Escuela Superior de Diseño de Barcelona

Màster en Disseny Publicitari i Comunicació de Marques

Escuela Superior de Diseño de Barcelona

Màster
On-line
60 Crèdits
5.200 €

Descripció

Els comunicadors d'avui han d'entendre la profunda relació entre la tecnologia, els valors personals i les relacions humanes per aplicar-la a la construcció de marca. Altrament, no aconseguiran generar missatges rellevants per a marques i productes.

D'aquesta reflexió neix aquest Màster en Disseny Publicitari i Comunicació de Marques. I també de el fet que, afortunadament, sempre serà necessari un punt de partida conegut: la Creativitat. Una idea, una història per explicar, una App que connecti amb la gent, un tweet que mobilitzi a milers de persones. En definitiva, la creativitat, en la seva definició més àmplia, es converteix més que mai en el referent de qualsevol comunicador. En el punt de partida i també en la finalitat mateixa de l'brand management.

Temari del curs

El Màster en Disseny Publicitari i Comunicació de Marques s'estructura a partir de les següents àrees temàtiques que s'integren en un projecte transversal que es desenvolupa al llarg de 10 assignatures:

Aula Oberta
Espai obert d'aprenentatge destinat a el programari Adobe Creative Cloud. 6 setmanes de durada, en paral·lel a l'taller introductori i a el primer mòdul.

Creativitat: l'habilitat que marca la diferència (5 ECTS)
Aprendrem a portar la creativitat a el primer pla de les nostres vides i a implementar-la en l'àmbit de la comunicació.

Target: una aproximació des de l'emoció i la tecnologia (5 ECTS)
Identificarem els grups de consumidors més habituals en màrqueting, basant-nos en les emocions i la tecnologia que utilitzen.

Tecnologia & Marques: connectant amb el consumidor (5 ECTS)
Els últims avenços en neuromarketing, l'Internet de les coses, la impressió 3D, la realitat augmentada, la intel·ligència artificial, el Big Data ...

Dispositius mòbils: apèndixs humans (5 ECTS)
Entendrem la manera d'entrar en les vides dels nostres consumidors d'una forma no invasiva.

Soul Brands: marques amb ànima (5 ECTS)
Estudiarem com el propòsit actual de totes les marques és establir una relació duradora amb els seus clients, des d'un punt de vista molt humà.

Tendències socials (5 ECTS)
Descobrirem una realitat en moviment composta per infinitat de petits canvis, així com les raons que hi ha al fons de tots aquests canvis.

Disseny transversal (5 ECTS)
Aprofundirem en la dimensió visual de les marques fins a comprendre com es construeix una imatge de marca a través d'ella.

Màrqueting en un món digital (5 ECTS)
Entendrem les possibilitats que l'entorn digital proporciona per crear noves oportunitats de relació entre les marques i els consumidors.

Xarxes socials (5 ECTS)
Mòdul que aprofundeix en el paper de les marques en les xarxes socials, i el paper d'aquestes en les vides dels consumidors.

Branded content & Storytelling (5 ECTS)
Analitzarem les claus per trobar els punts de connexió entre una marca i un públic concret, i crear una història pròpia que involucri al consumidor.

Treball Final de Màster (10 ECTS)
Es proposarà realitzar un projecte que permeti aplicar el major nombre de coneixements adquirits durant el Màster. El nombre d'alumnes final determinarà el format i la temàtica de el projecte.

Taller Cultura interna
Complementarem la visió i processos que es desenvolupen dins de la programació de l'màster amb una mirada cap a l'interior de les companyies.

Taller Realitat Virtual
Coneixerem en què consisteix aquesta tecnologia, com es produeix i les seves diferents aplicacions. Repassarem casos reals de com les marques estan fent servir la realitat virtual en les seves campanyes.
 
Les matèries que integren el pla d'estudis es distribueixen de la següent manera:
Assignatures - ECTS
• Creativitat: l'habilitat que marca la diferència maig
• Target: una aproximació des de l'emoció i la tecnologia maig
• Tecnologia & Marques: connectant amb el consumidor maig
• Dispositius mòbils: apèndixs humans maig
• Soul Brands: marques amb ànima maig
• Tendències socials maig
• Disseny transversal maig
• Màrqueting en un món digital 5
• Xarxes socials maig
• Branded content & Storytelling maig
• Treball Final de Màster 10
• TOTAL ECTS 60
Veure més

Requisits

Aquest programa s'adreça a persones que tinguin el perfil següent:

• Graduats superiors en Disseny

• Llicenciats en Comunicació i Publicitat

• Llicenciats en Belles Arts

• Llicenciats en Comunicació Audiovisual

• Llicenciats en Màrqueting

• Professionals amb experiència acreditada en l'àmbit del disseny, la publicitat o els departaments de comunicació d'empreses, amb experiència acreditable per currículum acadèmic i / o portfoli.

• Directors Creatius i Directors de Planificació Estratègica d'Agències de Publicitat que sentin interès per la publicitat i comunicació, que tinguin la sensació de sentir-atropellats per la constant evolució de les eines de comunicació, de el món digital i les noves conductes de l'consumidor; i / o que necessitin reciclar-se o actualitzar els seus coneixements de forma pragmàtica i aplicable als seus projectes.

En aquells casos que l'alumne acrediti estudis superiors previs a un procés d'acreditació de l'títol universitari, el Comitè Acadèmic avaluarà el CV i cartera de el candidat així com el pla d'estudis cursat, que haurà de mantenir una equivalència raonable amb els actuals estudis de Grau de la mateixa àrea.
Veure més

Places

35

Durada

Durada: 12 mesos.
Data inici: Novembre 2020.

Objectius

• Formar professionals amb una mentalitat oberta i creativa. Posar en valor la creativitat. Reivindicar-la com una forma de viure, una manera de pensar, i no tant com una eina que ens pot ajudar a aconseguir notorietat en un moment concret.

• Apropar i donar a conèixer les últimes tendències de comportament socials. Només de l'profund coneixement de la conducta social i individual, sortirà una presa de decisions vàlida. Estructures familiars, hàbits de consum, noves prioritats i necessitats, ... són més que mai els punts de partida per a les marques.

• Oferir a professionals de la comunicació una visió de el disseny transversal. Mitjans digitals i mitjans físics han de trobar en el disseny i la creativitat la coherència i la continuïtat dels missatges.

• Dotar els alumnes d'un coneixement prou ampli de les noves tecnologies i de les emergents, i de com repercuteixen en la relació entre persones i marques.

• Analitzar el paper de les marques en la societat des del punt de vista de consumidor. Què s'espera de les marques i què han d'oferir a canvi d'una transacció comercial.

• Comprendre el propòsit de les diferents xarxes socials i la seva funció específica com a vehicle per transmetre emocionalitat i compartir informació.

Titulació obtinguda

Les persones que superin l'avaluació de el programa obtindran la doble titulació: títol propi de ESDESIGN - Escola Superior de Disseny de Barcelona i títol propi de la Universitat Internacional de València, que els acreditarà com a professionals en l'especialitat cursada.

Perspectives laborals

Els alumnes que realitzin aquest programa poden desenvolupar la seva carrera professional en les següents àrees: Departaments creatius d'agències de publicitat. Departaments de màrqueting i de comunicació d'empreses. Estudis gràfics i de marca corporativa, agències de mitjans. Departaments de planificació estratègica d'agències o d'anunciants. Departaments de comptes d'agències de publicitat. Professionals free-lance, emprenedors, noves empreses, startups ...

Preu

5.200 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Disseny Publicitari i Comunicació de Marques

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb i del Centre relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Disseny Publicitari i Comunicació de Marques