Màster Universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments (UOC)
8 Persones han demanat informació
1092 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Màster Universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments (UOC)
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster oficial
Oficial / homologat
On-line
60 crèdits
Consulteu el preu
Descripció
Últims dies!
Saps com elaborar estratègicament un pla de comunicació? T'interessa l'organització d'actes i el protocol? Les empreses i institucions estan immerses en un context de canvis profunds que afecten la manera de com comunicar-se amb els seus públics. Amb aquest màster adquiriràs les competències i els coneixements que es necessiten a l'àmbit professional de la comunicació corporativa, el protocol i l'organització d'esdeveniments.
Saps com elaborar estratègicament un pla de comunicació? T'interessa l'organització d'actes i el protocol? Les empreses i institucions estan immerses en un context de canvis profunds que afecten la manera de com comunicar-se amb els seus públics. Amb aquest màster adquiriràs les competències i els coneixements que es necessiten a l'àmbit professional de la comunicació corporativa, el protocol i l'organització d'esdeveniments.
Temari
Assignatures - Crèdits
Assignatures obligatòries
• Comunicació corporativa i relacions institucionals 5
• Comunicació estratègica i creativa a les organitzacions 5
• Comunicació digital i reputació en línia 5
• Organització estratègica d'esdeveniments 5
• Protocol empresarial 5
• Relacions amb els mitjans 5
• Habilitats directives, lideratge i formació de portaveus 6
Assignatures optatives
• Comunicació de crisi i de risc 6
• Comunicació interna 6
• Lobbyism and public affairs 6
• Pràctiques professionals 6
• Protocol oficial 6
• Business & entrepreneurship 6
• Producció d'esdeveniments 6
Projecte Final de Màster 6
Assignatures obligatòries
• Comunicació corporativa i relacions institucionals 5
• Comunicació estratègica i creativa a les organitzacions 5
• Comunicació digital i reputació en línia 5
• Organització estratègica d'esdeveniments 5
• Protocol empresarial 5
• Relacions amb els mitjans 5
• Habilitats directives, lideratge i formació de portaveus 6
Assignatures optatives
• Comunicació de crisi i de risc 6
• Comunicació interna 6
• Lobbyism and public affairs 6
• Pràctiques professionals 6
• Protocol oficial 6
• Business & entrepreneurship 6
• Producció d'esdeveniments 6
Projecte Final de Màster 6
Destinataris
Per cursar el màster universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments es recomana haver superat algun dels estudis que es detallen a continuació:
• Comunicació
• Protocol
• Organització d'esdeveniments
• Relacions institucionals
• Periodisme
• Comunicació Audiovisual
• Publicitat i Relacions Públiques
• Màrqueting
• Turisme
• Administració d'empreses
• Titulacions afins
• Comunicació
• Protocol
• Organització d'esdeveniments
• Relacions institucionals
• Periodisme
• Comunicació Audiovisual
• Publicitat i Relacions Públiques
• Màrqueting
• Turisme
• Administració d'empreses
• Titulacions afins
Requisits
Requisits acadèmics
Per accedir a estudis oficials de màster cal tenir un títol universitari oficial
Criteris d'admissió
No hi ha criteris específics d'admissió per accedir al màster. Tot i això, als estudiants que no tinguin el perfil d'ingrés recomanat hauran de cursar obligatòriament 6 crèdits de complements formatius
Coneixements previs
És necessari estar en possessió d'alguns dels estudis:
• Titulacions de l'àmbit de les ciències socials, en àrees de coneixement com a comunicació, protocol, organització d'esdeveniments, relacions institucionals, periodisme, comunicació audiovisual, publicitat i relacions públiques o titulacions afins
• Qualsevol persona que tingui un títol superior oficial que estigui interessada en la comunicació i les relacions públiques i que treballi en aquests àmbits
La visió oberta i interdisciplinària de l'àmbit de coneixement del màster permet als estudiants l'aproximació efectiva i eficient a la comunicació corporativa, protocol i esdeveniments. Tot i això, el programa està dissenyat de manera que els estudiants provinents d'àmbits diferents puguin seguir-lo amb èxit
Els estudiants que no provinguin de les titulacions recomanades hauran de cursar de forma obligatòria una assignatura de 6 crèdits de complements de formació: Conceptes i pràctica de la comunicació corporativa
Per accedir a estudis oficials de màster cal tenir un títol universitari oficial
Criteris d'admissió
