• Casos pràctics

Destinataris

• Nous llicenciats que vulguin ampliar el seu camp de treball en l'àmbit digital.

• Empresaris i autònoms que vulguin optimitzar i millorar les vendes a través de l'e-commerce.

• Empreses que busquin especialització del seu personal.

• Titulats de qualsevol àmbit que vulguin professionalitzar-se en el comerç electrònic i màrqueting en línia.

Idiomes en què s'imparteix

Espanyol.

Tipus d'avaluació

Avaluació contínua de cadascuna dels blocs a través de l'assistència a les classes i / o examen, de manera que l'alumne haurà d'haver superat cada assignatura de forma independent.

Horari/Torn

Dijous de 19:00 a 22:00.

Durada

Inici: Octubre 2020. Durada: Fins juliol 2021.

Objectius

• Assimilar les implicacions que comporta el canvi de paradigma de la web social.

• Adquirir competències tècniques i expressives per a la producció i gestió de continguts en línia

• Conèixer en profunditat l'ecosistema 2.0 i tenir capacitat de desenvolupar estratègies adequades a cada entorn.

• Adquirir les destreses i la visió estratègica necessària per a la gestió professional de comunitats

• Ser capaç de dissenyar i implementar un Pla de Social Media alineat amb les estratègies corporatives de Màrqueting i Comunicació

Titulació obtinguda

Després d'haver superat amb èxit les proves d'avaluació de el programa i sempre que es compti amb l'assistència mínima requerida, l'alumne / a obtindrà el títol de Postgrau en E-Commerce d'INSA Business, Marketing & Communication School.

Perspectives laborals

Social Media Editor. E-Commerce Manager. Director d'E-màrqueting. Coordinació Social Media Editor.

Preu

2.600 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau en E-Commerce

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos