Postgrau en E-Commerce
1036 Persones estan visitant aquest curs
Preu 2.600 €
Sol·licita informació
Postgrau en E-Commerce
Sol·licita informació
Informació del curs
Postgrau
Presencial
Barcelona
Preu 2.600 €
Descripció
Postgrau en eCommerce. La formació en ecommerce i màrqueting digital és sens dubte una eina fonamental per gestionar les vendes per Internet amb eficiència. Conèixer les claus per desenvolupar-te com ecommerce manager, i saber totes les estratègies necessàries per tenir l'èxit en les estratègies de venda en línia.
Liderar en l'era del Big Data és el major repte que tenen les empreses i els professionals en l'actualitat. En INSA International Business School s'emmotllen per estar a l'última i oferir als alumnes Masterclass amb professionals com Marc Dal Moro, expert en liderar equips en l'era del Big Data.
Liderar en l'era del Big Data és el major repte que tenen les empreses i els professionals en l'actualitat. En INSA International Business School s'emmotllen per estar a l'última i oferir als alumnes Masterclass amb professionals com Marc Dal Moro, expert en liderar equips en l'era del Big Data.
Temari
• Eines de màrqueting Digital I
• Analítica de Mètriques E-Commerce
• Conversions i Anàlisi Qualitativa
• Màrqueting i eCommerce B2B- B2C
• Compradors de Preu i Market places
• Mesura de resultats i campanyes
• Principals plataformes per E-Commerce
• Usabilitat, Arquitectura, de la Informació i Desenvolupament
• Mobile i Social Shopping
• Solucions Multicanal
• Organització i Processos
• Desenvolupament d'un E-Commerce
• Business Intelligence
• Logística i operacions en E-Commerce
• Atenció a el client
• CRM i fidelització
• Omnicanalidad
• Casos pràctics
• Analítica de Mètriques E-Commerce
• Conversions i Anàlisi Qualitativa
• Màrqueting i eCommerce B2B- B2C
• Compradors de Preu i Market places
• Mesura de resultats i campanyes
• Principals plataformes per E-Commerce
• Usabilitat, Arquitectura, de la Informació i Desenvolupament
• Mobile i Social Shopping
• Solucions Multicanal
• Organització i Processos
• Desenvolupament d'un E-Commerce
• Business Intelligence
• Logística i operacions en E-Commerce
• Atenció a el client
• CRM i fidelització
• Omnicanalidad
• Casos pràctics
Destinataris
• Nous llicenciats que vulguin ampliar el seu camp de treball en l'àmbit digital.
• Empresaris i autònoms que vulguin optimitzar i millorar les vendes a través de l'e-commerce.
• Empreses que busquin especialització del seu personal.
• Titulats de qualsevol àmbit que vulguin professionalitzar-se en el comerç electrònic i màrqueting en línia.
• Empresaris i autònoms que vulguin optimitzar i millorar les vendes a través de l'e-commerce.
• Empreses que busquin especialització del seu personal.
• Titulats de qualsevol àmbit que vulguin professionalitzar-se en el comerç electrònic i màrqueting en línia.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol.
Durada
Inici: Octubre 2020. Durada: Fins juliol 2021.
Objectius
• Assimilar les implicacions que comporta el canvi de paradigma de la web social.
• Adquirir competències tècniques i expressives per a la producció i gestió de continguts en línia
• Conèixer en profunditat l'ecosistema 2.0 i tenir capacitat de desenvolupar estratègies adequades a cada entorn.
• Adquirir les destreses i la visió estratègica necessària per a la gestió professional de comunitats
• Ser capaç de dissenyar i implementar un Pla de Social Media alineat amb les estratègies corporatives de Màrqueting i Comunicació
• Adquirir competències tècniques i expressives per a la producció i gestió de continguts en línia
• Conèixer en profunditat l'ecosistema 2.0 i tenir capacitat de desenvolupar estratègies adequades a cada entorn.
• Adquirir les destreses i la visió estratègica necessària per a la gestió professional de comunitats
• Ser capaç de dissenyar i implementar un Pla de Social Media alineat amb les estratègies corporatives de Màrqueting i Comunicació
Titulació obtinguda
Després d'haver superat amb èxit les proves d'avaluació de el programa i sempre que es compti amb l'assistència mínima requerida, l'alumne / a obtindrà el títol de Postgrau en E-Commerce d'INSA Business, Marketing & Communication School.
Pràctiques
INSA ofereix la possibilitat de realitzar pràctiques en empreses durant el període d'impartició del Màster.
Perspectives laborals
Social Media Editor. E-Commerce Manager. Director d'E-màrqueting. Coordinació Social Media Editor.
Tipus d'avaluació
Avaluació contínua de cadascuna dels blocs a través de l'assistència a les classes i / o examen, de manera que l'alumne haurà d'haver superat cada assignatura de forma independent.
Horari
Dijous de 19:00 a 22:00.
Postgrau en E-Commerce
INSA Business, Marketing & Communication School
Campus i seus: INSA Business, Marketing & Communication School
INSA Business, Marketing & Communication School
Torrent de l'Olla 208
08012
Barcelona