Santapau-Pifma

Cicle Formatiu de Grau Superior Màrqueting i Publicitat

Santapau-Pifma

Cicle formatiu de grau superior
Presencial
Oficial / Homologat
2 Anys
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Aquest Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i Publicitat capaciten els alumnes per participar en el treball diari d'un equip de marketing. Els estudiants aprendran tot el que cal saber sobre comunicació empresarial, investigació comercial, i a dur a terme campanyes de publicitat, per al llençament de nous productes, i a fi de millorar les vendes. 

Temari del curs

  • Atenció al client, consumidor i usuari
  • Disseny i elaboració de material de comunicació
  • Gestió econòmica i financera de l'empresa
  • Investigació comercial
  • Treball de camp en la investigació comercial
  • Llançament de productes i serveis
  • Màrqueting digital
  • Mitjans i suports de comunicació
  • Polítiques de màrqueting
  • Relacions públiques i organització d'esdeveniments de màrqueting
  • Anglès
  • Formació i orientació laboral.
  • Projecte de màrqueting i publicitat

Destinataris

Alumnes amb títol de batxillerat,  prova d'accés, altres cicles formatius de GS, FP2.

Requisits

Batxillerat, Prova d'accés a grau superior, Títol de técnic.

Metodologia

Presencial
Pràctiques simulades.
Utilització de documents i materials reals.
Visites tècniques a empreses del sector.
Sortides curriculars.

Idiomes en què s'imparteix

Català / Castellà / Anglés.

Tipus d'avaluació

Contínua.

Horari/Torn

Les classes presencials són en horaris de tarda. Les pràctiques, els matins de 9 a 13h

Places

30

Data Límit:

Setembre.

Durada

La durada és de 2.000 hores (aproximadament 1.650 en un centre educatiu i 350 hores de pràctices en un centre de treball FCT) distribuïdes en dos cursos acadèmics.
Període de Temps: Setembre-Juny.

Objetius


  • Aprendre a generar comunicació d'empresa enfocada al màrqueting i venda de productes

  • Comprendre i assimilar el procés de llençament d'un nou producte

  • Relacions amb els mitjans de comunicació

  • Relacions públiques i organització d'esdeveniments

  • Elaboració de plans de màrqueting i campanyes de publicitat



Titulació obtinguda

Tècnic o tècnica superior en Màrqueting i Publicitat

Perspectives laborals

Director Comercial
Tècnic de gestió de compra-venta
Tècnic en màrqueting
Tècnic en treballs d?investigació comercial
Ajudant del responsable de logística
Marxandatge
Cap de compres

Promocions

Beques generals i de mobilitat del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport (MEC)

Beques de col·laboració: Per a tots els estudiants en situació socioeconòmica desfavorida.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Cicle Formatiu de Grau Superior Màrqueting i Publicitat

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Cicle Formatiu de Grau Superior Màrqueting i Publicitat