Grau en Màrqueting

Grau
Oficial / homologat
Presencial
240 crèdits
8400 €

Descripció

ESIC, com a centre vinculat a la Universitat Rovira i Virgili, t'ofereix el Grau Oficial en Màrqueting un grau amb alt reconeixement empresarial que et permet enfrontar-te a qualsevol repte dins de l'empresa, facilitant l'accés a nombroses opcions laborals i capacitándote per exercir funcions directives en qualsevol organització, nacional i internacional.
El Grau Oficial en Màrqueting d'ESIC et proporciona formació orientada a la gestió empresarial, el màrqueting i la investigació de mercats.
A més adquiriràs coneixements, habilitats i aprendràs a utilitzar les eines de màrqueting necessàries per enfrontar-te amb èxit a les noves exigències de les empreses.
En cursar el Grau Oficial en Màrqueting a ESIC incorpores complements formatius específics encaminats a dotar-te de les millors eines a l'hora de enfrontar-te als reptes professionals.
El programa té com a objectiu fonamental formar professionals del màrqueting amb una alta capacitat d'ocupabilitat.
El grau formarà professionals de l'empresa enfocats als àmbits de màrqueting, investigació de mercats, comercial i comunicació empresarial.
Això vol dir que el contingut del programa proporcionarà:
• Una visió global de la disciplina del Màrqueting i la seva integració en l'àmbit empresarial.
• Formació en metodologies i eines pròpies de l'àmbit del màrqueting, comercial, investigació de mercats i comunicació empresarial.
• Una visió pràctica de la disciplina, enfocada a l'ocupabilitat de l'egressat.

Temari

Primer curs:
• Introducció al Màrqueting
• Introducció a l'Empresa
• Matemáicas Empresarials
• Història Econòmica
• Sociologia de l'Empresa
• Comunicació Empresarial
• Idioma Modern
• Estadística aplicada al Màrqueting
• Economia I: Microeconomia
• Informàtica Aplicada al Màrqueting

Segon curs:
• Economia II: Macroeconomia
• Anàlisi Econòmic Financer en Màrqueting I
• Dret Mercantil
• Responsabilitat i Màrqueting Social Corporatiu
• Comportament del Consumidor I
• Màrqueting Estratègic
• Anàlisi Econòmic Financer en Màrqueting II
• Investigació de Mercats I
• Comportament del Consumidor II
• Política de Producte
• Política de Distribució
• Gestió Estratègica de la Marca

Tercer curs:
• Comunicació i Publicitat
• Mètodes de Decisió aplicats al Màrqueting
• Màrqueting i Sistemes d'Informació aplicats
• Política de Preus i Costos
• Tècniques de Negociació Comercial
• Màrqueting Relacional i Directe
• Creació d'Empreses
• Direcció de Recursos Humans
• Direcció de Vendes
• Direcció de Màrqueting Internacional
• Estratègies de Màrqueting Digital
• Investigació de Mercats II

Quart curs:
• Direcció Estratègica
• Pla de Màrqueting
• Optativa 1
• Optativa 2
• Optativa 3
• Optativa 4
• Optativa 5
• Pràctiques Externes
• AnualTrabajo Fi de Grau

Destinataris

Estudiants que desitgin dedicar-se al màrqueting i / o la gestió comercial.
Alumnes amb capacitat lògica-analítica. La titulació et prepara per a l'anàlisi dels mercats i les seves competències.
Alumnes amb capacitat creativa. Proporciona una estructura de pensament versàtil, coherent i creativa.
Estudiants que desitgin relacionar-se amb l'economia digital. Incorpora elements formatius relacionats amb l'economia digital i l'ús de les noves tecnologies.

Requisits

Els alumnes que vulguin cursar el Grau en Màrqueting hauran d'haver aprovat batxillerat i les proves d'accés a la universitat o estar en possessió d'alguns dels títols que habiliten per a l'ingrés a la universitat.

Prova d'accés

El candidat haurà de realitzar una prova d'admissió.

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol.

Durada

Convocatòria: setembre 2021.

Objectius

La Missió de la titulació és oferir una formació completa que capaciti als seus egressats en l'exercici professional del màrqueting dins d'una organització empresarial. Per a això, estableix els següents objectius formatius:
Descriure la disciplina del màrqueting, de forma integrada i relacionada amb les funcions bàsiques d'una empresa.
Aprofundir en les diferents àrees de coneixement del màrqueting, oferint una formació bàsica en cadascuna d'elles, tant en metodologies com a eines.
Establir la necessària correlació entre les diferents àrees del màrqueting i la relació amb la consecució dels objectius de màrqueting.
Oferir una formació pràctica que apropi la realitat empresarial als estudis universitaris.

Titulació obtinguda

Títol oficial en Màrqueting impartit per ESIC, el centre universitari líder en formació de Màrqueting a Espanya, adscrit a la Universitat Rovira i Virgili de Barcelona.

Pràctiques

Realització de pràctiques en empreses.

Perspectives laborals

Aquesta titulació permetrà enfrontar-se a qualsevol repte dins de l'empresa, facilitant l'accés a nombroses opcions laborals, bàsicament en els àmbits de Màrqueting, Investigació de Mercats, Comercial i Comunicació Empresarial. Àmbit de màrqueting: Director de màrqueting o comercial Brand manager / Cap de Marca Product Manager / Cap de Producte Analyst customer relationship Trade màrqueting manager Responsable de Màrqueting Digital Àmbit d'Investigació de Mercats: Analista de mercat Business Intelligence Àmbit Comercial: Director comercial Director de comerç internacional Cap de producte i vendes Responsable de Desenvolupament de Negoci account manager Àmbit Comunicació Empresarial: Responsable de comunicació

Promocions

Pla de beques i ajudes a l'estudi disponibles.

Preu

8400 €
Espanyol: 8.300 euros. Anglès: 9.100 euros.

Avantatges del curs

Internacionalització. Unitat de desenvolupament professional. Escola d'Idiomes. Formació en habilitats directives. Pràctiques i Borsa d'Ocupació en les principals empreses del país.

Borsa de treball

Borsa de treball disponible.

Professorat

Claustre format per professionals de reconegut prestigi. Impartit per professors amb àmplia experiència professional en màrqueting i qualificació acadèmica acreditada pel Ministeri d'Educació (ANECA).
Campus i seus: ESIC, BUSINESS&MARKETING SCHOOL (Barcelona)
ISM-ESIC Campus Barcelona
Santalo, 36-38 Edif. "Las Américas" 08021 Barcelona
Cursos més populars
X