E.A.E. - Escuela de Administración de Empresas

Màster en Direcció de Màrqueting (Weekend)

E.A.E. - Escuela de Administración de Empresas

Màster
Presencial
70 Crèdits
  • Barcelona
12.750 €

Descripció

El director de Màrqueting afronta nous reptes:

• Operar, comunicar i vendre en mercats globals molt competitius.

• Dominar i conèixer les noves tecnologies de la informació i l'entorn digital.

• Capacitat per comunicar i vendre al nou consumidor, més exigent i millor informat.

El Màster en Direcció de Màrqueting desenvolupa els coneixements tècnics i habilitats directives necessàries per respondre a les exigències actuals de l'àrea de màrqueting. Professionals i directius capaços de liderar amb èxit departaments de màrqueting d'empreses i organitzacions de tot tipus, que tinguin una sòlida formació i coneixements d'aquesta disciplina en totes les seves branques, amb les habilitats directives necessàries per saber donar resposta a l'entorn i al mercat actual i , sobretot, la capacitat per convertir els avenços tecnològics en un avantatge competitiu.

En finalitzar el programa, els participants tenen l'opció de realitzar una estada residencial de dues setmanes de durada en Kean University (EE. UU.)


Veure més

Temari del curs

Introducció al Màrqueting ECTS:
MÒDUL 1- Introducció al Màrqueting
Màrqueting conceptual i analític 5 ECTS
Investigació de mercats 4 ECTS
MÒDUL 2- Màrqueting comercial
Previsió de vendes 3 ECTS
Management comercial 5 ECTS
MÒDUL 3- Màrqueting Estratègic
Estratègies de màrqueting 3 ECTS
Polítiques de producte, preu i brand-management 3 ECTS
Polítiques de distribució ECTS
Polítiques de comunicació 3 ECTS
MÒDUL 4- Màrqueting Operatiu
Màrqueting relacional i CRM 3 ECTS
Màrqueting sectorial 3 ECTS
Màrqueting en línia 4 ECTS
MÒDUL 5- Recursos de management
Finances per a directius 3 ECTS
Negociació 3 ECTS
MÒDUL 6- Minor: Minor 10 ECTS
MÒDUL 7- Treball de fi de màster 15 ECTS
Total 70 ECTS
Veure més

Prova d'accés

S'ha de realitzar un procés d'admissió.

Durada

Inici: Octubre 2018. Durada 14 mesos.

Lloc on s'imparteix el curs

Barcelona i Madrid.

Objetius

Amb el Màster en Direcció de Màrqueting a Barcelona i Madrid aprendràs sobre:

Estratègies globals de màrqueting.

Lideratge d'equips.

Noves tendències.

Titulació obtinguda

Les persones que completin amb èxit el programa obtindrà el títol de Màster en Direcció de Màrqueting per EAE Business School i la titulació de la Universitat Politècnica de Catalunya (Campus Barcelona) o la Universidad Rey Juan Carlos (Campus Madrid).

Perspectives laborals

Director de Màrqueting. Digital Màrqueting Manager. Director Comercial. Product Manager. Brand Manager. Category Manager. Key Account Manager. Responsable de Trade Màrqueting.

Promocions

EAE ofereix condicions especials de finançament, beques per a màster i ajudes per als candidats admesos als programes d'EAE.

Preu

12.750 €

Avantatges del curs

Els alumnes del Màster en Direcció de Màrqueting tenen accés al Programa Partner Executive, un exclusiu programa de Carrera Professional per als perfils més sènior que consta de tres etapes: Formació, Advisory i Selecció. El Servei de Carreres Professionals també posa a disposició dels alumnes del Màster en Direcció de Màrqueting d'EAE les següents activitats: Fòrum d'Ocupació, Company Day, Sessions amb Headhunters, Borsa de Treball i Webinar sobre Desenvolupament del Talent.

Estades a l'estranger


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Direcció de Màrqueting (Weekend)

Màster en Direcció de Màrqueting (Weekend)