No hi ha criteris específics d'admissió per accedir al màster. Tot i això, als estudiants que no tinguin el perfil d'ingrés recomanat hauran de cursar obligatòriament 6 crèdits de complements formatius
Coneixements previs
És necessari estar en possessió d'alguns dels estudis:
• Titulacions de l'àmbit de les ciències socials, en àrees de coneixement com a comunicació, protocol, organització d'esdeveniments, relacions institucionals, periodisme, comunicació audiovisual, publicitat i relacions públiques o titulacions afins
• Qualsevol persona que tingui un títol superior oficial que estigui interessada en la comunicació i les relacions públiques i que treballi en aquests àmbits
La visió oberta i interdisciplinària de l'àmbit de coneixement del màster permet als estudiants l'aproximació efectiva i eficient a la comunicació corporativa, protocol i esdeveniments. Tot i això, el programa està dissenyat de manera que els estudiants provinents d'àmbits diferents puguin seguir-lo amb èxit
Els estudiants que no provinguin de les titulacions recomanades hauran de cursar de forma obligatòria una assignatura de 6 crèdits de complements de formació: Conceptes i pràctica de la comunicació corporativa
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
El Màster Universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la UOC ofereix un quadre d'assignatures repartides progressivament, dissenyat d'acord amb les aptituds adquirides en el transcurs de cada semestre.
Aquesta distribució facilita que l'estudiant disposi d'un criteri sòlid d'elecció, orientat cap a les preferències i les qualitats personals. La flexibilitat de la normativa acadèmica de la UOC permet tenir un ampli ventall de possibilitats en decidir quins crèdits tria cada semestre.
Idiomes en els quals s'imparteix
Català i castellà.
Durada
Inici: 15 d'octubre del 2024.
Objectius
- El màster de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments de la UOC està orientat a capacitar els alumnes per a l'exercici professional de la comunicació a empreses i institucions. Aquest programa aporta a lalumnat les competències per dissenyar, executar i avaluar projectes de comunicació corporativa. El màster també prepara els alumnes per a lorganització desdeveniments institucionals i dempresa, i els dóna els coneixements per aplicar la normativa protocol·lària.
- Els principals entorns on els graduats del màster podran exercir la tasca professional són els departaments de comunicació, relacions institucionals i protocol d'empreses i institucions, les empreses consultores de comunicació i relacions públiques, i les agències especialitzades en organització d'esdeveniments.
Titulació obtinguda
Els títols de grau, màster universitari i doctorat que expedeix la UOC són títols universitaris oficials que tenen validesa a tot el territori espanyol i als països de l'espai europeu d'educació superior (EEES).
La validesa en altres països dels títols universitaris oficials expedits per la UOC estarà determinada en cada cas per les lleis deducació de cada país.
Pràctiques
Durant les pràctiques l'estudiant disposa d'un seguiment docent personalitzat amb un professional que actua com a tutor de centre de pràctiques i un professor que actua com a tutor acadèmic.
Perspectives laborals
El màster cerca satisfer la demanda d'un sector en expansió. Un dels objectius fonamentals consisteix a crear les condicions ideals perquè l'estudiant pugui adquirir les competències necessàries per ser capaç d'exercir algunes de les funcions professionals següents: Responsable de comunicació corporativa en empreses o institucions. Des d´una visió holística de la comunicació, responsable de coordinar la comunicació corporativa i institucional i la comunicació interna. Director de relacions públiques. Professional que s'encarrega d'establir i mantenir relacions entre una empresa o institució i els grups d'interès o públics objectiu (stakeholders). Tècnic o coordinador de protocol i relacions institucionals. Professional que dissenya i executa els esdeveniments d'una empresa o d'una institució garantint que s'apliquen correctament les tècniques pròpies del protocol. Responsable de comunicació interna.
Màster Universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156
08018
Barcelona
UOC, sede Lleida
C/ de Canyeret, 12, 2a planta
25007
Lleida
UOC, sede Madrid
Plaza de las Cortes, 4
28010
Madrid
UOC, sede Palma
C/ Ausiàs March, 11
07003
Palma
(Illes Balears)
UOC, sede Reus
C/ Escorxador, 1
43201
Reus
(Tarragona)
UOC, sede Salt
C/ de Sant Antoni, 1, 1a. planta
17190
Salt
(Girona)
+ vegeu més seus