Tècnic Superior en Community Manager, màrqueting online i posicionament web

1016 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Estudios de Empresa. Escuela de formación empresarial
Tècnic Superior en Community Manager, màrqueting online i posicionament web
Sol·licita informació
Curs
On-line | Distància
400 hores
Consulteu el preu

Descripció

No hi ha dubte de l'actualitat que tenen avui dia les xarxes socials en l'àmbit empresa-rial i que en poc temps ha aparegut una nova professió en el panorama d'Internet, els Community Managers. Amb aquest curs, l'alumne serà capaç de gestionar la imatge d'una empresa a Internet i les xarxes socials (elaboració i execució d'un Pla de Reputació online), dominant les tècniques del màrqueting en línia aplicades a la gestió de Comunitats.

Dins el desenvolupament web el posicionament en els cercadors és un aspecte que se sol descuidar. Aquest conjunt de materials didàctics, pretén assentar les bases del posicionament web entès com la manera correcta d'utilitzar les paraules clau, és a dir, els termes que buscaran els potencials clients. Al llarg de l'itinerari formatiu l'alumnat haurà de realitzar un seguiment per les tècniques de posicionament natural o les estratègies de posicionament patrocinat a més d'una anàlisi pels principis d'utilització amb seo per tal de conèixer la manera de mesurar l'èxit i els resultats de una estratègia redefinint i millorant-la fins a aconseguir optimitzar al màxim el posicionament d'una marca de cercadors.

Temari

Mòdul 1. Community manager
  • La figura d'un community manager.
  • Casos d'èxit.
  • Xarxes socials.
  • Xarxes socials professionals.
  • Blog.
  • Microblogging.
  • Sinergia de les xarxes socials.
  • Wikis i Viquipèdia.
  • Sindicació de continguts i podcasting.
  • Plataforma de vídeo.
  • Plataformes de fotografia.
  • Com animar una comunitat online.
  • La rumorologia.
  • Reputació online.
  • Les llicències a la xarxa.
  • Com mesurar i avaluar els resultats en base a indicadors clau (KPI'S)
  • Definició i identificació de les diferents comunitats.
Mòdul 2. Màrqueting online i posicionament web
  • Introducció al posicionament web.
  • Tècniques de posicionament natural.
  • Estratègia de posicionament patrocinat.
  • Mesurant l'eficàcia del posicionament.
  • Fonaments SEO. Teoria necessària.
  • Començant a treballar SEO
  • Fixant objectius: SEO I, II, III.
  • Factors externs que influeixen en la posició dels cercadors.
  • Black hat SEO.
  • SEO per als blocs i wordpress.
  • Casos pràctics.
  • CDROM xarxes socials (videotutorials).

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Tècnic Superior en Community Manager, màrqueting online i posicionament web
Estudios de Empresa. Escuela de formación empresarial
Campus i seus: Estudios de Empresa. Escuela de formación empresarial
Estudios de Empresa. Escuela de formación empresarial
Paseo Fabra i Puig, 10-12 08008 Barcelona
Sol·licita informació
X