Descripció

El curs Postgrau en Imatge Corporativa, Branding i Comunicació et prepara per ser un professional capaç de desenvolupar projectes globals relacionats amb la imatge i la comunicació corporativa. El programa formatiu et dóna les eines per millorar les teves habilitats, actituds i aptituds professionals, així com les capacitats tècniques i teòriques.

L'assessor d'imatge actua a nivell professional assessorant en identitat, branding, imatge i comunicació corporativa per ajudar a posicionar i a diferenciar les empreses.

És un perfil necessari en tots sectors de negoci. Ha de ser un professional apassionat i creatiu, capaç de canviar la percepció del consumidor, buscar la innovació, aconseguir resultats comercials i gaudir en el seu treball.

El Postgrau és un curs exclusiu de Ártidi i consta d'una titulació pròpia amb competències nacionals i internacionals reconeguda per ASEMAIC, ACAP i TrendsSchool.

El Postgrau en imatge corporativa, branding i Comunicació té una durada de 200 hores, s'estructura en 2 mòduls formatius i un projecte final en què es combina la teoria amb la pràctica. Cadascun d'aquests mòduls incorpora un percentatge d'hores destinades a l'ampliació de coneixements complementaris (CACC) que valora el treball dels estudiants en cada un dels projectes realitzats.
Veure més

Temari del curs

Mòdul formatiu I: Assessoria d'imatge corporativa
La imatge corporativa és un valor de diferenciació i posicionament de les empreses. És el conjunt d'aspectes que conformen la seva personalitat, la manera per la qual les empreses transmeten, qui són, què són, què fan i com ho fan. El professional en assessoria corporativa és el responsable de definir-la i aplicar-la correctament.

Assessoria d'imatge corporativa
• Què és l'assessoria d'imatge corporativa?
• L'assessor d'imatge i el seu equip de col·laboradors
• Funcions de l'assessoria d'imatge corporativa.
• Assessoria d'imatge col·lectiva: uniformes
• Fases de l'assessoria integral Corporativa i la seva execució
• Informació interna: pautes d'observació i entrevistes
• Anàlisi del mercat i la llei oferta-demanda Identificació de les necessitats, demandes o preferències de l'empresa.
• Anàlisi de la imatge global de l'empresa
• Elaboració de la proposta de canvi
Branding i Imatge Corporativa
• Què és una marca? Marca vs empresa
• El branding aplicat a l'assessoria d'imatge
• Components de la imatge de l'empresa i la seva dimensió
• Calendari de campanyes. Imatge corporativa, la cara d'una empresa
• Els tres nivells de representació visual
Psicologia del color
• Simbologia i interpretació dels colors
• Els colors més apreciats
• Com el context determina l'efecte, la teoria del negre
• Què són els colors psicològics?
• Noves tendències en color
interiorisme comercial
• Assessoria d'espai públic i privat
• Les parets, el mobiliari, la il·luminació
• L'ambientació d'un congrés, un estand i la presentació d'un producte
• La comunicació visual en el comerç
• Publicitat en el punt de venda
• Els col·laboradors: arquitectes, interioristes, il·luminadors ...
Brand Event Planner
• Els congressos, esdeveniments, actes corporatius i activitats d'una empresa
• Diferents tipus d'estructures empresarials departaments
• Presentacions, salutacions i visites
• Les invitacions, els viatges de plaer i de treball
• L'esdeveniment: el moment clau de comunicació de l'empresa
• La producció de l'acte: briefing, investigació contrabriefing i negociació
• Els detalls de l'esdeveniment: des de la invitació a pla B
• El bon ús de les eines de
• Planificació: retrotimming, timming, escaleta
professional Shopper
• Qui és i què fa un professional shopper.
• Com funciona el departament de compres d'una empresa.
• El concepte de botiga a través d'un professional shopper.
• El target i el perfil dels nostres clients
• La creació dels panells d'una col·lecció
• Peces claus i imprescindibles, bàsics, peces de tendència o d'aparador.
Estilisme en revistes
• El camp editorial i tipus de publicacions
• El funcionament de la professió
• Realització d'un Shooting en directe

Mòdul formatiu II: Comunicació empresarial
La comunicació d'una marca s'aconsegueix a través de la seva imatge i identitat corporativa; valors com el coaching, el protocol empresarial, PNL i Brandself conformen els coneixements que l'equip d'una empresa ha d'aplicar per aconseguir una imatge corporativa d'èxit.

