Santapau-Pifma

Cicle Formatiu de Grau Superior Màrqueting i Publicitat

Santapau-Pifma

Cicle formatiu de grau superior
Presencial
Oficial / Homologat
2 Anys
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Aquest Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i Publicitat capaciten els alumnes per participar en el treball diari d'un equip de marketing. Els estudiants aprendran tot el que cal saber sobre comunicació empresarial, investigació comercial, i a dur a terme campanyes de publicitat, per al llençament de nous productes, i a fi de millorar les vendes. 

Temari del curs

  • Atenció al client, consumidor i usuari
  • Disseny i elaboració de material de comunicació
  • Gestió econòmica i financera de l'empresa
  • Investigació comercial
  • Treball de camp en la investigació comercial
  • Llançament de productes i serveis
  • Màrqueting digital
  • Mitjans i suports de comunicació
  • Polítiques de màrqueting
  • Relacions públiques i organització d'esdeveniments de màrqueting
  • Anglès
  • Formació i orientació laboral.
  • Projecte de màrqueting i publicitat

Destinataris

Alumnes amb títol de batxillerat,  prova d'accés, altres cicles formatius de GS, FP2.

Requisits

Batxillerat, Prova d'accés a grau superior, Títol de técnic.

Metodologia

Presencial
Pràctiques simulades.
Utilització de documents i materials reals.
Visites tècniques a empreses del sector.
Sortides curriculars.

Idiomes en què s'imparteix

Català / Castellà / Anglés.

Tipus d'avaluació

Contínua.

Horari/Torn

Les classes presencials són en horaris de tarda. Les pràctiques, els matins de 9 a 13h

Places

30

Data Límit:

Setembre.

Durada

La durada és de 2.000 hores (aproximadament 1.650 en un centre educatiu i 350 hores de pràctices en un centre de treball FCT) distribuïdes en dos cursos acadèmics.
Període de Temps: Setembre-Juny.

Objetius


  • Aprendre a generar comunicació d'empresa enfocada al màrqueting i venda de productes

  • Comprendre i assimilar el procés de llençament d'un nou producte

  • Relacions amb els mitjans de comunicació

  • Relacions públiques i organització d'esdeveniments

  • Elaboració de plans de màrqueting i campanyes de publicitat



Titulació obtinguda

Tècnic o tècnica superior en Màrqueting i Publicitat

Perspectives laborals

Director Comercial
Tècnic de gestió de compra-venta
Tècnic en màrqueting
Tècnic en treballs d?investigació comercial
Ajudant del responsable de logística
Marxandatge
Cap de compres

Promocions

Beques generals i de mobilitat del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport (MEC)

Beques de col·laboració: Per a tots els estudiants en situació socioeconòmica desfavorida.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Cicle Formatiu de Grau Superior Màrqueting i Publicitat

Cicle Formatiu de Grau Superior Màrqueting i Publicitat