Postgrau en Direcció i Creació d'Esdeveniments Experiencials i Experimentals

1033 Persones estan visitant aquest curs
Preu 3.075 €
Sol·licita informació
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
Postgrau en Direcció i Creació d'Esdeveniments Experiencials i Experimentals
Sol·licita informació
Postgrau
Presencial
Barcelona
Preu 3.075 €

Descripció

En l'era de la sobreinformació en què vivim cada vegada és més difícil impactar, seduir o fidelitzar un públic saturat de missatges. Els esdeveniments i el màrqueting experiencial es presenten com accions de comunicació molt poderoses que acompanyen les marques i als seus valors, a posicionar-se al mercat i crear accions vivencials de màrqueting a través de les experiències.
Aquest curs integra la figura de l'organitzador d'esdeveniments, encarregat d'executar la gestió i direcció de la part més analítica de l'esdeveniment, amb la del dissenyador d'esdeveniments, qui s'encarrega del concepte creatiu integrant els valors de marca perquè el públic visqui una experiència deliciosa. Creant així la figura d'un professional amb una visió global, polivalent i estratègica orientada a negoci i a mercat.
El nou Event Manager és aquella persona capaç de comprendre les necessitats i valors de la marca, dissenyar accions orientades a aconseguir els objectius estratègics de la marca i transformar aquestes accions, en una experiència memorable per l'assistent. És capaç de liderar el projecte, amb focus analític i orientat a l'eficiència del projecte i de la mateixa manera de crear i visionar un concepte creatiu perquè no només es porti a l'execució a la perfecció sinó que impacti i sedueixi al públic objectiu . Creant una acció de màrqueting experiencial, que ja ningú podrà oblidar.
A través d'aquests 3 mòduls: gestió, anàlisi i direcció de l'esdeveniment; comprensió dels elements i materials sensorials de producció; i disseny i creació de l'experiència. L'alumne viatjarà per totes les parts imprescindibles d'un esdeveniment per comprendre-les i dominar aquesta comunicació de gran impacte emocional. I no només gaudirà d'un curs innovador, sinó profundament orientat a l'acció.

Temari

• Mòdul formatiu I: Direcció, gestió i anàlisi de l'esdeveniment de marca.
• Mòdul formatiu II: Comprensió dels elements sensorials i creatius: l'espai, els materials i el seu llenguatge.
• Mòdul formatiu III: Disseny i creació de l'experiència.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Durada

Durada: 9 caps de setmana de el 14 de novembre de 2020 el 04 de Juliol de 2021.

Objectius

• Crear, dissenyar i dirigir esdeveniments experiencials per marques, amb desenvolupament d'objectius estratègics enfocats a negoci.
• Comprendre la importància d'aquesta tipologia de màrqueting experiencial i creatiu orientat a mercat i a consumidor final.
• Ser capaç de liderar el projecte a nivell analític, de gestió i control perquè el projecte sigui eficient.
• Ser capaç de desenvolupar un projecte creatiu, crear un fil argumental, i transformar els valors de l'empresa en inspiració visual.
• Tenir domini dels elements transformadors i creatius: llum, color, espai, gastronomia, i materials. I conèixer els materials sensorials necessaris per desenvolupar una experiència emocional.
• Introduir l'alumne en aquest univers creatiu orientat a mercat on veurem tècniques de tendència com el design thinking, a l'moodboarding, l'storytelling, el storydoing, l'inbound màrqueting.
• Introduir a l'alumne tècniques pràctiques sobre disseny i producció de setting, comprensió de l'espai, tècniques d'adorn floral o de decoració amb globus.
• Comprendre el paradigma en el qual, a dia d'avui es mouen el màrqueting i la marca.
• Posicionar l'alumne en un marc laboral competitiu i de tendència.

Titulació obtinguda

Especialització en Direcció i creació d'esdeveniments experiencials i experimentals. Atorgat per Ártidi Escola Superior. Competències professionals nacionals i internacionals.

Promocions

Finançament de mesura dels estudiants.

Preu

Preu 3.075 €
Preu: 3075 euros (Reserva de plaça inclosa).

Professorat

L'equip docent està compost per professionals amb reconeixement professional nacional i internacional en diferents marques. Un equip que integra la formació amb la realitat empresarial. Consulta al departament d'orientació els professors de cada edició. Durant el curs es realitzaran conferències i intervencions a càrrec de professionals d'organització d'esdeveniments, així com visites a empreses del sector.

Horari

Un cap de setmana a el mes. Dissabte de 10:00 a 14:00 i de 15:00 a 19:00 i diumenge de 9:00 a 13:00 i de 14:00 a 18:00. Data final de la càrrega lectiva el 4 de juliol 2021. Data de el Projecte Final el 18 de setembre 2021.
Postgrau en Direcció i Creació d'Esdeveniments Experiencials i Experimentals
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
Campus i seus: ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
C/ La /Llacuna 50 08005 Barcelona
Sol·licita informació
X