Trobeu el vostre curs ideal

9%

Què vols estudiar?

Educaweb col·labora amb el II Congreso Nacional de Marketing Educativo

Novetat Educaweb


  • Valora

  • Deixa el teu comentari
Redacció d'Educaweb
Durant el 23 i 24 de febrer de 2012, Aula, el Salón Internacional del Estudiante y de la Oferta Educativa que organitza IFEMA, acull el II Congreso Nacional de Marketing Educativo.

EDUKETING, que compta amb la col·laboració d’Educaweb, reunirà a professionals del món educatiu, per debatre i analitzar els beneficis que pot aportar el màrqueting a aquest àmbit amb la intenció de convertir-se en el referent estatal i internacional en màrqueting educatiu.

La trobada està organitzada pel Consejo General de Colegios Oficiales de Pedagogos y Psicopedagogos de España i per la Conferencia Española de Centros de Enseñanza (CECE), i va dirigit a centres educatius públics, privats o concertats de qualsevol nivell formatiu, ja sigui obligatori, postobligatori o universitari, i concretament a directors, orientadors, caps d'estudi, professors, gestors, etc.
 
En aquesta segona edició, EDUKETING s’emmarca en AULA, el Saló Internacional de l'Estudiant i de l'Oferta Educativa. Aquesta fira compta amb una gran projecció internacional i s'ha convertit en la millor plataforma per a l'assessorament i l'orientació professional dels estudiants, així com en una valuosa eina d'informació i formació per a professors, educadors i altres agents del sector.
 
Aquest entorn és idoni per oferir al món educatiu una visió diferent, actual i necessària sobre com gestionar cada centre segons cada necessitat. Segons els organitzadors, les eines pròpies del màrqueting aplicades al sector de l'educació poden aportar molts beneficis en àmbits com la millora de la gestió del centre; la política de comunicació amb famílies, docents i alumnat; la captació d'alumnat; l'optimització dels serveis, etc.
 
Per a Enrique Castillejo, president del Consell General de Consejo General de Colegios Oficiales de Pedagogos y Psicopedagogos de España, "L'educació necessita d'una profunda revisió i una reflexió amb un esperit modificador. Els centres, a més de ser bons, han de mostrar que són bons i és aquí on entra el màrqueting. I per a això hauran de conèixer les principals eines estratègiques de màrqueting". Durant el congrés, s'analitzaran les eines de màrqueting que poden aplicar-se en el sector educatiu per a millorar la gestió del centre i aconseguir un servei de major qualitat. Aquesta qualitat, en la gestió i l'adreça de centres docents, pot aconseguir-se amb petites accions enfocades a assolir una diferenciació pel que fa a altres centres.
Deixa el teu comentari