Màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial a Barcelona
Preu 7.950 €
Sol·licita informació
Màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial a Barcelona
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Preu 7.950 €
Descripció
Vols especialitzar-te en màrqueting i estar al dia de les últimes tendències? ¿Preparar-te per dirigir un equip ?, el Màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial a Barcelona, et permetrà consolidar coneixements en l'àrea de màrqueting i vendes al costat del desenvolupament d'habilitats i capacitats amb les que adquirir una visió global i impulsar la teva carrera professional .
En ell estudiaràs assignatures com Branding, Màrqueting en empreses industrials i de serveis, gestió d'equips, o Digital Màrqueting, Web 3.0. I perquè treguis el màxim partit a la formació, tindràs a la teva disposició a consultors i especialistes en les diferents matèries.
En ell estudiaràs assignatures com Branding, Màrqueting en empreses industrials i de serveis, gestió d'equips, o Digital Màrqueting, Web 3.0. I perquè treguis el màxim partit a la formació, tindràs a la teva disposició a consultors i especialistes en les diferents matèries.
Temari
Àrea direcció de màrqueting a l'empresa
• Mòdul 1. Fonaments del màrqueting. Pla de màrqueting.
• Mòdul 2. Màrqueting & business. Màrqueting a empreses industrials i de serveis.
• Mòdul 3. Research & màrqueting science: investigació de mercats i neuromàrqueting.
• Mòdul 4. Branding. Gestió de crisi i risc reputacional.
Àrea gestió d'equips, lideratge i negociació
• Mòdul 5. Habilitats directives. Lideratge i empowerment. Gestió d'equips.
• Mòdul 6. Gestió de la xarxa comercial de vendes. Negociació i key account management.
Àrea pla de màrqueting
• Mòdul 7. Digital màrqueting & e-commerce.
• Mòdul 8. Supply chain management en màrqueting.
• Mòdul 9. Pressupost de vendes. Política de preus: benefici i marge de contribució.
Àrea màrqueting internacional
• Mòdul 10. Tractament jurídic del màrqueting.
• Mòdul 11. Posicionament i estratègia de productes i marques: la globalització i la presa de decisions.
• Mòdul 12. Màrqueting global. Nous mercats i ajudes a l'exportació.
TFM Treball Fi de Màster
• Mòdul 1. Fonaments del màrqueting. Pla de màrqueting.
• Mòdul 2. Màrqueting & business. Màrqueting a empreses industrials i de serveis.
• Mòdul 3. Research & màrqueting science: investigació de mercats i neuromàrqueting.
• Mòdul 4. Branding. Gestió de crisi i risc reputacional.
Àrea gestió d'equips, lideratge i negociació
• Mòdul 5. Habilitats directives. Lideratge i empowerment. Gestió d'equips.
• Mòdul 6. Gestió de la xarxa comercial de vendes. Negociació i key account management.
Àrea pla de màrqueting
• Mòdul 7. Digital màrqueting & e-commerce.
• Mòdul 8. Supply chain management en màrqueting.
• Mòdul 9. Pressupost de vendes. Política de preus: benefici i marge de contribució.
Àrea màrqueting internacional
• Mòdul 10. Tractament jurídic del màrqueting.
• Mòdul 11. Posicionament i estratègia de productes i marques: la globalització i la presa de decisions.
• Mòdul 12. Màrqueting global. Nous mercats i ajudes a l'exportació.
TFM Treball Fi de Màster
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Prova d'accés
S'ha de superar un procés d'admissió.
Metodologia
La metodologia es basi en: Case Study. PMO. Inspireo Workshop. Team Building.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol.
Durada
Durada: 9 mesos (60 ECTS).
Inici: octubre.
Objectius
• Executar diagnòstics objectius i plantejar els plans d'accions respecte als mateixos.
• Fomentar i incrementar els seus coneixements comercials i de màrqueting d'acord a l'actual dinàmica empresarial i l'entorn dels mercats.
• Visió integradora del màrqueting transaccional.
• Desenvolupar la capacitat per a l'estudi dels processos de client management, màrqueting relacional i per al desenvolupament de les seves tècniques específiques.
• Comprendre i tramitar els elements bàsics de la comercialització i el màrqueting, els seus diferents processos i la seva estructura organitzativa.
• Treballar el branding per posicionar la marca de forma coherent, diferent i creativa.
• Convertir les oportunitats i reptes del mercat en avantatges competitius per a l'empresa.
• Fomentar i incrementar els seus coneixements comercials i de màrqueting d'acord a l'actual dinàmica empresarial i l'entorn dels mercats.
• Visió integradora del màrqueting transaccional.
• Desenvolupar la capacitat per a l'estudi dels processos de client management, màrqueting relacional i per al desenvolupament de les seves tècniques específiques.
• Comprendre i tramitar els elements bàsics de la comercialització i el màrqueting, els seus diferents processos i la seva estructura organitzativa.
• Treballar el branding per posicionar la marca de forma coherent, diferent i creativa.
• Convertir les oportunitats i reptes del mercat en avantatges competitius per a l'empresa.
Titulació obtinguda
Màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial per ESERP.
Màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial Titulació Universitària Pròpia expedida per la UVIC-UCC.
Màster en Direcció de Màrqueting - Comercial i Estratègia Comunicacional per l'European Communication School de França - Bèlgica.
Certificat Internacional per University of Applied Sciences, Schmalkalden (Alemanya).
Certificat Internacional per European Communication School (França Bèlgica).
Perspectives laborals
Product Manager / Responsable de Producte.
Key Ac Manager.
Responsable d'Investigacions de Mercat.
Comunity Manager i Social Media.
Director d'Expansió.
Category Manager.
Promocions
Finançament, ajudes i beques disponibles.
Professorat
Els ponents estan compostos per emprenedors, executius i directius de llarga experiència professional i experts acadèmics. Molts dels ponents de ESERP tenen llocs directius i de responsabilitat tant en start-ups com en multinacionals. Aporten experiència, perspectives i capacitats, fruit de la seva llarga experiència professional en l'entorn dels negocis que traslladen a les seves ponències, creant així un programa enriquidor i professional.
Horari
Dilluns i Dimecres de 19: 00h a 22: 00h.
Activitats puntuals de dilluns a divendres en horari de tarda.
Màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial a Barcelona
ESERP Businesss & Law School (Barcelona)
Campus i seus: ESERP Businesss & Law School (Barcelona)
ESERP Businesss & Law School Barcelona
C/ Girona, 24
08010
Barcelona