Centre d'Estudis Prat

Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat

Centre d'Estudis Prat

Cicle formatiu de grau superior
Presencial
Oficial / Homologat
2 Anys
  • Barcelona
consultar preu

Descripció

Al Cicle de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat aprendràs a utilitzar la força de les polítiques comunicatives i de sensibilització, mitjançant aptituds com la creativitat i l'emprenedoria. Els alumnes que vulguin duu a terme aquests estudis han de ser dinàmiques i amb esperit de millora i d'observació permanent. Els permetrà integrar-se professionalment en l'àmbit de la comunicació i els estudis de mercat.



Els alumnes assumiran com a essencial, tant el domini dels instruments digitals com la permanent necessitat de formació atenent als canvis continus que experimenten uns mitjans i uns models de negoci on les noves formes de comunicació social i empresarial, i la innovació tecnològica que es produeix al seu voltant són una constant.



Aquests estudis de Màrqueting i Publicitat de nova creació donen resposta a la demanda creixent de tècnics especialistes en comunicació, disseny i aplicació d'estratègies de màrqueting, com també amb coneixements d'investigacions de mercat. Uns estudis que d'acord amb els nous temps, incorporen l'ús i l'aprenentatge de les noves tecnologies més demanades amb la finalitat de garantir al nostre alumnat, una formació de caràcter integral i per tant una capacitat d'afrontar les nombroses especificitats d'uns sectors tant diversos com alhora complementaris i canviants.
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Planificar i obtenir recursos financers per a constituir i impulsar una empresa de caràcter comercial, tot procurant la seva rendibilitat econòmica i financera.
Assistir en l?elaboració i seguiment de polítiques i plans de màrqueting.
Planificar i desenvolupar accions de màrqueting digital.
Obtenir i analitzar informació fiable dels mercats.
Planificar el treball de camp que requereix tota enquesta i formar els equips d?enquestadors.
Dissenyar polítiques de relacions públiques i organització d?esdeveniments de màrqueting i comunicació.
Gestionar serveis d?atenció i informació al client, i els serveis de reclamacions del client, el consumidor i el usuari.
Elaborar pla de mitjans publicitaris i realitzar el control d?execució i eficàcia.
Llançar i implantar productes i/o serveis en el mercat aplicant estratègies de màrqueting.
Elaborar materials de promoció i publicitat mitjançant l?ús de tècniques i aplicacions informàtiques, d?edició i disseny.
Comunicar-se amb anglès amb flu

Destinataris

Persones que vulguin treballar de tècnic als departaments de màrqueting, de gestió comercial, investigació de mercat, compravenda, marxandatge, comunicació, així com també en el sector de la publicitat.

Metodologia

Avaluació contínua

Horari/Torn

HORARI:
de 8:30 a 15 hores

Durada

HORES DE PRÀCTIQUES:
350h
HORES LECTIVES
1650h

Perspectives laborals

Assistent del cap de producte
Tècnic de màrqueting
Tècnic en publicitat
Tècnic en relacions públiques
Organitzador d?esdeveniments de màrqueting i comunicació
Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat
Tècnic en estudis de mercat i opinió pública
Inspector d?enquestadors
Codificador de dades per a investigacions de mercats
Gestió del màrqueting digital

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat

Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat