Diploma d'Expert de Comunicació de Marques (Brand Planning)
1015 Persones estan visitant aquest curs
Preu 1.860 €
Sol·licita informació
Diploma d'Expert de Comunicació de Marques (Brand Planning)
Sol·licita informació
Informació del curs
Postgrau
On-line
15 crèdits
Preu 1.860 €
Descripció
Últims dies!
En entorns altament competitius, tant en línia com fora de línia, els anunciants busquen professionals especialitzats que els ajudin a posicionar o reposicionar les seves marques per assolir els objectius de publicitat i màrqueting.
Des de la creació i construcció de la identitat d'una marca (naming, disseny, arquitectura) fins a les estratègies de creixement més avançades (growth hacking) i de dotació de continguts (branded content), els estudiants adquiriran les competències necessàries per incorporar-se o actualitzar-se a aquest àmbit.
El curs d'especialització de Comunicació de Marques (Brand Planning) té una durada d'un semestre acadèmic i ofereix una formació actualitzada, d'alt nivell i rigor acadèmic, impartida per professionals en actiu que estan al dia de les tendències, les tècniques i les eines per a la optimització de la construcció de marca (branding).
Aquest curs d´especialització forma part del màster universitari d´Estratègia i Creativitat en Publicitat. Això significa que, si més endavant els estudiants es troben en condicions de matricular-se al màster, podran convalidar les tres assignatures del curs.
En entorns altament competitius, tant en línia com fora de línia, els anunciants busquen professionals especialitzats que els ajudin a posicionar o reposicionar les seves marques per assolir els objectius de publicitat i màrqueting.
Des de la creació i construcció de la identitat d'una marca (naming, disseny, arquitectura) fins a les estratègies de creixement més avançades (growth hacking) i de dotació de continguts (branded content), els estudiants adquiriran les competències necessàries per incorporar-se o actualitzar-se a aquest àmbit.
El curs d'especialització de Comunicació de Marques (Brand Planning) té una durada d'un semestre acadèmic i ofereix una formació actualitzada, d'alt nivell i rigor acadèmic, impartida per professionals en actiu que estan al dia de les tendències, les tècniques i les eines per a la optimització de la construcció de marca (branding).
Aquest curs d´especialització forma part del màster universitari d´Estratègia i Creativitat en Publicitat. Això significa que, si més endavant els estudiants es troben en condicions de matricular-se al màster, podran convalidar les tres assignatures del curs.
Temari
Branding i growth hacking 5 ECTS
- Creació de marca
- Creació de nom (naming)
- Cultura corporativa i valors de marca
- Identitat visual
- Arquitectura de marca
- Estratègia de marca
- Pla de construcció de marca (branding)
- Desenvolupament de marca
- Públic objectiu (target)
- Dinamització de creixement (growth hacking)
- Diagnòstic
- Optimització del creixement
- Acceleració del creixement
- Màrqueting de continguts
- Planificació de lestratègia de continguts
- Creació de continguts al servei de lestratègia de les marques
- Continguts vinculats al posicionament de marca
- Contingut de marca (branded content)
- El contingut de marca dins de l'estratègia de comunicació
- Tècniques
- Tipologia de formats
- Elaboració del pla de continguts
- Disseny, creació i producció del contingut de marca
- Màrqueting en mitjans socials
- Estratègia en màrqueting en mitjans socials
- Tàctiques avançades en màrqueting en mitjans socials
- Metodologies
- Publicitat en mitjans socials
- Models publicitaris i de contractació
- Objectius i pressupostos als anuncis socials
- Formats publicitaris als mitjans socials
- Planificació de campanyes: pla Social Media Advertising
- Com plantejar estratègies per a una campanya en línia
- Casos d'èxit de campanyes a mitjans socials
- Mesura de campanyes en mitjans socials
- Creativitat aplicada a mitjans socials
- Característiques de les principals xarxes socials com a eines publicitàries
- Claus creatives de la viralitat publicitària
- Estudis de cas.
- Tendències.
Destinataris
Perfils:
El curs d'especialització de comunicació de marques (Brand Planning) està dissenyat per a perfils professionals molt diversos que estiguin interessats a especialitzar-se en les noves formes de comunicació de marca i tipus de publicitat. Des de tècnics de departaments de comunicació d'empreses o institucions anunciants, passant per treballadors vinculats a empreses proveïdores del sector publicitari (estudis de disseny o fotogràfics, productores audiovisuals, instituts de recerca de mercats, gabinets de comunicació i relacions públiques, etc.), fins i tot personal dedicat al màrqueting o al món de l'empresa en general. També pot interessar aquells professionals en actiu que vulguin actualitzar coneixements, adquirir nous llenguatges i/o progressar en la seva carrera laboral dins d'agències i departaments de màrqueting i publicitat.
A qui s'adreça
• Graduats o llicenciats en disciplines de les Ciències de la Informació o de la Comunicació que es vulguin dedicar a la publicitat i la comunicació de marca o actualitzar els seus coneixements en aquest àmbit.
• També graduats d'altres titulacions (com Empresa, Màrqueting, Disseny...) o professionals que vulguin especialitzar-se en la comunicació de marca.
Sortides professionals
• Brand shaper: diferència entre el màrqueting de continguts i el contingut de marca (branded content), i assessora en la creació i gestió de marques.
• Phygital strategist: coneix en profunditat l'ecosistema publicitari digital, el posicionament de les marques i les possibilitats que ofereixen els dispositius actuals al món físic i digital.
• Growth hacker: és responsable global de creixement i desenvolupament de negoci digital i engloba les tasques d'anàlisi, programació, màrqueting, publicitat i creativitat.
