Màster en Design thinking & customer experience (Full Time)

Màster
Presencial
70 crèdits
14000 €

Descripció

Segons un estudi de Manpower, al voltant del 40% dels ocupadors evidencien una escassetat de talent. La revista Forbes considera, en un dels seus articles sobre la situació del mercat laboral, que no estem en una crisi d'ocupació sinó en una crisi d'habilitats. Les professions amb un alt contingut digital han donat peu a les anomenades professions atur 0 perquè hi ha una manca de professionals en el mercat laboral i les empreses han entrat en una batalla frenètica per captar i retenir aquests perfils professionals. El Fòrum Econòmic Mundial va realitzar un estudi en el que va determinar que per al 2020 entre les 10 habilitats més demandades estan la creativitat, la capacitat de resoldre problemes complexos i el pensament crític.
En aquest context, les metodologies per fomentar la innovació i el focus en el client, com Design Thinking i Customer Experience, han pres una enorme rellevància. Aquestes metodologies són cada vegada més una pràctica comuna en les formes de treball de les empreses, fins i tot les més tradicionals, en el seu procés de transformació digital a les que intenten ser més àgils i respondre millor a les demandes del mercat adoptant les formes de treball de les startups.
El Màster de Design Thinking i Customer Experience té l'objectiu de crear professionals de la innovació que disposin de les eines conceptuals i pràctiques per desenvolupar amb èxit processos d'innovació i de Design Thinking a les empreses, focalitzant en l'ús d'eines i tècniques metodològiques, practicant tècniques de "empatia" per posar-se en la pell de clients potencials i detectar necessitats no satisfetes, desenvolupant la seva creativitat, aplicant-la a la solució de problemes reals de negoci i reflexionant sobre el seu propi perfil com potencials professionals de la innovació, en particular la seva pròpia actitud davant del risc, l'error i la incertesa.

Temari

Mòdul 1 - Contextualització -
• Transformació Digital, Innovació i Tecnología5 ECTS
• Creativitat i solució de problemas5 ECTS
Mòdul 2 - Design Thinking -
• Design Thinking 1 - Entendre: Empatitzar i Definir5 ECTS
• Design Thinking 2 - Explorar: Idear i Prototipar5 ECTS
• Design Thinking 3 - Materialitzar: Testar i Implementar5 ECTS
Mòdul 3 - Customer Experience -
• Service Experience Design5 ECTS
• Estratègia d'Experiència d'Cliente5 ECTS
• Gestió d'Experiència d'Cliente5 ECTS
• Eines d'Experiència d'Cliente5 ECTS
Mòdul 4 - Minors10 ECTS
Mòdul 5 - Treball de fi de màster-
• Solució de Repte Empresarial15 ECTS
• Total crèdits 70 ECTS

Destinataris

Aquest programa està dirigit a nous emprenedors a la recerca de la innovació en productes o dissenys, a directius d'empreses ja consolidades que volen innovar en noves línies de negoci, així com a responsables d'àrea per ser capar d'innovar en el funcionament de la seva àrea de treball.

Prova d'accés

L'objectiu fonamental del nostre procés d'admissió és assegurar la idoneïtat dels candidats, a través d'sutrayectoria professional i currículum acadèmic.

Metodologia

Full Time. Flexible Start Date: Es tracta d'una metodologia innovadora i flexible que permet oferir als alumnes internacionals un sistema d'incorporació contínua de diverses etapes perquè puguin incorporar-se a les classes presencials posterior a l'començament oficial de el programa sense problemes. Per a la convocatòria de maig 2021 ofereixen quatre etapes / dates per l'on-boarding dels alumnes a les classes presencials. Sol·licita informació sobre el teu programa d'interès i un assessor t'informarà sobre les dates d'incorporació previstes.

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol.

Durada

Propera convocatòria: octubre. Durada: 12 mesos.

Objectius

Experiència del Consumidor: Dominar, definir i gestionar la correcta experiència del consumidor, tant a nivell de producte com de servei, i en tots els àmbits socials i econòmics.
Transformació Digital: Conèixer les claus de la planificació digital, a més de les estratègies d'èxit i adaptació de l'empresa al nou ecosistema.
Meditació, Anàlisi i Optimització: Aprofundir en les eines específiques de mediació i optimització de resultats.
Disseny d'Estratègies: Fixar les bases per a la creació d'estratègies i sistemes eficaços en la gestió de serveis integrals de logística i servei al client en entorns de comerç electrònic B2C i B2B.

Titulació obtinguda

El participant que completi amb èxit el programa obtindrà el títol de Màster en Design Thinking & Customer Experience per EAE Business School. Per poder obtenir la titulació que atorga cada institució cal complir els sol·licitats prèviament.

Perspectives laborals

El 93% dels alumnes troba feina abans de sis mesos després de finalitzar el programa. El 34% va augmentar el seu sou fins a un 30% un any després de finalitzar el màster. 67% dels alumnes han aconseguit una oportunitat de treball per algunes de les vies disponibles a través d'EAE Business School. El 74% accepta una nova oferta professió després de la seva graduació.

Promocions

EAE ofereix condicions especials de finançament, beques per a màster i ajudes per als candidats admesos als programes d'EAE.

Avantatges del curs

Programa dirigit a alumnes que aspiren a un desenvolupament professional internacional, amb l'objectiu de donar-los màxima visibilitat entre les empreses multinacionals que col·laboren amb EAE. Per això s'organitzen activitats com els Employment Workshops, entrevistes headhunters i accés a consultors internacionals de selecció de diferents parts del món. El programa s'imparteix en col·laboració amb Babson College a través del programa "Babson Collaborative", del qual EAE és membre. Babson College ofereix els millors programes del món en emprenedoria, segons els rànquings generalistes de referència com Financial Times, i segons els rànquings especialitzats, com els de Entrepreneur Magazine o The Princeton Review. Per al treball fi de màster, els estudiants treballaran en grups proposant una solució a una necessitat i repte real establert per una empresa col·laboradora del màster. Els estudiants, s'aplicaran en aquest repte tot l'après en les diferents assignatures.

Borsa de treball

El servei de Carreres Professionals està enfocat a orientar i acompanyar l'alumne per assolir els seus objectius professionals.

Professorat

El claustre de professors del Màster en Design Thinking està constituït per un excel·lent equip de Doctors, Professors d'Universitat i professionals de reconegut prestigi en cada àrea formativa. Gràcies a aquest equilibri, els participants del Màster en Design Thinking d'EAE Business School adquireixen uns coneixements reals i permanentment actualitzats amb una sòlida base acadèmica. Direcció: Yolanda Alfaro. Design Research Responsible a Orange.
Màster en Design thinking & customer experience (Full Time)
EAE Business School
Campus i seus: EAE Business School
E.A.E. - Escuela de Administración de Empresas
C/ Aragón, 55 08015 Barcelona
Cursos més populars
X