Diploma d'Expert d'Analítica i Posicionament Web (UOC)

1042 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Diploma d'Expert d'Analítica i Posicionament Web (UOC)
Sol·licita informació
Postgrau
On-line
12 crèdits
Consulteu el preu

Descripció

Últims dies!
En un món cada cop més interconnectat, les empreses han de conèixer i adaptar-se a les tecnologies relacionades amb les estratègies digitals. En el diploma d'expert, es proveeixen les estratègies i les eines específiques de posicionament en el món digital i s'aprèn a identificar, recollir i tractar dades massives d'informació per les campanyes de màrqueting digital.
Amb aquest programa aprendràs a posar en pràctica la part analítica i de resultats dels teus plans de màrqueting per obtenir l'èxit en un entorn d'hiperconnexió i omnicanal.
Estudia a distància amb la UOC i adquiriràs la suma de competències per encapçalar projectes d'anàlisi de la informació per prendre millors decisions en el màrqueting digital. 

Temari

Al programa d'Expert en Analítica i Posicionament Web, es desenvolupen els continguts següents, en el mateix semestre de docència:
  • Estratègies SEM, 4 crèdits
  • Analítica web i mètriques, 4 crèdits
  • Posicionament a cercadors (SEO), 4 crèdits

Destinataris

A qui es dirigeix:
  • Aquest programa es dirigeix a professionals del màrqueting, la comunicació o l'estratègia empresarial.
  • A directius i directives, responsables o consultors i consultores en empreses públiques, privades o mixtes tant nacionals com internacionals.
Perfils:
  • Perfil acadèmic: qualsevol estudiant de grau o màster que es vulgui actualitzar en l'àmbit del màrqueting
  • Perfil professional: persones interessades en obtenir coneixements avançats de màrqueting relacionats amb les estratègies SEM, SEO i cercadors.
Sortides professionals
Com a expert o experta en posicionament i analítica web, desenvoluparàs el teu aprenentatge dins dels perfils professionals següents, entre d'altres:
  • Responsables de màrqueting digital i xarxes socials a agències de publicitat, comunicació i firmes de consultoria en TIC.
  • Consultors/es de l'ecosistema digital.
  • Emprenedors/es que vulguin impulsar el seu negoci.
  • Investigadors/es, assessors/es o formadors/es en màrqueting digital a empreses públiques, privades o mixtes.

Requisits

Requisits acadèmics:
Per a cursar el programa és necessari tenir una titulació universitària prèvia.
En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional amb 2 anys d'experiència en qualsevol d'aquests àmbits:
  • Administració
  • Recursos Humans
  • Economia
  • Finances
  • Màrqueting
  • Assessoria i consultoria
Coneixements previs:
No es requereixen coneixements previs.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà, català.

Durada

Inici: 15 d'octubre 2024.

Objectius

Objectius
  • Identificar el paper dels cercadors en línia en l'estratègia de negoci de les empreses.
  • Definir els objectius de l'empresa en relació amb la seva presència als cercadors en línia.
  • Identificar les possibles estratègies de màrqueting existents en cercadors en línia.
  • Dissenyar plans de màrqueting a cercadors online
  • Conèixer el cicle de vida de la gestió de dades massives i els aspectes tecnològics legals i ètics.
  • Conèixer les diferents tècniques dextracció de dades procedents dInternet.
  • Saber aplicar el procés de recollida i preparació de dades procedents dInternet.
  • Conèixer i saber utilitzar les eines d'anàlisi principals d'internet i les xarxes socials.
  • Saber presentar correctament una anàlisi d¿internet o de xarxes socials.
  • Comunicar-se de manera efectiva en un entorn professional global.
Competències
Les competències que s'adquiriran seran l'aplicació de metodologies avançades d'anàlisi de la informació i les eines de màrqueting digital per a la creació d'enllaços amb els consumidors. Aquests vincles s'estableixen mitjançant la relació, la comunicació i les transaccions comercials entre l'organització i el públic en l'entorn digital. L'expert o experta també aprendrà a mesurar i analitzar el rendiment de les inversions de màrqueting digital.

Titulació obtinguda

Els estudiants que acabin els seus estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert. Els estudiants que superin altres cursos de formació contínua rebran el certificat corresponent.
Diploma d'Expert d'Analítica i Posicionament Web (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156 08018 Barcelona
Sol·licita informació
X