Descripció

El curs de Màster en Assessoria d'Imatge Professional et prepara per ser un professional capaç de desenvolupar projectes globals relacionats amb la imatge. El programa formatiu et dóna les eines per millorar les teves habilitats, actituds i aptituds professionals, així com les capacitats tècniques i teòriques.

L'assessor d'imatge actua a nivell personal assessorant sobre estilisme, bellesa, protocol i saber estar, reforçant i millorant la imatge i la personalitat del individuo.A nivell empresarial actua com a assessor d'imatge professional, branding, identitat i comunicació corporativa. Realitza i coordina eventosque posicionen i diferencien les empreses.

En Ártidi es forma a professionals apassionats, creatius i capaços de canviar la percepció del consumidor buscant la innovació per aconseguir l'èxit i el rendiment empresarial i personal.

El Màster és un curs exclusiu de Ártidi i consta d'una titulació pròpia amb competències nacionals i internacionals reconeguda per ASEMAIC, ACAP i TrendsSchool.

El Màster en Assessoria d'imatge professional té una durada de 415 hores, s'estructura en 4 mòduls formatius i un projecte final en què es combina la teoria amb la pràctica. Cadascun d'aquests mòduls incorpora un percentatge d'hores destinades a l'ampliació de coneixements complementaris (CACC) que valora el treball dels estudiants en cada un dels projectes realitzats.
Veure més

Temari del curs

Mòdul formatiu I: Assessoria d'imatge
Què és la imatge? Què projectem amb el nostre físic i la nostra forma de vestir? En aquest mòdul aprendràs a analitzar què reflecteix la nostra imatge i a proposar els canvis necessaris per aconseguir millorar-la a través del procés d'assessorament.
• Imatge Personal i metodologia Observacional.
• Coaching, intel·ligència emocional i Psicologia del client.
• Protocol i habilitats socials.
• Procés d'assessorament / Estratègies per a la venda dels serveis.

Mòdul formatiu II: Estilisme, bellesa i shopper.
L'estilisme en el vestir i la bellesa completen el procés d'assessorament personal. La moda i la seva evolució transformen contínuament els estils personals i la indumentària. Factors com el color i la seva simbologia i les formes aplicades a cara, cos i cabell perfeccionen la concepció global de la nostra imatge.
• Història de la moda i (sociologia de la moda).
• Visagisme (introducció a la morfosicología).
• Color a la imatge personal.
• Estilisme en el vestir.
• Personal Shopper.
• Hair & Make up.
• Complements.
• Professional Shopper On line.
• Projecte final: Tutoria per a la Confecció de canvi d'imatge intregral, client real, propostes manteniment, execució.

Mòdul formatiu III: Assessoria d'imatge corporativa.
La imatge corporativa és un valor de diferenciació i posicionament de les empreses. És el conjunt d'aspectes que conformen la seva personalitat, la manera per la qual les empreses transmeten, qui són, què són, què fan i com ho fan. El professional en assessoria corporativa és el responsable de definir-la i aplicar-la correctament.
• Assessoria d'imatge corporativa.
• Branding i Imatge Corporativa.
• Psicologia del color.
• Interiorisme comercial.
• Brand Event Planner.
• Professional Shopper i mood board.
• Estilisme en revistes.
• Visual Costumer Selection.
• Il·luminació comercial.

Mòdul formatiu IV: Comunicació empresarial
La comunicació d'una marca s'aconsegueix a través de la seva imatge i identitat corporativa; valors com el coaching, el protocol empresarial, PNL i Brandself conformen els coneixements que l'equip d'una empresa ha d'aplicar per aconseguir una imatge corporativa d'èxit.
• Comunicació puntual imatge de marca (xarxes socials).
• Coolhunting.
• Tècniques de comunicació personal.
• Lideratge, coaching i motivació.
• Marca Personal.
• Fotografia amb el mòbil
• Community Manager

Projecte final:
Per completar la formació acadèmica és necessari desenvolupar un projecte creatiu i innovador on s'apliquin tots coneixements teoricopràctics adquirits.
El projecte es divideix en dues parts, la primera en acabar el mòdul 2 versarà sobre l'assessoria en imatge personal i la segona en finalitzar el mòdul 4 versarà sobre l'assessoria en imatge corporativa.
Tutoria per a la Confecció de propostes d'un canvi d'imatge corporatiu.
Veure més

Destinataris

Professionals de la imatge, disseny de moda, estilisme, publicitat, comunicació i també interessats sense coneixements previs.

