Postgrau en Direcció Estratègica de Restaurants

Culinary Institute of Barcelona CIB

Descripció

Tercer mòdul del Master in Restaurant Business Management - MRBM.
Perquè una empresa de restauració pugui desenvolupar-se ha de respondre amb eficàcia al medi extern sense perdre de vista els recursos disponibles, les capacitats pròpies i els punts forts. Per això, independentment de la mida de l'empresa, és clau posseir eines d'anàlisi i planificació, que ens aportin el pensament estratègic necessari per identificar la situació de la nostra empresa i del seu entorn. Només així, podrem seleccionar i implementar les estratègies més adequades i competitives per al seu creixement.
En aquest postgrau adquiriràs els coneixements clau per desenvolupar un pla de negoci dirigit a incrementar les possibilitats d'èxit de noves iniciatives empresarials o, de nous enfocaments, en el cas d'empreses que ja existeixin. Tant en un cas com en l'altre, la posada en marxa del pla de negoci ha de comptar amb mètodes que facilitin la gestió del projecte en un entorn controlat per evitar sorpreses i imprevistos.

Destinataris

A qui va dirigit
A professionals que volen obrir nous restaurants.
A emprenedors que volen posar en marxa negocis en el món de la restauració.
A directius d'establiments i cadenes d'establiments que desitgen explotar més i millor les qualitats dels seus negocis.
A alumnes que ja han cursat un o més mòduls de Direcció i de Direcció Executiva de restaurants i desitgen completar el Master in Restaurant Business Management (MRBM).

Requisits

Requisits del curs:
Nivell avançat de castellà parlat i escrit.
Nivell avançat en el maneig de Microsoft Excel o similar.
(Els alumnes que no compleixen aquest requisit poden inscriure al mòdul de formació extensible d'Habilitats Digitals per a la Restauració que inclou el maneig d'Excel.)
Superar l'entrevista prèvia d'Admissió.

Prova d'accés

S'ha de superar un procés d'admissió.

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol (PILOT, traducció simultània).

Durada

Data d'inici: abril el 2019. Durada: 3,5 mesos (15 setmanes). Hores lectives: 224. Exigeix, a més, treball d'estudi i elaboració addicional fora de l'horari lectiu.

Objectius

• Aportar coneixements avançats en comptabilitat de gestió i finances per saber identificar projectes viables i no viables, així com els processos que aporten valor a l'empresa.
• Dotar d'eines i tècniques per millorar el rendiment dels equips de treball, desenvolupant les habilitats directives i mantenint el lideratge a llarg termini.
• Dominar les actuals tècniques de promoció i venda online i offline, prenent com a punt de partida l'experiència d'usuari.
• Conèixer els mètodes i eines per al maneig del negoci i la presa de decisions des d'un punt de vista estratègic.
• Aportar coneixements essencials d'enginyeria aplicada a la restauració, disseny d'instal·lacions de producció i servei al client.
• Capacitar l'alumne amb els coneixements econòmics i de màrqueting necessaris per desenvolupar un Business pla.
• Aprendre a planificar, executar i avaluar projectes en entorns controlats.

Professorat

Director del programa: Ferran Fisas. Ferran Fisas és un empresari, formador i conferenciant internacional nascut a Girona el 1959. Ferran és un expert en processos de canvi i està especialitzat en canvis generacionals. Ha emprès multitud de projectes empresarials en diferents països d'Europa i Amèrica en àmbits tan diferents com la tecnologia, la supercomputació, internet, publicitat, música, restauració, hoteleria i indústria pesada. És Soci Consultor de EXAUDI FBC amb seu a Houston (USA), i Soci Fundador de l'Culinary Institute of Barcelona de la qual és el seu President des 2017.
Sí, m'interessa
conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles
Postgrau en Direcció Estratègica de Restaurants
També et recomanem aquests cursos
X