Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració de sistemes informàtics en xarxa
Informació del curs
Descripció
Temari
- Implantació de sistemes operatius I
- programació bàsica
- Gestió de bases de dades I
- Administració de sistemes gestors de bases de dades I
- Formació i orientació laboral
- Empresa i iniciativa emprenedora
- Fonaments de maquinari
- Implantació de sistemes operatius II
- Administració de sistemes operatius
- Planificació i administració de xarxes
- Serveis de xarxa i internet
- Implantació d'aplicacions web
- Seguretat i alta disponibilitat
- Gestió de bases de dades II
- Administració de sistemes gestors de bases de dades II
- Projecte d'administració de sistemes informàtics en xarxa
- Formació en el centres de treball
Destinataris
Requisits
• Estar en possessió del títol de Batxillerat, o d'un certificat acreditatiu d'haver superat totes les matèries del Batxillerat.
• Estar en possessió del títol de Batxillerat Unificat Polivalent (BUP).
• Haver superat el segon curs de qualsevol modalitat de Batxillerat experimental.
• Estar en possessió d'un títol de Tècnic (Formació Professional de Grau Mitjà).
• Estar en possessió d'un títol de tècnic superior, tècnic especialista o equivalent a efectes acadèmics.
• Haver superat el Curs d'Orientació Universitària (COU).
• Estar en possessió de qualsevol Titulació Universitària o equivalent.
• Haver superat la prova d'accés a cicles formatius de grau superior (cal tenir almenys 19 anys en l'any que es realitza la prova o 18 per als que posseeixen el títol de Tècnic).
• Haver superat la prova d'accés a la Universitat per a majors de 25 anys.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 647 73 93 94
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Metodologia en línia: Exàmens presencials a Barcelona, Madrid, Sevilla i València. Avaluació contínua i progressiva. Seguiment personalitzat. Els millors professors, instal·lacions i equips. Integració amb empreses. Eines professionals.
Durada
Titulació obtinguda
Títol Oficial.
Pràctiques
317 hores de pràctiques.
Avantatges del curs
Masterclasses amb experts i empreses de referència en el sector. Visites a organitzacions relacionades amb el sector. Mòdul línia d'anglès específic English for IT i English for Web Designers. Taller pràctic en .NET Microsoft. Curs en línia de més de 1.000 h complementat una hora setmanal amb classes de reforç presencials durant tot el cicle formatiu. Planeta FP és centre autoritzat per Cambridge English pel que podràs realitzar l'examen per certificar el teu nivell d'anglès al nostre centre. Competències Digitals. Una hora setmanal de classes presencials en el paquet Microsoft Office. Prepara't per al Certificat Microsoft Office Specialist. Després de finalitzar el curs estaràs preparat per certificar el teu coneixement en el paquet Office. Una hora setmanal de classes presencials de preparació per al certificat de Cisco Networking Academy a Routing i en Switching. Competències Professionals amb Randstad.
Tipus d'avaluació
Exàmens presencials a Barcelona, Madrid, Sevilla i València.