Idiomes en què s'imparteix

Castellà.

Horari/Torn

De dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 Data final de la càrrega lectiva el 21 de gener de 2021. Data de el Projecte Final un mes després de concloure classes.

Durada

Inicia: 21 de Setembre de 2020. Acaba: 21 de gener de 2021.

Objectius

• Aprendre les competències professionals de l'assessor d'imatge professional.

• Definir i utilitzar les eines idònies per a l'assessoria d'imatge professional.

• Adquirir els coneixements necessaris per a realitzar el procés d'assessorament a nivell personal i corporatiu.

• Posar en pràctica i realitzar projectes reals tant a nivell personal com corporatiu.

• Treballar la capacitat d'innovació i creativitat en la implementació de projectes d'assessoria d'imatge.

• Assolir una base sòlida per a desenvolupar la carrera professional a nivell nacional i internacional.

• Assessoria d'Imatge personal:

o Identificar i conèixer els clients, les seves preferències, professió i dia a dia per poder realitzar els projectes amb èxit.

o Treballar els aspectes relatius a la projecció de la imatge, l'estilisme, la bellesa, el protocol i saber estar.

o Millorar i potenciar la imatge i estil tenint en compte els conceptes de color, línies i formes, així com la seva simbologia en maquillatge i cabell.

o Aplicar noves tendències de moda, imatge i bellesa en els projectes desenvolupats.

o Adquirir els coneixements per desenvolupar l'activitat de Personal Shopper

• Assessoria d'Imatge Corporativa:

o Conèixer els diferents àmbits d'actuació: comunicació, intervenció d'espais, imatge corporativa, protocol i imatge col·lectiva.

o Definir les estratègies i els elements de la identitat corporativa.

o Desenvolupar els conceptes necessaris per redefinir el nom, logotip i els símbols que identifiquen una empresa.

Titulació obtinguda

Qualificació Professional: Doble titulació en Assessoria d'Imatge personal i corporativa.
Titulació: Màster en Assessoria d'Imatge Professional.

Acreditació: Carnet Professional Màster en Assessoria d'Imatge Professional.

Atorgats per Ártidi Escola Superior. Competències professionals nacionals i internacionals.

Preu

4.207 €

Avantatges del curs

Més de 70 empreses Nacionals i Internacionals col·laboren amb Artidi. A través d'aquests convenis i la nostra implicació i innovació permet als nostres alumnes estan presents en empreses com INDITEX, Armani, Hugo Boss, Custo Barcelona, Cortefiel, Springfield, Nike, Adidas, H & M, C & A, IKEA, Conforama, Jack & Jones, Blanco , Diesel, Desigual, Mango, Corte Inglés, Coronel Tapioca, Tous, entre d'altres. Programa amb teoria i pràctiques reals. Ártidi realitza anualment formació In Company a empreses de diferents sectors. Aquest contacte amb les empreses ens permet adaptar els nostres programes formatius a la realitat de l'mercat actual cobrint així les necessitats de les empreses. Ártidi disposa d'unes instal·lacions òptimes per a la formació d'assessoria d'imatge professional. Grups reduïts per oferir una formació més personalitzada. En Ártidi hem superat les 200 aparicions en diferents mitjans de comunicació nacionals i internacionals

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Assessoria d'Imatge professional

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.

Màster en Assessoria d'Imatge professional