Curs Professionalitzador de Community Management (UOC)

1032 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Curs Professionalitzador de Community Management (UOC)
Sol·licita informació
Curs
On-line
4 mesos
Consulteu el preu

Descripció

Últims dies!
Els mitjans socials (social mitjana) han revolucionat el món de la comunicació i han arribat per quedar-s'hi. Cap empresa no es pot mantenir al marge d'ells. Per això, el mercat laboral necessita professionals de tots els sectors capaços de gestionar la comunicació d'empreses i institucions a les diferents xarxes socials, algú amb un curs online de Community Manager i/o una especialització de gestió de comunitats (community management).
La professió de gestor de comunitats és emergent. Tot i així, estudiar community manager online és una peça imprescindible en la gestió de la comunicació corporativa. És bàsic dominar les eines, però també ho és conèixer les tècniques de comunicació en un entorn digital i ser capaç de dissenyar una estratègia òptima de mitjans socials i avaluar-ne els resultats.

Temari

Community management
El curs de community manager online proporciona una visió global i una base conceptual, estratègica i operativa del màrqueting en mitjans socials i del gestor de comunitats com a perfil professional emergent. La seva missió és elaborar, gestionar i dinamitzar comunitats al voltant d'una marca, organització, esdeveniment o causa social a la xarxa, en sintonia amb el màrqueting de l'organització.
L'assignatura del curs de community manager a distància permet obtenir les claus per idear i implantar estratègies de gestió de comunitats, tant per obrir nous mercats a les petites i mitjanes empreses com per facilitar l'establiment de converses amb els clients i el públic d'organitzacions de qualsevol dimensió.

Destinataris

Aquest curs et permetrà adquirir les competències següents:
  • Comprendre i valorar els aspectes clau del web social i assumir els fonaments dels mitjans socials per tal de determinar una estratègia en aquest camp.
  • Crear un pla estratègic en mitjans socials d'acord amb uns objectius i dissenyar i aplicar un pla d'acció que aconsegueixi una execució correcta del pla estratègic.
  • Monitoritzar i valorar l'impacte de la reputació en línia al model de negoci de les organitzacions.
  • Exercir les funcions operatives d'un gestor de comunitats creant i gestionant la comunitat i la reputació segons els objectius de l'organització, amb les eines més adequades.

Requisits

Per cursar un Curs Professional no cal tenir una titulació oficial. Els estudiants que superin el curs en línia rebran un Certificat de Formació Contínua a Community Management. Als estudiants que es matriculin en una titulació de grau de la UOC se'ls farà el reconeixement acadèmic dels crèdits d'aquests cursos, en concepte de participació en activitats universitàries.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol.

Durada

Data d'inici docència: 28 de febrer 2024.

Objectius

  • Entendre què és el web social i els mitjans socials, identificant els diferents canals en què es desenvolupen.
  • Identificar i adquirir les bases teòriques per dur a terme la funció del gestor de comunitats.
  • Ser capaç de determinar l"estratègia i identificar els passos principals per a la correcta definició d"una estratègia de màrqueting en mitjans socials, identificant les noves tendències al web social per implantar-la.
  • Detectar les necessitats de cada projecte on volem implantar una estratègia a mitjans socials.
  • Identificar les diferents fases d'un projecte (definició, vertebració i mesura), cosa que ens permetrà modificar-lo i aconseguir que evolucioni en funció d'uns resultats.
  • Crear un pla estratègic en mitjans socials segons uns objectius.
  • Dissenyar un pla d'acció que aconsegueixi una execució correcta del pla estratègic.
  • Entendre l'impacte de la reputació en línia al model de negoci de les empreses.
  • Comprendre l'abast d'un procés de monitorització i visualitzar-ne els beneficis.

Titulació obtinguda

Superant aquest Curs Professionalitzador obtens un Certificat UOC de Formació Contínua.
Curs Professionalitzador de Community Management (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156 08018 Barcelona
Sol·licita informació
X