Sistemes Intel·ligents Interactius
1074 Persones estan visitant aquest curs
Preu 3.079 €
Sol·licita informació

Sistemes Intel·ligents Interactius
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Preu 3.079 €
Descripció
Les tecnologies emergents del futur proporcionaran tant interactivitat com intel·ligència. El màster en Sistemes Intel·ligents Interactius (MIIS) s'adreça a totes dues tendències, i se centra en el disseny, l'anàlisi i el desenvolupament d'agents i de robots que puguin interactuar de manera intel·ligent amb els humans i amb altres agents; agents que puguin percebre, planificar, actuar, aprendre i comunicar-se.
Els professors del màster són científics de renom mundial en l'àmbit de la intel·ligència artificial, la robòtica, l'aprenentatge automàtic, la interacció en llenguatge natural i la intel·ligència web. Els estudiants aprendran sobre els llenguatges, els models i els algorismes dels sistemes intel·ligents interactius, i estaran exposats a la recerca de primer nivell en aquest àmbit.
El màster té un caràcter tècnic, i es dóna per fet que l'alumne està familiaritzat amb el llenguatge de les matemàtiques i les ciències de la computació.
Temari
Estructura
El programa està orientat a la recerca, i s'estructura en tres trimestres, en els quals els estudiants han de cursar 30 crèdits d'assignatures obligatòries, 10 crèdits d'assignatures optatives i 20 crèdits corresponents al projecte de recerca.
Continguts
Aprenentatge automàtic (Gabor Lugosi; primer trimestre)
Sistemes autònoms (Hector Geffner; primer trimestre)
Robòtica mòbil (Vladimir Estivill; primer trimestre)
Metodologia de recerca (primer trimestre)
Interacció en llenguatge natural (Leo Wanner; segon trimestre)
Intel·ligència web (Ricardo Baeza; segon trimestre)
Optativa 1 (segon trimestre)
Projecte de recerca (tercer trimestre)
Optativa 2 (tercer trimestre)
Les dues assignatures optatives es poden escollir de l'oferta següent: Temes Avançats en Sistemes Intel·ligents Interactius, Neurociència Computacional, Interacció Home-Màquina, Processament de Vídeo i Imatge, Jocs i Entreteniment, Disseny d'Interfície, Psicologia i Ciència Cognitiva, Reconeixement de Patrons i Disseny d'Algorismes. Les assignatures optatives s'imparteixen un trimestre a l'any i depenen de si hi ha prou nombre d'alumnes inscrits.
Projecte de recerca i pràctiques
Els estudiants han de desenvolupar un projecte de recerca en el context d'un dels grups de recerca de la Universitat Pompeu Fabra. Com a part del seu treball, els estudiants poden fer una estada de pràctiques en un d'aquests grups de recerca o en empreses del sector.
Competències per a les quals et prepara el curs
Capacitat d'incorporar la intel·ligència i la interactivitat a un ampli ventall d'aplicacions, com per exemple, videojocs, webs, fabricació i robòtica, etc
Destinataris
El màster té un caràcter marcadament tècnic, i es dóna per fet que els estudiants ja tenen coneixements de llenguatge matemàtic i d'informàtica. Per poder accedir al màster els estudiants han de tenir una titulació en Ciències de la Computació, Informàtica, Matemàtiques, Física o enginyeries, o bé han de tenir una formació similar.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Idiomes en els quals s'imparteix
Anglès
Durada
1 any acadèmic
Objectius
proporcionar als alumnes una base sòlida de models i algoritmes per a l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament de sistemes interactius intel·ligents.
Titulació obtinguda
Màster en Sistemes Intel·ligents Interactius
Perspectives laborals
Web: aplicacions intel·ligents a la web
Videojocs: aplicacions intel·ligents a la indústria dels videojocs
Processament de dades intel·ligents: professionals d'extracció de dades
Agents cognitius per a les persones d'edat avançada
Tecnologies i aplicacions futures emergents
Acadèmics: recerca en agents intel·ligents que interactuen amb humans i altres agents
Promocions
Beques i ajuts
Alguns dels centres de recerca o de les empreses que col·laboren amb el màster ofereixen ajuts de col·laboració. Per a més informació sobre aquests ajuts consulta la web acadèmica del programa.
Lloc on s'imparteix el curs
Campus de la comunicació- Poblenou
Horari
De setembre a juny.
Sistemes Intel·ligents Interactius
Universitat Pompeu Fabra (UPF)
Campus i seus: Universitat Pompeu Fabra (UPF)
Universitat Pompeu Fabra (UPF)
Plaça de la Mercè, 10-12
08005
Barcelona