Ostelea (2)

Màster en Màrqueting, comercialització i revenue management

Ostelea (2)

Màster
On-line
60 Crèdits

Descripció

Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management és un màster integrador i únic que es focalitza en dues figures clau del sector turístic actual: la Direcció de comerç electrònic i la Direcció de Revenue Management. Aquestes figures que en molt poc temps han fet el salt a convertir-se en llocs clau dins de la indústria hotelera. Són la causa i l'objectiu del desenvolupament del present Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic de Ostelea, ja que ofereix una formació integral i única en la seva categoria, amb un programa formatiu unificat que abasta màrqueting en línia, e-commerce i comercialització turística .

Temari del curs

El Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management d'Ostelea es classifica en 6 mòduls:
• Visió Global
• Màrqueting
• Comercialització
• Revenue Management
• Treball final de Màster

Requisits

Per accedir al Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management l'alumne ha de posseir el grau acadèmic universitari (llicenciat, diplomat o enginyer).

Durada

Inici: Convocatòria bimestral.

Objectius

• Visió global. Adquirir una visió global i integradora del sector en general i de la gestió dels diferents models d'empresa del sector, des del punt de vista de l'alta direcció en comercial, màrqueting i revenue.

• Habilitats directives. Impulsar el creixement i desenvolupament de les habilitats personals i de la capacitat de comprensió i raonament necessaris per als llocs directius.

• Gestió. Desenvolupar la visió estratègica per optimitzar els ingressos a través de la millora en la gestió de la informació.

• Lideratge d'equips. Coneix amb detall el nou entorn del màrqueting i les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies per al desenvolupament d'estratègies d'optimització de la gestió i la rendibilitat.

• Revenue. Adquirir els coneixements i interioritzar les eines per al disseny i implementació d'un projecte de Revenue Management per a empreses turístiques.

Titulació obtinguda

L'alumne disposa d'un termini màxim de tres anys per finalitzar el màster. Al finalitzar-, obtindrà una triple titulació de Ostelea, EAE Business School i de la Universitat de Lleida.

Promocions

Finançament, beques i ajudes disponibles.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Màrqueting, comercialització i revenue management

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Màrqueting, comercialització i revenue management