Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management

Màster
On-line | Semi-presencial
60 crèdits
Consulteu el preu

Descripció

El desafiament de la transformació digital
La irrupció de les noves tecnologies està provocant grans canvis al sector del turisme en general i de l'hoteler en particular, que està vivint una transformació accelerada a l'àrea de màrqueting, distribució i vendes.
L'alta competitivitat i els nous desafiaments a què s'enfronta la indústria fan créixer la demanda de professionals amb coneixement i domini de les noves eines en línia de gestió, ja que aquest s'ha convertit en un aspecte fonamental en la direcció dels establiments hotelers. En aquest context, la direcció d'e-commerce i de revenue management passen a ser considerats llocs clau dins de la indústria hotelera.
El paper dels directors d'e-commerce i de revenue management
En aquest punt, el paper tant del director o directora d'e-commerce com a responsable de l'estratègia comercial online de l'empresa i del director de revenue management com a responsable de predir el que farà el client i orientar les estratègies en aquest sentit- són vitals, però no es limiten a les funcions específiques del seu lloc. Com tots els càrrecs directius, les seves funcions han de conviure amb el dia a dia del seu equip: marcar clarament els objectius del departament, planificar i prendre decisions, resoldre els problemes i també ser un líder visible per a tot l'equip. És per això que actualment moltes empreses requereixen professionals preparats i amb capacitat de gestió de persones que els permetin afrontar amb èxit els canvis permanents en un mercat summament volàtil i canviant.
Un Màster integrador i únic
De manera que aquests són els noms a tenir en compte: Adreça d'e-commerce i Adreça de Revenue Management. Dues figures que en molt poc temps han fet el salt a convertir-se en llocs clau dins de la indústria hotelera. I són la causa (i l'objectiu del cos docent) del desenvolupament del Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management Turístic d'Ostelea, ja que ofereix una formació integral i única en la seva categoria, amb un programa formatiu unificat que abasta màrqueting en línia, i -commerce i comercialització turística.

Temari

  • Mòdul 1. Visió global
  • Mòdul 2. Màrqueting
  • Mòdul 3. Comercialització
  • Mòdul 4. Revenue Management
  • Mòdul 5. La visió del/la mànager
  • Treball Final de Màster

Durada

Durada: 12 mesos.

Objectius

  • Visió global. Adquirir una visió global i integradora del sector en general i de la gestió dels diferents models d'empresa del sector, des del punt de vista de l'alta direcció comercial, màrqueting i revenue.
  • Habilitats directives. Impulsar el creixement i el desenvolupament de les habilitats personals i de la capacitat de comprensió i raonament necessaris per als llocs directius.
  • Gestió. Desenvolupar la visió estratègica per optimitzar els ingressos mitjançant la millora en la gestió de la informació.
  • Lideratge dequips. Coneix amb detall el nou entorn del màrqueting i les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies per desenvolupar estratègies d'optimització de la gestió i la rendibilitat.
  • Revenue. Adquirir els coneixements i interioritzar les eines per al disseny i la implementació d'un projecte de Revenue Management per a empreses turístiques.

Titulació obtinguda

Un cop completat amb èxit el programa l'alumne/a obtindrà una triple titulació: El títol de Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management per Ostelea, Tourism Management School. El títol de Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management per EAE Business School. La titulació de la Universitat de Lleida.

Promocions

Finançament, beques i ajudes disponibles.
Màster en Màrqueting, Comercialització i Revenue Management
Ostelea (2)
Campus i seus: Ostelea (2)
Ostelea
C/ Aragó, 55 08015 Barcelona
Cursos més populars
X