La comunicació puntual i xarxes socials
• Què és la comunicació empresarial?
• Comunicació interna i externa
• Màrqueting i Xarxes socials a nivell professional
Coolhunting i tendències aplicades a la imatge corporativa
• Coolhunting: què és i com és la professió Macro i micro tendències
• El procés de creació d'una tendència
• Identificació dels creadors i tendències
• Escenaris i hotcities
• Gestió de tendències: com utilitzar la informació
Tècniques de comunicació personal
• La comunicació personal en l'assessoria d'imatge
• L'expressió corporal, oral
• Comunicar de forma clara i efectiva
• PublicSpeaking: Parlar en públic i davant els mitjans
• La por escènica. Tècniques i recursos per gestionar-lo
Lideratge, coaching i motivació
• El lideratge com a procés personal.
• El lideratge en els equips de treball
• Les competències del líder: motivació, comunicació, PNL, gestió d'emocions, negociació de conflictes
• El coaching en les organitzacions
• Com fer que el nostre treball produeixi resultats d'èxit
• Motivació empresarial
Marca Personal i Creació de la teva pròpia empresa
• Màrqueting personal: com saber vendre't a tu i al teu treball
• Principis del mk mix aplicats a la nostra marca Com crear la meva pròpia empresa?
• Elaboració del pla d'empresa Networking i treball en equip
Comunicar la nostra feina
• Creació d'un bloc professional
• Donar visibilitat al nostre bloc
• Realització de presentacions eficaces

Projecte final
• Tutoria per a la Confecció de propostes d'un canvi d'imatge corporatiu.
Veure més

Idiomes en què s'imparteix

Castellà.

Horari/Torn

M, DJ: 10h-14h.

Durada

Durada: Del 15/10/2019 al 02/04/2020.

Objetius

• Aprendre les competències professionals de l'assessor d'imatge corporatiu.

• Definir i utilitzar les eines idònies per a l'assessoria d'imatge empresarial.

• Definir les estratègies i els elements de la identitat corporativa d'una empresa, associació o organització.

• Conèixer els diferents àmbits d'actuació: comunicació, intervenció d'espais, imatge corporativa, protocol i imatge col·lectiva.

• Desenvolupar els conceptes necessaris per redefinir el nom, logotip i els símbols que identifiquen una empresa.

• Col·laborar en la gestió i organització d'esdeveniments corporatius.

• Crear i establir manuals d'imatge corporativa.

• Posar en pràctica i realitzar projectes reals a nivell corporatiu.

• Treballar la capacitat d'innovació i creativitat en la implementació de projectes.

• Assolir una base sòlida per a desenvolupar la carrera professional a nivell nacional i internacional.

Titulació obtinguda

Postgrau en Imatge Corporativa, Branding i Comunicació.

Atorgat per Ártidi Escola Superior. Competències professionals nacionals i internacionals.

Per aconseguir la titulació de Màster d'Assessoria d'Imatge Professional serà necessari realitzar el Postgrau en Assessoria d'Imatge, Bellesa i Estilisme, el Postgrau en Imatge Corporativa, Branding i Comunicació.

Preu

2.675 €
Preu: 2675 euros. 300 euros matrícula.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Postgrau d'Imatge Corporativa, Branding i Comunicació

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Postgrau d'Imatge Corporativa, Branding i Comunicació