Màster en Planificació Estratègica i Creativa de Comunicació de Marca

1075 Persones estan visitant aquest curs
Preu 13.000 €
IED Barcelona Escola Superior de Disseny
Màster en Planificació Estratègica i Creativa de Comunicació de Marca
Sol·licita informació
Màster
Presencial
Barcelona
6 mesos
Preu 13.000 €

Descripció

La publicitat convencional, la que hem conegut durant anys, ha mort. La irrupció dels mitjans digitals i el poder del nou consumidor han acabat amb ella.
Ara, el públic passa hores i hores a la xarxa, el consumidor canvia la seva manera de veure la publicitat i, a més, és qui realment mana. S'ha acabat la publicitat unidireccional, els mitjans són cada vegada més interactius i, sobretot, més socials. Els dispositius mòbils s'han convertit en els principals mitjans de comunicació, de relació i de consum de continguts.

Llavors, què fa la publicitat en aquest nou escenari? Com podem arribar al públic?
És el moment d'obrir la ment per explorar altres opcions de comunicació que vagin més enllà dels 30 segons en televisió, la pàgina de premsa i el cartell ...

Actualment les campanyes més creatives (tant a nivell de realització com d'estratègia) estan sent ideades per petits equips professionals que treballen de manera independent, superant la tradicional i antiquada separació entre comptes i creació. I el que és més important: combinant d'una manera absolutament creativa els mitjans on-line i off-line.

Ara tot és publicitat, no importa el mitjà amb el qual arribem al nostre públic.
Aquest desenvolupament està vinculat amb un canvi profund en el consumidor, que avui dia configura el seu sistema de mitjans d'interactuació i creació (és a dir, pot barrejar fonts d'informació, interactuació i entreteniment), pot triar les fonts, les persones, els continguts , les notícies ... i pot decidir la forma de "contacte" (Internet, sms, telèfon, mail, tV, presencial) ... i el moment ... i la freqüència ...
Benvinguts a una nova manera de fer publicitat.

Temari

El curs estigui compost per:
• Classes d'assignatures "troncals" del curs, que tenen una traducció directa en crèdits. Són impartides per professionals especialitzats en la matèria i en actiu en empreses i agències de la ciutat de Barcelona. Tots els continguts treballats en les assignatures són aplicables al projecte, que és l'eix del màster.
• Workshops i classes especials, impartides per professionals reconeguts en el seu camp i que poden compartir amb els alumnes una experiència molt concreta i altament especialitzada (el disseny i creació d'una startup d'èxit, el llançament d'una campanya premiada en festivals, etc.) .
• Ponències sobre temes generals de publicitat i comunicació, impartides per especialistes reconeguts de la professió.
El projecte:
Durant el transcurs del màster es planteja un projecte real que ha d'incloure el plantejament de totes les disciplines i tècniques d'un pla de publicitat. S'inicia amb la projecció del briefing per part del client i, posteriorment, es realitzen sessions setmanals de suport tant en la cohesió del programa amb el projecte com en l'execució creativa.
Els alumnes disposen de tutories de seguiment setmanals, tant presencials com virtuals, per al correcte desenvolupament del projecte del curs. S'avalua mitjançant una presentació final al client real que ha passat el briefing.
Els equips formats pels alumnes comptaran amb tutor principal de projecte. Aquest professor serà l'encarregat de vetllar per la coherència conceptual i estratègica de la feina.
Addicionalment, en cada fase del treball dels equips també comptaran amb el suport de professors / tutors especialitzats en cada matèria sobre la qual vagi evolucionant el projecte: màrqueting, estratègia, creativitat, xarxes socials, etc.

Els projectes es desenvolupen amb clients reals, líders en el seu sector al mercat. En anteriors edicions s'han realitzat projectes per a: la Caixa, Banc Sabadell, Fira de Barcelona, ??Fòrum Barcelona, ??Volkswagen, Audi, Osborne, JTI (Japan Tobacco International), Fundació Institut Català de la Cuina i de la Cultura Gastronòmica, Candidatura Barcelona- Pirineu 2022, Saba Aparcaments.
Introdueix només el programa, assignatures del curs o temari, pots organitzar-lo en subnivells. Pensa que és un camp important d'orientació per a l'alumne.

