Curs Professionalitzador de Gestió Administrativa (UOC)

1036 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Curs Professionalitzador de Gestió Administrativa (UOC)
Sol·licita informació
Curs
On-line
12 mesos
Consulteu el preu

Descripció

Últims dies!
La gestió administrativa ocupa un volum considerable de temps a l'àmbit de les empreses. Una gestió administrativa correcta contribueix extraordinàriament a la millora de l'eficàcia i l'eficiència, per això disposar de personal preparat per dur-la a terme és de vital importància per a les empreses.
Un bon professional administratiu, a més a més dels coneixements tècnics, ha d'adquirir capacitats i habilitats de direcció i lideratge, motivació de l'equip, organització i capacitat comunicativa.

Temari

Introducció a l'organització d'empreses
L'assignatura se centra en l'empresa, els objectius, les classificacions i l'organització, en un marc teòric. Analitza els processos logístics a l'àmbit del magatzem, la distribució i la producció. A més, ofereix una introducció al màrqueting i les finances, i finalitza amb una visió general de les tendències i els processos en la gestió dels recursos humans.
Gestió d'equips de treball i atenció al client
Facilita les eines bàsiques per poder resoldre qualsevol problema que es pugui presentar en el desenvolupament de la tasca professional de gestió administrativa. L'eficàcia del professional depèn de la seva capacitat d'organitzar-se, planificar i controlar el temps, per això aquest aspecte és fonamental. S'analitza com funcionen i com es creen els grups de treball i el paper que exerceixen a l'organització, per a això s'estudien models teòrics sobre motivació laboral, que permetran al professional fer millor la seva tasca de liderar i coordinar.
Organització d'esdeveniments i viatges de negocis
S'analitzen quins són els objectius de les reunions i les tècniques més habituals emprades per gestionar el temps de la millor manera possible, així com els objectius i l'organització dels viatges tant nacionals com internacionals. Finalment s'ofereixen unes indicacions breus sobre com rebre adequadament les persones que visiten l'empresa.
Gestió de la comunicació
Analitza les comunicacions, tant de caràcter intern com a extern. Pel que fa a les primeres, s'aborden les reunions, l'acta i la convocatòria, i quant a les segones, notes, informes, tauler d'anuncis, memoràndums, etc. Entre aquestes últimes, s'aprofundeix en la carta comercial —com un dels documents més freqüents en la relació empresarial— i la carta circular i en el seu ús. Finalment, tracta la comunicació amb lAdministració pública mitjançant documentació com instàncies, informes, certificats, oficis, resolucions, etc.

Destinataris

Perfil professional
Aquest curs de Gestió administrativa capacita el titulat en formació superior per exercir d'auxiliar administratiu a una empresa privada o pública. Així doncs, estarà en condicions d'elaborar documents o comunicacions internes o externes i tramitar-los utilitzant els circuits d'informació propis de l'empresa o institució, així com millorar l'eficàcia i l'eficiència en l'execució de les tasques i les gestions administratives, seguint les normes dorganització interna i la legislació vigent, i amb qualitat de servei.
Competències
  • Organitzar i gestionar l"agenda de la direcció.
  • Desenvolupar part de les tasques de relacions públiques.
  • Desenvolupar i verificar l'atenció al client, assegurant els nivells de qualitat establerts i ajustant-se a criteris ètics i d'imatge de l'empresa o la institució.
  • Organitzar i coordinar equips de treball, supervisant, contribuint a mantenir relacions fluides i assumint el lideratge.
  • Supervisar i aplicar procediments de gestió de qualitat, d'accessibilitat universal i de disseny per a tothom a les activitats professionals.
  • Gestionar lorganització desdeveniments, reunions i altres actes corporatius, seguint les normes i els protocols establerts.
  • Organitzar reunions i esdeveniments corporatius dacord amb les directrius rebudes, la cultura i els objectius de lorganització i negociant les condicions amb les persones implicades.
  • Negociar a l'organització de viatges, tenint en compte els terminis fixats i complint les normes internes.
  • Utilitzar el sistema operatiu per desenvolupar les accions a nivell dusuari i aprofitar les diferents aplicacions que incorpora.
  • Crear i editar texts amb opcions tipogràfiques.
  • Dissenyar i manipular fulls de càlcul amb taules i fórmules.
  • Dissenyar, crear i mantenir una base de dades.
  • Aplicar les tècniques de comunicació amb l'objectiu de saber adaptar-se a situacions i interlocutors diferents.
  • Elaborar documents escrits de caràcter professional amb criteris lingüístics, ortogràfics i destil.
  • Mantenir o millorar la relació amb els diferents públics externs, així com projectar una imatge favorable de la companyia mitjançant els documents més adients.

Requisits

Per cursar un Curs Professional no cal tenir una titulació oficial. Els estudiants que superin el curs en línia rebran un Certificat de Formació Contínua a Gestió Administrativa. Als estudiants que es matriculin en una titulació de grau de la UOC se'ls farà el reconeixement acadèmic dels crèdits d'aquests cursos, en concepte de participació en activitats universitàries.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol.

Durada

Data d'inici: 28 de febrer 2024.
Curs Professionalitzador de Gestió Administrativa (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156 08018 Barcelona
Sol·licita informació
X