Màster en Direcció de Comunicació Corporativa: Relacions Públiques, Protocol i Esdeveniments a Barcelona
1013 Persones estan visitant aquest curs
Preu 7.950 €
Sol·licita informació
Màster en Direcció de Comunicació Corporativa: Relacions Públiques, Protocol i Esdeveniments a Barcelona
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Preu 7.950 €
Descripció
Estudiar aquest màster et permetrà desenvolupar les teves habilitats comunicatives per treballar en l'àmbit empresarial. Si ets una persona activa, amb do de gents i t'interessa la comunicació i les relacions públiques en un entorn empresarial, el Màster en Direcció de Comunicació Corporativa a Barcelona, és la teva opció.
Podràs ocupar un lloc en l'àrea de comunicació de qualsevol companyia, capacitándote per actuar davant públics interns i externs i organitzar esdeveniments. Desenvolupar i executar estratègies en un entorn dinàmic i global.
Podràs ocupar un lloc en l'àrea de comunicació de qualsevol companyia, capacitándote per actuar davant públics interns i externs i organitzar esdeveniments. Desenvolupar i executar estratègies en un entorn dinàmic i global.
Temari
Àrea Comunicació i RRPP
• Mòdul 1. Departament de comunicació reptes i estratègies.
• Mòdul 2. Relations with mitjana.
• Mòdul 3. Comunicació digital.
• Mòdul 4. Pla integral de comunicació.
• Mòdul 5. Gestió de crisi i risc reputacional.
Àrea Comunicació i Esdeveniments
• Mòdul 6. Organització d'esdeveniments: factors clau.
• Mòdul 7. Gestió econòmica i jurídica.
• Mòdul 8. Rsc en comunicació i esdeveniments.
Àrea Multiculturalitat i Comunicació
• Mòdul 9. Comunicació i identitat corporativa.
• Mòdul 10. Protocol and globalization.
• Mòdul 11. Grups d'interès i marc jurídic.
• Mòdul 12. Habilitats directives en comunicació.
TFM Treball Final de Màster.
• Mòdul 1. Departament de comunicació reptes i estratègies.
• Mòdul 2. Relations with mitjana.
• Mòdul 3. Comunicació digital.
• Mòdul 4. Pla integral de comunicació.
• Mòdul 5. Gestió de crisi i risc reputacional.
Àrea Comunicació i Esdeveniments
• Mòdul 6. Organització d'esdeveniments: factors clau.
• Mòdul 7. Gestió econòmica i jurídica.
• Mòdul 8. Rsc en comunicació i esdeveniments.
Àrea Multiculturalitat i Comunicació
• Mòdul 9. Comunicació i identitat corporativa.
• Mòdul 10. Protocol and globalization.
• Mòdul 11. Grups d'interès i marc jurídic.
• Mòdul 12. Habilitats directives en comunicació.
TFM Treball Final de Màster.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Prova d'accés
S'ha de superar un procés d'admissió.
Metodologia
La metodologia es basi en: Case Study. PMO. Inspireo Workshop. Team Building.
Idiomes en els quals s'imparteix
75% Espanyol. 25% anglès.
Durada
Durada: 1 any (60 ECTS).
Inici: octubre.
Objectius
• Saber com destacar i posar en valor el que comuniquem.
• Visió integradora de les tècniques i instruments de comunicació.
• Potenciació de les marques corporatives o crear una marca corporativa que creu emoció al mercat.
• Gestionar la identitat corporativa, la imatge de l'organització i l'arquitectura de marques (l'organització, la identitat visual, el seu abast, la seva relacions).
• La capacitat per a l'organització, execució i avaluació d'esdeveniments, cuidant, especialment el seu disseny, control de costos i protocol.
• Visió integradora de les tècniques i instruments de comunicació.
• Potenciació de les marques corporatives o crear una marca corporativa que creu emoció al mercat.
• Gestionar la identitat corporativa, la imatge de l'organització i l'arquitectura de marques (l'organització, la identitat visual, el seu abast, la seva relacions).
• La capacitat per a l'organització, execució i avaluació d'esdeveniments, cuidant, especialment el seu disseny, control de costos i protocol.
Titulació obtinguda
Màster en Direcció de Comunicació Corporativa: Relacions Públiques, Protocol i Esdeveniments per ESERP.
Màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial. Titulació Universitària Pròpia expedida per la UVIC-UCC.
Màster en Direcció de Màrqueting Comercial i Estratègia Comunicacional per l'European Communication School de França - Bèlgica.
Certificat Internacional per University of Applied Sciences, Schmalkalden (Alemanya).
Certificat Internacional per European Communication School.
Perspectives laborals
Especialista en Relacions amb els Stakeholders.
Consultor en Comunicació Corporativa.
Director de Relacions Públiques.
Especialista en Responsabilitat Social Corporativa.
Direcció de Relacions Institucionals.
Event Manager / Direcció i Gestió d'Esdeveniments.
Direcció de Dinamització Soci Cultural.
Organitzador de Congrés.
Promocions
Finançament, ajudes i beques disponibles.
Avantatges del curs
Patrocinat por Abertis.
Professorat
Els ponents estan compostos per emprenedors, executius i directius de llarga experiència professional i experts acadèmics. Molts dels ponents de ESERP tenen llocs directius i de responsabilitat tant en start-ups com en multinacionals. Aporten experiència, perspectives i capacitats, fruit de la seva llarga experiència professional en l'entorn dels negocis que traslladen a les seves ponències, creant així un programa enriquidor i professional.
Enric Nogueras.
Jordi Cabré Trias.
Arseni da Palma.
David Pueyo.
Horari
Dimarts i Dijous de 19: 00h a 22: 00h.
Activitats puntuals de dilluns a divendres en horari de tarda.
Màster en Direcció de Comunicació Corporativa: Relacions Públiques, Protocol i Esdeveniments a Barcelona
ESERP Businesss & Law School (Barcelona)
Campus i seus: ESERP Businesss & Law School (Barcelona)
ESERP Businesss & Law School Barcelona
C/ Girona, 24
08010
Barcelona