Johan Cruyff Institute

Màrqueting Esportiu

Johan Cruyff Institute

Curs
Presencial
8 Crèdits
  • Barcelona
1.200 €

Descripció

En l'era que vivim actualment, el màrqueting i la comunicació tenen gran rellevància. Cada dia apareixen milers d'Apps úniques, especialitzades i amb un alt valor diferencial. Aquesta mateixa especialització i rigor s'està aplicant a la formació de professionals del Màrqueting Esportiu. Aquest innovador curs aportarà un first moure advantage a tots aquells professionals de màrqueting que engloben la indústria de l'esport.
Veure més

Temari del curs

El programa 8 crèdits (ECTS), distribuïts en diverses sessions lectives i 3 activitats out-of-class (visita a instal·lacions esportives).

CONTINGUT

     Introducció al màrqueting esportiu
     Abast del màrqueting esportiu
     Màrqueting intern i stakeholders i consumidors de la Indústria esportiva
     Entorns i mercats del màrqueting esportiu
     la competència
     Estratègia en màrqueting esportiu
     Polítiques de comunicació
     Polítiques de relacions públiques esportives
     Mitjans de comunicació
     Màrqueting i comunicació 2.0 i social media
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

Conèixer les eines d'anàlisi i diagnòstic per a la investigació de mercats.
Conèixer, analitzar i valorar les estratègies de desenvolupament, llançament i posicionament de nous productes.
Analitzar i valorar les estratègies de màrqueting per a la internacionalització de l'activitat esportiva.
Dominar les eines tecnològiques per a l'aprofitament dels recursos del negoci a través del Màrqueting.
Conèixer, analitzar i valorar el paper de les comunitats digitals i les xarxes socials a l'empresa de l'esport.
Conèixer les eines bàsiques del màrqueting digital.

Destinataris

Aquest curs és adequat per a tu, si:



     Ets (ex) -deportista i vols conèixer els nous principis del màrqueting esportiu.

     Estàs treballant en l'àmbit empresarial i / o esportiu, i vols adquirir un coneixement específic del màrqueting esportiu.

     Vols completar la teva formació amb un curs especialitzat en màrqueting esportiu.

Veure més

Requisits

REQUISITS D'ADMISSIÓ


Per fer aquest curs és recomanable que tinguis experiència professional en una organització esportiva o en qualsevol àmbit de la gestió empresarial, o haver desenvolupat una carrera com a esportista professional.

Metodologia

Aprenentatge 3.0: Diferents entorns d'aprenentatge i tecnologies.
World-class faculty: Interacció amb professorat expert i professionals del sector.
Eines col·laboratives, treballs en equip, comunicació i debat.
Sports-industry oriented: Aproximant la formació al sector empresarial de la indústria de l'esport.
Aprenentatge basat en l'experiència: Dissenyat per a la millora professional.

Idiomes en què s'imparteix

Castellà

Data Límit:

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins esgotar les places.

Durada


Durada: 22 sessions.
Inici: setembre 2016.
Fi: desembre 2016.

Lloc on s'imparteix el curs

Johan Cruyff Institute Barcelona
Pomaret 8, 08017 Barcelona

Objetius

L'objectiu principal del Curs de Màrqueting Esportiu és comprendre els fonaments de màrqueting i aplicar-los a la gestió esportiva. Et capacitarás en l'ús de les eines del màrqueting operatiu que milloraran els teus resultats com a professional del màrqueting esportiu.

Titulació obtinguda

Certificat del Curs de Màrqueting Esportiu de Johan Cruyff Institute.

Promocions

Condicions especials: Descompte per a antics alumnes i socis d'entitats vinculades.

Preu

1.200 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màrqueting Esportiu