Curs Google Adwords I (Xarxa de Cerca)

Informació del curs
Curs
Presencial
Barcelona
16 hores
Consulteu el preu
Descripció
En el nostre Curs AdWords de Google Barcelona, ??aprendràs a crear campanyes publicitàries per aparèixer a les primeres posicions del cercador més visitat a tot el món.
Google AdWords és una forma revolucionària de fer publicitat en la qual pagues només pels resultats obtinguts i sempre controlant el pressupost.
Si encara no coneixes les oportunitats que t'ofereix aquesta eina, t'expliquem com treure-li el màxim profit a aquest eficaç sistema de promocionar-se a Internet que utilitzen centenars de milers d'empreses a tot el món ... Entre elles teva competència!
En aquest curs ens centrarem en les campanyes d'anuncis dirigides a aparèixer en els resultats de cerca a través de l'ús de paraules clau; el que s'anomena campanyes per a la Xarxa de Cerca, que són les més demandades pels anunciants.
Família Nombrosa: 5% Descompte (presentant carnet)
Carnet Jove: 30% Descompte en la segona matrícula de cursos superiors o experts (d'alumnes en cursos superiors)
Google AdWords és una forma revolucionària de fer publicitat en la qual pagues només pels resultats obtinguts i sempre controlant el pressupost.
Si encara no coneixes les oportunitats que t'ofereix aquesta eina, t'expliquem com treure-li el màxim profit a aquest eficaç sistema de promocionar-se a Internet que utilitzen centenars de milers d'empreses a tot el món ... Entre elles teva competència!
En aquest curs ens centrarem en les campanyes d'anuncis dirigides a aparèixer en els resultats de cerca a través de l'ús de paraules clau; el que s'anomena campanyes per a la Xarxa de Cerca, que són les més demandades pels anunciants.
Família Nombrosa: 5% Descompte (presentant carnet)
Carnet Jove: 30% Descompte en la segona matrícula de cursos superiors o experts (d'alumnes en cursos superiors)
Temari
1. Paraules clau vs. Content Targeting. Diferents maneres de fer publicitat a través d'AdWords
Com funciona Google AdWords a la xarxa de Cerca?
Principals diferències entre SEO i SEM en el cercador
Què és el Cost per Clic (CPC)?
2. Creació de campanyes a Google AdWords
Definició dels objectius
Estructura d'un compte a Google AdWords
Com selecciono les meves paraules clau?
Tipus de concordança
3. Com assoliment posicionar-me davant de la meva competència?
Redactant els millors anuncis
Les extensions d'anunci
algunes recomanacions
Polítiques d'ús de Google AdWords
4. Guia essencial per al manteniment de les campanyes a Google AdWords
conversions
Valors de conversió
paraules clau
Percentatge de clics o CTR
Estat de les paraules clau
posició mitjana
Nivell de qualitat
Clics no vàlids
5. Utilització de Google Analytics en relació a AdWords de Google
Com funciona Google AdWords a la xarxa de Cerca?
Principals diferències entre SEO i SEM en el cercador
Què és el Cost per Clic (CPC)?
2. Creació de campanyes a Google AdWords
Definició dels objectius
Estructura d'un compte a Google AdWords
Com selecciono les meves paraules clau?
Tipus de concordança
3. Com assoliment posicionar-me davant de la meva competència?
Redactant els millors anuncis
Les extensions d'anunci
algunes recomanacions
Polítiques d'ús de Google AdWords
4. Guia essencial per al manteniment de les campanyes a Google AdWords
conversions
Valors de conversió
paraules clau
Percentatge de clics o CTR
Estat de les paraules clau
posició mitjana
Nivell de qualitat
Clics no vàlids
5. Utilització de Google Analytics en relació a AdWords de Google
Destinataris
- Professionals dedicats a SEM que vulguin consolidar coneixements
- Webmasters, Programadors i Dissenyadors web que vulguin ampliar competències
- Responsables de comunicació corporativa i / o Màrqueting
- Responsables de Noves Tecnologies
- Gerents de Pimes i / o autònoms
- Professionals de desenvolupament de negocis, etc.
Requisits
No són necessaris coneixements previs de cap programa.
Metodologia
Formació 100% presencial amb professor
Durada
Dias 25, 28, 30 de gener i 1 de febrer del 2019.
Objectius
- Conèixer els diferents tipus de publicitat que ens permet realitzar AdWords de Google.
- Aprendre a crear campanyes de Google AdWords des de zero.
- Com seleccionar les millors paraules clau.
- Com aconseguir posicionar-se davant de la competència.
- Conèixer les claus del manteniment de les campanyes de Google AdWords per optimitzar-les al màxim.
- Relacionar Google Adwords amb altres plataformes per augmentar el seu rendiment.
Titulació obtinguda
Titulació privada certificada per ESPAI
Promocions
- Família Nombrosa: 5% Descompte (presentant carnet)
- Carnet Jove: 30% Descompte en la segona matrícula de cursos superiors o experts (d'alumnes en cursos superiors)
Tramitació de Bonificació de Fundació Tripartita (treballadors en actiu)
Preu
Consulteu el preu
A consultar
Borsa de treball
Espai disposa d'un servei de borsa de treball, per facilitar la incorporació laboral a tots els seus alumnes.
Professorat
El nostre equip docent està format per qualificats professionals de l'ensenyament, orientats a la formació informàtica en tota la seva extensió.
Horari
Dilluns, dimecres i divendres de 18.30 h a 20.30 h
Curs Google Adwords I (Xarxa de Cerca)
Espai Escola Professional d'Aplicacions Informàtiques
Campus i seus: Espai Escola Professional d'Aplicacions Informàtiques
Espai Escola Professional d'Aplicacions Informàtiques
C/ Entença 182
08029
Barcelona
Cursos més populars