Descripció
Postgrau en eCommerce. La formació en ecommerce i màrqueting digital és sens dubte una eina fonamental per gestionar les vendes per Internet amb eficiència. Conèixer les claus per desenvolupar-te com ecommerce manager, i saber totes les estratègies necessàries per tenir l'èxit en les estratègies de venda en línia.
Liderar en l'era del Big Data és el major repte que tenen les empreses i els professionals en l'actualitat. En INSA International Business School s'emmotllen per estar a l'última i oferir als alumnes Masterclass amb professionals com Marc Dal Moro, expert en liderar equips en l'era del Big Data.
Temari del curs
• Eines de màrqueting Digital I
• Analítica de Mètriques E-Commerce
• Conversions i Anàlisi Qualitativa
• Màrqueting i eCommerce B2B- B2C
• Compradors de Preu i Market places
• Mesura de resultats i campanyes
• Principals plataformes per E-Commerce
• Usabilitat, Arquitectura, de la Informació i Desenvolupament
• Mobile i Social Shopping
• Solucions Multicanal
• Organització i Processos
• Desenvolupament d'un E-Commerce
• Business Intelligence
• Logística i operacions en E-Commerce
• Atenció a el client
• CRM i fidelització
• Omnicanalidad
• Casos pràctics
Idiomes en què s'imparteix
Espanyol.
Tipus d'avaluació
Avaluació contínua de cadascuna dels blocs a través de l'assistència a les classes i / o examen, de manera que l'alumne haurà d'haver superat cada assignatura de forma independent.
Horari/Torn
Dijous de 19:00 a 22:00.
Durada
Inici: Octubre 2020. Durada: Fins juliol 2021.
Objectius
• Assimilar les implicacions que comporta el canvi de paradigma de la web social.
• Adquirir competències tècniques i expressives per a la producció i gestió de continguts en línia
• Conèixer en profunditat l'ecosistema 2.0 i tenir capacitat de desenvolupar estratègies adequades a cada entorn.
• Adquirir les destreses i la visió estratègica necessària per a la gestió professional de comunitats
• Ser capaç de dissenyar i implementar un Pla de Social Media alineat amb les estratègies corporatives de Màrqueting i Comunicació
Titulació obtinguda
Després d'haver superat amb èxit les proves d'avaluació de el programa i sempre que es compti amb l'assistència mínima requerida, l'alumne / a obtindrà el títol de Postgrau en E-Commerce d'INSA Business, Marketing & Communication School.
Perspectives laborals
Social Media Editor. E-Commerce Manager. Director d'E-màrqueting. Coordinació Social Media Editor.
Preu
2.600 €
Pràctiques
INSA ofereix la possibilitat de realitzar pràctiques en empreses durant el període d'impartició del Màster.