Competències per a les quals et prepara el curs

En acabar el curs els alumnes han d'explicar de cara al món professional amb: Un portfoli sòlid de publicitat, tant en estratègia com en l'aspecte creatiu, per utilitzar en possibles entrevistes de treball o per a un possible treball com a freelance. Fortes habilitats creatives i gran versatilitat, actituds aplicables a una àmplia gamma de facetes professionals de la indústria publicitària, tant de les agències i organitzacions Una agenda de contactes dins el camp de la publicitat en l'àmbit de la ciutat de Barcelona, aconseguida a través de la relació amb professors del màster (professionals en actiu) com mitjançant el contacte amb clients i altres alumnes de l'escola.

Destinataris

A professionals, llicenciats i diplomats que vulguin potenciar el seu perfil creatiu i estratègic en agències de publicitat (departaments creatius, comptes i planificació), departaments de comunicació, estudis gràfics, agències de mitjans, així com al departament de màrqueting i comunicació de l'anunciant.

¿Necesitas información sobre cursos? Llámanos al 900 293 573

Llamada gratuita de lunes a viernes de 9h a 20h

Metodologia

El màster té una orientació totalment pràctica, amb l'objectiu de formar a l'alumne en una ràpida adaptació al mercat publicitari. La metodologia es basa en l'adquisició de coneixements a través de la pràctica i l'experiència en la resolució de problemàtiques i desafiaments professionals reals. Està orientada al desenvolupament d'accions i estratègies publicitàries, des de la concepció de la idea fins a la seva execució. També les assignatures estan adaptades a continguts completament actualitzats i els professors són professionals en actiu de primer ordre, especialistes en la seva matèria i amb un alt grau d'experiència professional.

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol.

Durada

Data d'Inici: 16/01/2020. Crèdits: 60.

Objectius

L'objectiu principal del Màster en Direcció Estratègica i Creativa de Comunicació i Publicitat és assolir una gran idea, dominar els diferents mitjans de comunicació publicitària i construir estratègies creatives eficaces que arribin realment al públic.
Aquests són els grans objectius d'aquest màster que posicionen l'estudiant en clara diferenciació sobre altres professionals en temes punters i de màxima actualitat: xarxes socials, publicitat digital, planificació estratègica, guerrilla màrqueting, creativitat en esdeveniments, mix creatiu de mitjans, etc.
A més, la formació del curs no fa diferenciació en la utilització dels mitjans digitals o convencionals. L'objectiu és que l'alumne pugui treure el màxim rendiment de les seves idees utilitzant qualsevol mitjà, ja sigui convencional o interactiu. Tot s'hi val per arribar al nostre públic de manera eficaç i creativa.
D'aquesta manera, en acabar el curs, els alumnes poden dirigir l'estratègia i la creativitat publicitàries en les campanyes que es realitzen en l'actual entorn publicitari i poden aconseguir que les seves campanyes incorporin els conceptes creatius i estratègics més originals i eficaços, factors clau per assolir l'èxit de qualsevol comunicació publicitària actual.

Titulació obtinguda

La planificació didàctica de tots els cursos IED Màster es basa en els criteris que marca l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES). IED Màster adopta un sistema de crèdits que segueix l'estructura dels European Credit Transfer System (ECTS). IED Màster expedeix exclusivament títols privats propis.

Perspectives laborals

Els alumnes que realitzin aquest curs poden desenvolupar la seva vida laboral a les següents àrees: Departaments creatius d'agències de publicitat (tant on-line com off-line). Departaments de planificació estratègica d'agències o de marques anunciants. Departaments de màrqueting i de comunicació d'empreses. Departaments de comptes d'agències de publicitat. Estudis gràfics i de marca corporativa, agències de mitjans. Professionals freelance, emprenedors, noves empreses, startup company ...

Professorat

Coordinadores: Xesco Serrano i Sílvia Sivera.

Lloc on s'imparteix el curs

C/Biada 11, Barcelona

Horari

De dilluns a divendres de 18.30 a 22.40.
Campus i seus: IED Barcelona Escola Superior de Disseny
IED Barcelona Escola Superior de Disseny
C/ Biada, 11 08012 Barcelona
X