Curs d'CRO Ignite: Programa Especialitzat en Optimització - 2dóna Edició
Preu 1.995 €
Sol·licita informació
Curs d'CRO Ignite: Programa Especialitzat en Optimització - 2dóna Edició
Sol·licita informació
Informació del curs
Curs
Presencial
Barcelona
60 hores
Preu 1.995 €
Descripció
Aprèn a maximitzar el rendiment de la teva trànsit amb els 6 millors professionals CRO d'Espanya.
El CRO (Conversió Rate Optimization) o Optimització de la conversió s'ha convertit ràpidament en una de les disciplines més demandades en Màrqueting Online. El motiu és simple: després d'invertir en captació de visites la indústria s'ha bolcat en maximitzar el rendiment d'aquest trànsit, és a dir, la conversió. Ja no es tracta de quantitat, sinó de qualitat.
El professional CRO s'encarrega d'identificar i analitzar com els usuaris actuen amb la nostra web per formular hipòtesis que seran refutades a través de l'experimentació (o testing). Per aconseguir triomfar en aquest complex procés es requereix dominar diverses disciplines, com l'anàlisi, psicologia, persuasió, estadística, testing i investigació qualitativa. En KSchool hem ajuntat als 6 millors professionals en CRO i amb més experiència perquè preparin un programa que cobreixi en 60 hores la metodologia, les eines, l'estratègia i les tècniques CRO que han polit durant anys. Estàs preparat per CRO Ignite?
CRO Ignite és un catalitzador. Et permetrà "llançar" la teva carrera com a CRO ensenyant-te els coneixements, tècniques i experiències CRO que els millors professionals en la indústria han aplicat durant anys optimitzant tot tipus de llocs web.
Sigui quin sigui el teu punt de partida en aquest curs aprendràs tot el necessari per implementar una estratègia reeixida d'optimització CRO al teu client o empresa.
El CRO (Conversió Rate Optimization) o Optimització de la conversió s'ha convertit ràpidament en una de les disciplines més demandades en Màrqueting Online. El motiu és simple: després d'invertir en captació de visites la indústria s'ha bolcat en maximitzar el rendiment d'aquest trànsit, és a dir, la conversió. Ja no es tracta de quantitat, sinó de qualitat.
El professional CRO s'encarrega d'identificar i analitzar com els usuaris actuen amb la nostra web per formular hipòtesis que seran refutades a través de l'experimentació (o testing). Per aconseguir triomfar en aquest complex procés es requereix dominar diverses disciplines, com l'anàlisi, psicologia, persuasió, estadística, testing i investigació qualitativa. En KSchool hem ajuntat als 6 millors professionals en CRO i amb més experiència perquè preparin un programa que cobreixi en 60 hores la metodologia, les eines, l'estratègia i les tècniques CRO que han polit durant anys. Estàs preparat per CRO Ignite?
CRO Ignite és un catalitzador. Et permetrà "llançar" la teva carrera com a CRO ensenyant-te els coneixements, tècniques i experiències CRO que els millors professionals en la indústria han aplicat durant anys optimitzant tot tipus de llocs web.
Sigui quin sigui el teu punt de partida en aquest curs aprendràs tot el necessari per implementar una estratègia reeixida d'optimització CRO al teu client o empresa.
Temari
Mòdul 1: Introducció A l'CRO
· Això és Ignite
· Què és CRO
· El mètode científic i la necessitat del testeig
· El mètode Ignite
· De clics a vendes
· Mètode científic VS bones pràctiques
· La psicologia de la presa de decisions
· CRO101
· Piràmide de conversió
· Cicle de compra
· La maduresa del mercat i la proposta de valor
· El poder de la marca · Models de conversió
Mòdul 2: Entendre als nostres usuaris
· Analítica web i CRO
· Model de maduresa de Analítica orientada a CRO
· De visites a usuaris
· Behavioral analytics
· Anàlisi que converteixen
· Resultats de recerques
· UX i CRO
· Lean UX
· Research a UX
· Tècniques d'Analítica qualitativa per CRO
· Persones
Mòdul 3: Experimentació en CRO
· Per què testegem
· Eines quantitatives
· Test d'usabilitat com a alternativa al test
· Introducció al testing · Eines de testing
· Per què testegem?
