Màster Oficial d'Investigació en Comunicació i Periodisme

Màster oficial
Presencial
60 crèdits
Consulteu el preu

Descripció

El màster de Recerca en Comunicació i Periodisme, impartit pel Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació, forma part de laoferta d'estudis de tercer grau adaptats a l'nuevomarco l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES).

L'objectiu de Màster és dotar l'estudiant d'una sòlida base científica i de recerca en Comunicació i Periodisme. A més, permet accedir als Estudis de Doctorat en Comunicació i Periodisme, previ estudi de sol · licitud.

Temari

L'estructura del Màster es divideix en tres parts: el mòdul obligatori (15 ECTS), els mòduls optatius (30 ECTS) i el treball de Fi de Màster (15 ECTS).

El programa docent integra tres especialitats que es presentaran com opcionals per als estudiants:

Estructura i Polítiques de Comunicació: Governs i comunicació. Conglomerats empresarials i financers: Regularització i organització dels mitjans. Economia de la comunicació.

Ciències de la Comunicació i Societat del Coneixement: Abasta els fonaments teòrics i metodològics de les ciències de la comunicació. Principals reptes de la investigació. Metodologies, anàlisi semiòtica i sociologia de la comunicació. Estudi de la societat de la informació i del coneixement.

Ciberperiodisme, Tecnologia i Llenguatges: Innovació digital dels mitjans de comunicació: formats, gèneres, plataformes. Ciberperiodisme i societat de la informació. Arquitectura de la participació social a través dels nous mitjans. Nous llenguatges de la comunicació periodística.

Destinataris

El perfil d'estudiant d'aquest màster és el d'una persona amb unes qualitats basades en tres aspectes capacitats, coneixements previs i interessos.

- Capacitat per analitzar fenòmens de manera abstracta, per a revisar criticar i sintetitzar anàlisis, assajos i articles, per distingir, relacionar i ordenar conceptes, per organitzar el temps, per col · laborar en equips i per adaptar-se als canvi.

- Coneixements sobre mitjans de comunicació, mètodes d'investigació qualitativa i anglès a nivell usuari avançat B2.1 del marc Europeu comú de referència.

- Interès a aprofundir en l'anàlisi dels processos de comunicació de masses, per conèixer les metodologies de recerca, les interaccions entre els mitjans de comunicació i les persones i entre els mitjans de comunicació i la societat.

Idiomes en els quals s'imparteix

Català, castellà, anglès.

Preu

Consulteu el preu
45? per crèdit (estudiants UE o residents). 113? per crèdit (estudiants no residents).
Campus i seus: Facultat de Ciències de la Comunicació - UAB
Facultad de Ciencias de la Comunicación (UAB)
Edifici Rectorat- Bellaterra 08193 Cerdanyola del Vallès (Barcelona)
Cursos més populars
X