Postgrau d'Imatge Corporativa, Branding i Comunicació

Descripció

El curs Postgrau en Imatge Corporativa, Branding i Comunicació et prepara per ser un professional capaç de desenvolupar projectes globals relacionats amb la imatge i la comunicació corporativa. El programa formatiu et dóna les eines per millorar les teves habilitats, actituds i aptituds professionals, així com les capacitats tècniques i teòriques.
L'assessor d'imatge actua a nivell professional assessorant en identitat, branding, imatge i comunicació corporativa per ajudar a posicionar i a diferenciar les empreses.
És un perfil necessari en tots sectors de negoci. Ha de ser un professional apassionat i creatiu, capaç de canviar la percepció del consumidor, buscar la innovació, aconseguir resultats comercials i gaudir en el seu treball.
El Postgrau és un curs exclusiu de Ártidi i consta d'una titulació pròpia amb competències nacionals i internacionals reconeguda per ASEMAIC, ACAP i TrendsSchool.
El Postgrau en imatge corporativa, branding i Comunicació té una durada de 200 hores, s'estructura en 2 mòduls formatius i un projecte final en què es combina la teoria amb la pràctica. Cadascun d'aquests mòduls incorpora un percentatge d'hores destinades a l'ampliació de coneixements complementaris (CACC) que valora el treball dels estudiants en cada un dels projectes realitzats.

Temari

Mòdul formatiu I: Assessoria d'imatge corporativa
La imatge corporativa és un valor de diferenciació i posicionament de les empreses. És el conjunt d'aspectes que conformen la seva personalitat, la manera per la qual les empreses transmeten, qui són, què són, què fan i com ho fan. El professional en assessoria corporativa és el responsable de definir-la i aplicar-la correctament.

Assessoria d'imatge corporativa
• Què és l'assessoria d'imatge corporativa?
• L'assessor d'imatge i el seu equip de col·laboradors
• Funcions de l'assessoria d'imatge corporativa.
• Assessoria d'imatge col·lectiva: uniformes
• Fases de l'assessoria integral Corporativa i la seva execució
• Informació interna: pautes d'observació i entrevistes
• Anàlisi del mercat i la llei oferta-demanda Identificació de les necessitats, demandes o preferències de l'empresa.
• Anàlisi de la imatge global de l'empresa
• Elaboració de la proposta de canvi
Branding i Imatge Corporativa
• Què és una marca? Marca vs empresa
• El branding aplicat a l'assessoria d'imatge
• Components de la imatge de l'empresa i la seva dimensió
• Calendari de campanyes. Imatge corporativa, la cara d'una empresa
• Els tres nivells de representació visual
Psicologia del color
• Simbologia i interpretació dels colors
• Els colors més apreciats
• Com el context determina l'efecte, la teoria del negre
• Què són els colors psicològics?
• Noves tendències en color
interiorisme comercial
• Assessoria d'espai públic i privat
• Les parets, el mobiliari, la il·luminació
• L'ambientació d'un congrés, un estand i la presentació d'un producte
• La comunicació visual en el comerç
• Publicitat en el punt de venda
• Els col·laboradors: arquitectes, interioristes, il·luminadors ...
Brand Event Planner
• Els congressos, esdeveniments, actes corporatius i activitats d'una empresa
• Diferents tipus d'estructures empresarials departaments
• Presentacions, salutacions i visites
• Les invitacions, els viatges de plaer i de treball
• L'esdeveniment: el moment clau de comunicació de l'empresa
• La producció de l'acte: briefing, investigació contrabriefing i negociació
• Els detalls de l'esdeveniment: des de la invitació a pla B
• El bon ús de les eines de
• Planificació: retrotimming, timming, escaleta
professional Shopper
• Qui és i què fa un professional shopper.
• Com funciona el departament de compres d'una empresa.
• El concepte de botiga a través d'un professional shopper.
• El target i el perfil dels nostres clients
• La creació dels panells d'una col·lecció
• Peces claus i imprescindibles, bàsics, peces de tendència o d'aparador.
Estilisme en revistes
• El camp editorial i tipus de publicacions
• El funcionament de la professió
• Realització d'un Shooting en directe

Mòdul formatiu II: Comunicació empresarial
La comunicació d'una marca s'aconsegueix a través de la seva imatge i identitat corporativa; valors com el coaching, el protocol empresarial, PNL i Brandself conformen els coneixements que l'equip d'una empresa ha d'aplicar per aconseguir una imatge corporativa d'èxit.

