Màster en Màrketing
1009 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Màster en Màrketing
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
On-line
60 crèdits
Consulteu el preu
Descripció
El contingut d'aquest màster en màrqueting esportiu s'ajusta en tot moment a les exigències i demandes professionals del sector. Aquest màster capacita per a l'exercici de la direcció i gestió de departaments de màrqueting d'entitats, institucions i instal·lacions esportives públiques o privades i per col·laborar en el disseny, gestió i desenvolupament d'esdeveniments esportius a qualsevol escala.
Cada vegada més, la gestió, la promoció i la comercialització de les activitats i esdeveniments esportius i d'oci requereixen professionals quali cats capaços d'oferir un servei integral i de qualitat a partir de les eines que han adquirit en completar la seva formació amb estudis especialitzats de màster.
Cada vegada més, la gestió, la promoció i la comercialització de les activitats i esdeveniments esportius i d'oci requereixen professionals quali cats capaços d'oferir un servei integral i de qualitat a partir de les eines que han adquirit en completar la seva formació amb estudis especialitzats de màster.
Temari
Màrqueting
- Màrqueting analític, estratègic i operatiu.
- Màrqueting estratègic i operatiu; gestió de la marca i identitat; pla de comunicació i màrqueting; investigació de mercats; xarxes socials.
- Instruments i tècniques de comercialització; estratègies de pricing i de ticketing; canals de distribució.
- Procés de creació de la marca; components de la marca; valors de la marca; posicionament; estratègies de consolidació.
- Mitjans de comunicació; relacions públiques; organització jurídica de l'esport; legislació nacional i internacional; drets d'imatge.
- Aproximació a la sociologia; cultura de masses; globalització; la societat xarxa; nous mitjans de comunicació i promoció.
- Esport i entorn actual; estructura de l'esport i de l'oci; mediació de l'esport i l'oci; l'esport i el lleure per a la integració social.
- Patrocini i esponsorització; fidelització; el valor afegit del patrocini.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Durada
1 any acadèmic.
Titulació obtinguda
Títol propi expedit per la Universitat de Girona
Certificat expedit per la Fundació UdG
Màster en Màrketing
Escola Universitària Formatic Barcelona
Campus i seus: Escola Universitària Formatic Barcelona
Escola d'Estudis Superiors i Universitaris Formatic Barna
Passeig de Gràcia, 66
08007
Barcelona