• Creador de continguts: domina les claus de la narració persuasiva transmèdia en benefici de les marques.
El curs d'especialització de comunicació de marques (Brand Planning) està dissenyat per a perfils professionals molt diversos que estiguin interessats a especialitzar-se en les noves formes de comunicació de marca i tipus de publicitat. Des de tècnics de departaments de comunicació d'empreses o institucions anunciants, passant per treballadors vinculats a empreses proveïdores del sector publicitari (estudis de disseny o fotogràfics, productores audiovisuals, instituts de recerca de mercats, gabinets de comunicació i relacions públiques, etc.), fins i tot personal dedicat al màrqueting o al món de l'empresa en general. També pot interessar aquells professionals en actiu que vulguin actualitzar coneixements, adquirir nous llenguatges i/o progressar en la seva carrera laboral dins d'agències i departaments de màrqueting i publicitat.
A qui s'adreça
• Graduats o llicenciats en disciplines de les Ciències de la Informació o de la Comunicació que es vulguin dedicar a la publicitat i la comunicació de marca o actualitzar els seus coneixements en aquest àmbit.
• També graduats d'altres titulacions (com Empresa, Màrqueting, Disseny...) o professionals que vulguin especialitzar-se en la comunicació de marca.
Sortides professionals
• Brand shaper: diferència entre el màrqueting de continguts i el contingut de marca (branded content), i assessora en la creació i gestió de marques.
• Phygital strategist: coneix en profunditat l'ecosistema publicitari digital, el posicionament de les marques i les possibilitats que ofereixen els dispositius actuals al món físic i digital.
• Growth hacker: és responsable global de creixement i desenvolupament de negoci digital i engloba les tasques d'anàlisi, programació, màrqueting, publicitat i creativitat.
• Creador de continguts: domina les claus de la narració persuasiva transmèdia en benefici de les marques.
Requisits
Requisits d'accés
Per cursar el programa cal tenir una titulació universitària prèvia. En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional següent: un mínim d'un any d'experiència al sector publicitari i de la comunicació, treballant en creativitat, planificació estratègica, comptes, mitjans o creació de continguts.
Coneixements previs
No es requereixen coneixements previs
Per cursar el programa cal tenir una titulació universitària prèvia. En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional següent: un mínim d'un any d'experiència al sector publicitari i de la comunicació, treballant en creativitat, planificació estratègica, comptes, mitjans o creació de continguts.
Coneixements previs
No es requereixen coneixements previs
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Online.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol, Català.
Durada
Inici: 15 d'octubre 2024.
Objectius
Objectius
• Reconéixer tots els aspectes vinculats a la creació d'una marca
• Dissenyar un pla estratègic per al desenvolupament i la gestió de marques
• Presentar un pla de growth hacking
• Gestionar la planificació estratègica i creativa de continguts de marca
• Crear continguts al servei de l"estratègia de les marques
• Elaborar un pla de continguts
• Proposar estratègies per a la gestió de la presència de les marques als social media
• Elaborar continguts creatius i dissenyar i planificar campanyes de social media advertising que responguin al pla de social media marketing de l'anunciant
• Dominar els processos i formats publicitaris en social media, així com les modalitats de contractació
Algunes de les competències són
• Identificar les característiques, els atributs, els components, l'estructura i les possibilitats de la comunicació publicitària actual
• Produir continguts creatius, en diferents formats i formes narratives, que s'adeqüin a les singularitats dels mitjans, canals o plataformes de comunicació i connectin amb els seus públics i audiències
• Formular i executar l"estratègia de comunicació publicitària que s"adapti als objectius i la finalitat fixats, així com establir protocols d"actuació i planificar la divisió per tasques i la seva assignació
• Desenvolupar una capacitat analítica que permeti avaluar, ajustar i adaptar les accions empreses, optimitzar els resultats assolits, gestionar situacions de crisi o detectar noves oportunitats estratègiques
• Reconéixer tots els aspectes vinculats a la creació d'una marca
• Dissenyar un pla estratègic per al desenvolupament i la gestió de marques
• Presentar un pla de growth hacking
• Gestionar la planificació estratègica i creativa de continguts de marca
• Crear continguts al servei de l"estratègia de les marques
• Elaborar un pla de continguts
• Proposar estratègies per a la gestió de la presència de les marques als social media
• Elaborar continguts creatius i dissenyar i planificar campanyes de social media advertising que responguin al pla de social media marketing de l'anunciant
• Dominar els processos i formats publicitaris en social media, així com les modalitats de contractació
Algunes de les competències són
• Identificar les característiques, els atributs, els components, l'estructura i les possibilitats de la comunicació publicitària actual
• Produir continguts creatius, en diferents formats i formes narratives, que s'adeqüin a les singularitats dels mitjans, canals o plataformes de comunicació i connectin amb els seus públics i audiències
• Formular i executar l"estratègia de comunicació publicitària que s"adapti als objectius i la finalitat fixats, així com establir protocols d"actuació i planificar la divisió per tasques i la seva assignació
• Desenvolupar una capacitat analítica que permeti avaluar, ajustar i adaptar les accions empreses, optimitzar els resultats assolits, gestionar situacions de crisi o detectar noves oportunitats estratègiques
Titulació obtinguda
Els estudiants que finalitzin els estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert.
Els estudiants que superin altres cursos de formació continuada rebran el certificat corresponent.
Lloc on s'imparteix el curs
Online.
Diploma d'Expert de Comunicació de Marques (Brand Planning)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156
08018
Barcelona