· A / B i MVT testing
· A / B vs multivariats
· Altres experiments
· Errors habituals en testing
· Procés de testing
· Tipus d'Eines
· Implementació i execució
Mòdul 4: Psicologia de Percepció
· Percepció
· Introducció: Poders CRO
· Convèncer: Converteix convencent
· Temps: la percepció del Temps
· El procés de presa de decisions
· Visió general
· Tècniques de modificació de conducta
· Moltes de les decisions són irracionals
· Estereotips
· Sistema 2
· Flow
· Ego deplestion
· Optimitzar el camí de compra
· Túnel generador de conductes
Mòdul 5: CRO Pràctic
· Optimazación d'ecommerce
· Què és el conversió i el CRO: millorar eficàcia comercial i resultats
· Eines a servir
· Models de negoci a internet
· Punts de decisió en un ecommerce
· Optimització de Homepage
· Categories i llistat de resulteu
· Fitxes de producte (Perfecte, ric en detall i exemple)
· Recerca interna
· Procés de compra
· Cistella i Checkout
· Optimització d'altres indústries (leads, Saas, continguts)
· Conversió i optimització de Freemium / Saas
· Conversió i optimització de models de consum de continguts
· Eines
· Gestió de projectes CRO
Mòdul 6: Disseny I CRO
· Introducció al disseny de conversió
· Principis de disseny
· Prototipatge i mockups
· Comunicació i disseny
· Gestió d'expectatives
· Taller pràctic
· Sprint de disseny
· Comiat del curs
· Això és Ignite
· Què és CRO
· El mètode científic i la necessitat del testeig
· El mètode Ignite
· De clics a vendes
· Mètode científic VS bones pràctiques
· La psicologia de la presa de decisions
· CRO101
· Piràmide de conversió
· Cicle de compra
· La maduresa del mercat i la proposta de valor
· El poder de la marca · Models de conversió
Mòdul 2: Entendre als nostres usuaris
· Analítica web i CRO
· Model de maduresa de Analítica orientada a CRO
· De visites a usuaris
· Behavioral analytics
· Anàlisi que converteixen
· Resultats de recerques
· UX i CRO
· Lean UX
· Research a UX
· Tècniques d'Analítica qualitativa per CRO
· Persones
Mòdul 3: Experimentació en CRO
· Per què testegem
· Eines quantitatives
· Test d'usabilitat com a alternativa al test
· Introducció al testing · Eines de testing
· Per què testegem?
· A / B i MVT testing
· A / B vs multivariats
· Altres experiments
· Errors habituals en testing
· Procés de testing
· Tipus d'Eines
· Implementació i execució
Mòdul 4: Psicologia de Percepció
· Percepció
· Introducció: Poders CRO
· Convèncer: Converteix convencent
· Temps: la percepció del Temps
· El procés de presa de decisions
· Visió general
· Tècniques de modificació de conducta
· Moltes de les decisions són irracionals
· Estereotips
· Sistema 2
· Flow
· Ego deplestion
· Optimitzar el camí de compra
· Túnel generador de conductes
Mòdul 5: CRO Pràctic
· Optimazación d'ecommerce
· Què és el conversió i el CRO: millorar eficàcia comercial i resultats
· Eines a servir
· Models de negoci a internet
· Punts de decisió en un ecommerce
· Optimització de Homepage
· Categories i llistat de resulteu
· Fitxes de producte (Perfecte, ric en detall i exemple)
· Recerca interna
· Procés de compra
· Cistella i Checkout
· Optimització d'altres indústries (leads, Saas, continguts)
· Conversió i optimització de Freemium / Saas
· Conversió i optimització de models de consum de continguts
· Eines
· Gestió de projectes CRO
Mòdul 6: Disseny I CRO
· Introducció al disseny de conversió
· Principis de disseny
· Prototipatge i mockups
· Comunicació i disseny
· Gestió d'expectatives
· Taller pràctic
· Sprint de disseny
· Comiat del curs
Requisits
Per poder treure el màxim profit d'aquest programa especialitzat es requereixen coneixements previs en Màrqueting Online i analítica web. Tant se val si ets al costat del disseny (UX, Investigador, UI), en la captació (SEO, SEM, SMO), si ets Analista Web o si la teva especialitat és l'estratègia. Si t'apassiona la millora contínua d'un projecte web i estàs obsessionat amb posar l'usuari en el centre de la teva feina, aquest és el teu curs.
Tant si tens experiència com si estàs començant, si entens com funciona un projecte a Internet, aquest curs t'aportarà el que necessites per fer el salt a CRO acompanyat pels millors professionals del país.
Tant si tens experiència com si estàs començant, si entens com funciona un projecte a Internet, aquest curs t'aportarà el que necessites per fer el salt a CRO acompanyat pels millors professionals del país.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
La filosofia de KSchool és "posa't amb", de manera que en les nostres
classes hauràs de arremangar i posar-te a treballar. òbviament,
les classes tenen un component teòric necessari, però un cop
assimilat, hauràs de posar-ho en pràctica.
Durada
Data d'inici properament, consultar.
La durada del curs és de 2 mesos
Objectius
- Aprendràs tot el necessari per implementar una estratègia reeixida d'optimització CRO al teu client o empresa
- La metodologia d'optimització
- Identificar on els usuaris abandonen l'embut de conversió i per què
- Com el teu contingut impacta en els teus usuaris a diferents nivells cognitius
- La piràmide de conversió i la diferència entre usabilitat i persuasió
- Els diferents arquetips d'usuaris que visiten la teva web (Persones) i les seves motivacions
- Realitzar experiments estadísticament correctes
- Prioritzar una llista de tests maximitzant els recursos disponibles
Perspectives laborals
Estaràs perfectament capacitat per poder aplicar el mètode en
qualsevol empresa (ja sigui com a part de l'equip intern o com
consultor) i realitzar el procés d'identificar àrees de millora,
entendre els problemes a què ens enfrontem, crear hipòtesis i
dur-les a test per mesurar els marges de millora, etc.
Promocions
Bonificable a través de la Fundació Estatal per a la Formació en l'Ocupació
Borsa de treball
En KSchool oferim als nostres alumnes l'accés a una
plataforma web d'ocupació pròpia on les empreses publiquen
setmanalment tot tipus d'ofertes de les àrees d'especialitat de
els nostres programes
Lloc on s'imparteix el curs
Barcelona
Horari
Horaris de cap de setmana
Curs d'CRO Ignite: Programa Especialitzat en Optimització - 2dóna Edició
KSchool Barcelona
Campus i seus: KSchool Barcelona
KSchool
Paseo de Gracia 118, pral
08008
Barcelona