Màster en Comerç Exterior i Màrqueting Internacional

Descripció

El Màster en Comerç Exterior i Màrqueting Internacional (16a edició, educació a distància (EAD) / en espanyol) està dissenyat per oferir a l'alumne una formació pràctica en les tècniques del comerç exterior (duanes, documents, cobraments, logística internacional ...) i del màrqueting internacional (distribució internacional, promoció, preus d'exportació ...)

Temari

Comerç exterior: la globalització, els documents d'exportació i importació, els Incoterms, les duanes, la logística internacional, els mitjans de pagament internacionals, els crèdits documentaris, les finances internacionals, els contractes internacionals, el departament d'exportació ...
Màrqueting internacional: el màrqueting internacional, els estudis de mercat, les polítiques de producte, els preus d'exportació, la promoció internacional, la distribució internacional, la segmentació, l'estratègia de marca, el posicionament en els mercats internacionals ...
No a la corrupció en els negocis
Tesina del màster

 

Competències per a les quals et prepara el curs

L'alumne aprèn com cobrar les exportacions i pagar les importacions, fent especial èmfasi en els crèdits documentaris. També s'analitzen els mercats de divises, els riscos del comerç extern les diferents modalitats de finançament internacional. ior i els seus mecanismes de cobertura.

Destinataris

Dirigit a totes aquelles persones que vulguin especialitzar-se i / o reciclar-se en tots els aspectes relacionats amb el comerç exterior i el màrqueting internacional. No són necessaris coneixements previs de comerç exterior.

Requisits

- Directors d'exportació i internacionalització d'empreses exportadores (o amb potencial de ser-ho) i importadores.
- Directors comercials (mercat nacional) que desitgen iniciar-se en els negocis internacionals.
- Gerents i directors de petites i mitjanes empreses que volen internacionalitzar les seves activitats.
- Recentment llicenciats (direcció d'empreses, economistes, enginyers, advocats, traductors ...) que busquin una especialització en comerç exterior i màrqueting internacional.
- Professionals del sector que desitgin actualitzar els seus coneixements sobre els mercats internacionals (agents de duanes, transitaris, les empreses comercials, les empreses de logística, la banca, institucions, organismes multilaterals, professors, consultors ...)
- Professionals d'altres sectors que vulguin especialitzar-se en els negocis globals

Metodologia

Mètode del cas

Idiomes en els quals s'imparteix

espagnol, portugués, frances, anglés Gran part dels cursos estan disponibles en anglès, espanyol, francès i portuguès; algunes assignatures estan disponibles en rus, xinès o àrab.

Objectius

El objetivo fundamental de la primera parte del Máster en Comercio Exterior y Marketing Internacional, es proporcionar todos los conocimientos, herramientas y técnicas necesarias para gestionar todos los aspectos relacionados con las técnicas del comercio exterior de una empresa exportadora o importadora: Incoterms, el transporte, las aduanas, documentos, cobros y pagos, créditos documentarios, financiación internacional, contratos, etc.
El objetivo fundamental de la segunda parte del Máster en Comercio Exterior y Marketing Internacional es proporcionar todos los conocimientos, herramientas y técnicas necesarias para gestionar todos los aspectos relacionados con el marketing internacional de una empresa exportadora: políticas de producto, precio, promoción y distribución internacional, marca país, segmentación, marca, posicionamiento...

Titulació obtinguda

Títol de Màster Professional en Comerç Exterior i Màrqueting Internacional emès per EENI - Alumnes amb estudis superiors: Títol de Màster Professional EENI. En aquest cas és necessària la presentació d'una fotocòpia compulsada o autenticada del títol universitari (no cal en el moment de la matriculació). - Alumnes sense estudis superiors: Títol d'Alta Especialització.

Perspectives laborals

- Empreses exportadores i importadores (o amb potencial d'internacionalització) relacionades amb els negocis internacionals: departaments de comerç exterior i de màrqueting internacional.

Promocions

Formació 100% bonificable per empreses espanyoles
5% descompte per pagament al comptat. Beques parcials disponibles per al Màster en Comerç Exterior i Màrqueting Internacional

Avantatges del curs

Els alumnes (es) que hagin superat aquest màster poden convalidar les assignatures per al Màster en Negocis Internacionals (Comerç Exterior, Màrqueting Internacional i Internacionalització).

Professorat

Compta amb un equip interdisciplinari de professors de negocis internacionals a Europa, Àfrica, Àsia i Amèrica. Molts d'aquests experts són ex-alumnes de l'EENI. 1. Atendre els dubtes acadèmics dels alumnes. 2. Corregir els exercicis. 3. Emetre informes acadèmics. 4. Els professors no estan per: atendre preguntes administratives, solucionar problemes d'instal·lació, etc. El professor no fa les funcions del coach

Tipus d'avaluació

Continua
Màster en Comerç Exterior i Màrqueting Internacional
EENI-Escuela Española de Negocios Internacionales
Campus i seus: EENI-Escuela Española de Negocios Internacionales
EENI-Escuela española de negocios internacionales
Sta Mª. La Vall, c/19, nº 19 43002 Corbera de Llobregat (Tarragona)
Cursos més populars
X