Postgrau en Màrqueting farmacèutic

Descripció

Amb aquest curs es pretén dotar de
els fonaments del màrqueting en el seu aspecte
més generalista i aconseguir l'especialització
en màrqueting farmacèutic amb el suport de
un professorat amb experiència pràctica en
la indústria farmacèutica. Per a això, s'ofereix
una visió global del màrqueting i s'aprofundeix
en els aspectes propis del màrqueting
farmacèutic.

Destinataris

Titulats superiors de carreres tècniques i estudiants de grau als quals els falti un màxim de 10% dels crèdits per finalitzar. Professionals especialitzats en màrqueting.

Durada

Inici: Octubre 12. Fi: Juny 13. Durada: 1 curs acadèmic. 18 ECTS (450 hores).
Campus i seus: Facultat de Farmàcia - Universitat de Barcelona-Fundació IL3
Facultat de Farmàcia - Universitat de Barcelona-Fundació IL3
Avda. Joan XXIII s/n 08028 Barcelona
Cursos més populars
X