Màster en Màrqueting, comercialització i revenue management

Ostelea (2)

  • Màster
  • On-line
  • 60 crèdits

Descripció

Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management és un màster integrador i únic que es focalitza en dues figures clau del sector turístic actual: la Direcció de comerç electrònic i la Direcció de Revenue Management. Aquestes figures que en molt poc temps han fet el salt a convertir-se en llocs clau dins de la indústria hotelera. Són la causa i l'objectiu del desenvolupament del present Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic de Ostelea, ja que ofereix una formació integral i única en la seva categoria, amb un programa formatiu unificat que abasta màrqueting en línia, e-commerce i comercialització turística .

Temari

El Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management d'Ostelea es classifica en 6 mòduls:
• Visió Global
• Màrqueting
• Comercialització
• Revenue Management
• Treball final de Màster

Requisits

Per accedir al Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management l'alumne ha de posseir el grau acadèmic universitari (llicenciat, diplomat o enginyer).

Durada

Inici: Convocatòria bimestral.

Objectius

• Visió global. Adquirir una visió global i integradora del sector en general i de la gestió dels diferents models d'empresa del sector, des del punt de vista de l'alta direcció en comercial, màrqueting i revenue.
• Habilitats directives. Impulsar el creixement i desenvolupament de les habilitats personals i de la capacitat de comprensió i raonament necessaris per als llocs directius.
• Gestió. Desenvolupar la visió estratègica per optimitzar els ingressos a través de la millora en la gestió de la informació.
• Lideratge d'equips. Coneix amb detall el nou entorn del màrqueting i les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies per al desenvolupament d'estratègies d'optimització de la gestió i la rendibilitat.
• Revenue. Adquirir els coneixements i interioritzar les eines per al disseny i implementació d'un projecte de Revenue Management per a empreses turístiques.

Titulació obtinguda

L'alumne disposa d'un termini màxim de tres anys per finalitzar el màster. Al finalitzar-, obtindrà una triple titulació de Ostelea, EAE Business School i de la Universitat de Lleida.

Promocions

Finançament, beques i ajudes disponibles.
Sí, m'interessa
conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles
Màster en Màrqueting, comercialització i revenue management
També et recomanem aquests cursos
X