La comunicació puntual i xarxes socials
• Què és la comunicació empresarial?
• Comunicació interna i externa
• Màrqueting i Xarxes socials a nivell professional
Coolhunting i tendències aplicades a la imatge corporativa
• Coolhunting: què és i com és la professió Macro i micro tendències
• El procés de creació d'una tendència
• Identificació dels creadors i tendències
• Escenaris i hotcities
• Gestió de tendències: com utilitzar la informació
Tècniques de comunicació personal
• La comunicació personal en l'assessoria d'imatge
• L'expressió corporal, oral
• Comunicar de forma clara i efectiva
• PublicSpeaking: Parlar en públic i davant els mitjans
• La por escènica. Tècniques i recursos per gestionar-lo
Lideratge, coaching i motivació
• El lideratge com a procés personal.
• El lideratge en els equips de treball
• Les competències del líder: motivació, comunicació, PNL, gestió d'emocions, negociació de conflictes
• El coaching en les organitzacions
• Com fer que el nostre treball produeixi resultats d'èxit
• Motivació empresarial
Marca Personal i Creació de la teva pròpia empresa
• Màrqueting personal: com saber vendre't a tu i al teu treball
• Principis del mk mix aplicats a la nostra marca Com crear la meva pròpia empresa?
• Elaboració del pla d'empresa Networking i treball en equip
Comunicar la nostra feina
• Creació d'un bloc professional
• Donar visibilitat al nostre bloc
• Realització de presentacions eficaces

Projecte final
• Tutoria per a la Confecció de propostes d'un canvi d'imatge corporatiu.

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà.

Durada

Durada: De el 15 de juny de 2020 el 30 de Juliol de 2020.

Objectius

• Aprendre les competències professionals de l'assessor d'imatge corporatiu.
• Definir i utilitzar les eines idònies per a l'assessoria d'imatge empresarial.
• Definir les estratègies i els elements de la identitat corporativa d'una empresa, associació o organització.
• Conèixer els diferents àmbits d'actuació: comunicació, intervenció d'espais, imatge corporativa, protocol i imatge col·lectiva.
• Desenvolupar els conceptes necessaris per redefinir el nom, logotip i els símbols que identifiquen una empresa.
• Col·laborar en la gestió i organització d'esdeveniments corporatius.
• Crear i establir manuals d'imatge corporativa.
• Posar en pràctica i realitzar projectes reals a nivell corporatiu.
• Treballar la capacitat d'innovació i creativitat en la implementació de projectes.
• Assolir una base sòlida per a desenvolupar la carrera professional a nivell nacional i internacional.

Titulació obtinguda

Postgrau en Imatge Corporativa, Branding i Comunicació. Atorgat per Ártidi Escola Superior. Competències professionals nacionals i internacionals. Per aconseguir la titulació de Màster d'Assessoria d'Imatge Professional serà necessari realitzar el Postgrau en Assessoria d'Imatge, Bellesa i Estilisme, el Postgrau en Imatge Corporativa, Branding i Comunicació.

Promocions

Finançament a mida per a estudiants.

Preu

3075 €
Preu: 3075 euros (reserva de plaça inclosa).

Avantatges del curs

Ártidi realitza anualment formació In Company a empreses de diferents sectors. Aquest contacte amb les empreses ens permet adaptar els programes formatius a la realitat de l'mercat actual cobrint així les necessitats de les empreses. Ártidi disposa d'unes instal·lacions òptimes per a la formació d'assessoria d'imatge professional (zona d'hair & make up, zona de camerino, test de color, magatzems de materials i productes, photocall ... entre d'altres equipaments). Ártidi ha superat les 200 aparicions en diferents mitjans de comunicació nacionals i internacionals el que els assenyala com punters en la formació impartida. Més de 70 empreses Nacionals i Internacionals col·laboren amb Ártidi. A través d'aquests convenis i la nostra implicació i innovació permet als nostres alumnes estan presents en empreses com INDITEX, Armani, Hugo Boss, Custo Barcelona, ​​Cortefiel, Springfield, Nike, Adidas, H & M, C & A, IKEA, Conforama, Jack & Jones, Blanco , Diesel, Desigual, Mango, Corte

Borsa de treball

A l'acabar el curs una orientadora professional aconsella als alumnes sobre les sortides laborals tenint en compte els seus estudis; experiència professional i una anàlisi DAFO personalitzat.

Professorat

L'equip docent de Ártidi està format per professionals de sector en actiu. L'equip docent està compost per professionals amb reconeixement professional nacional i internacional en diferents marques. Un equip que integra la formació amb la realitat empresarial. Mar Frigola. Silvia Foz. Mercy Guzmán. Iñigo Gómez. Montserrat Borrell. Esther Parra. Roberto Domínguez. Susana Torralbo (Masterclass). Mireia González. Carlos Van Oosterzee.
Campus i seus: ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
C/ La /Llacuna 50 08005 Barcelona
Cursos més populars
X