OBS Business School

Màster en Direcció estratègica de vendes

OBS Business School

Màster
On-line
10 Mesos
6.500 €

Descripció

Màster en línia que mostra la gestió estratègica en la direcció de vendes.

L'activitat comercial s'origina en el neolític arran de l'aparició de l'agricultura. Des d'aquest moment fins ara la funció comercial ha anat guanyat importància progressivament. Totes les empreses independentment de la mida tenen un departament comercial, l'objectiu és, entre d'altres, el de vendre. Encara que l'evolució d'aquesta activitat des dels seus orígens és més que visible, en els últims deu anys l'aparició de les noves tecnologies i els conseqüents canvis en els patrons de compra han portat els departaments comercials a replantejar-se la seva estratègia de vendes, focalitzant no tan sols en la quantitat sinó en la qualitat de les vendes, és a dir, no en el valor econòmic final sinó en el procés de comercialització.

En aquest context, el Màster en Direcció Estratègica de Vendes de OBS Business School neix amb l'objectiu de donar resposta a la creixent necessitat formativa d'aquells professionals que volen formar part de la Direcció Comercial o de Vendes dins una empresa, professionals que volen entendre el procés que subjau darrere d'aquesta professió, així com conèixer les interrelacions que hi ha entre el departament comercial i els altres departaments de l'empresa, com el financer o el de màrqueting. Per això el programa aborda dos temes clau: el departament comercial i el seu funcionament i les interrelacions interdepartamentals existents entre el departament comercial i els diferents departaments de l'empresa.
Veure més

Temari del curs

Bloc I. El departament comercial.
• La direcció comercial i la gestió de vendes.
• Gestió d'equips i lideratge.
• Gestió dels canals de distribució.
• Gestió de comptes claus.
• Marc estratègic comercial.

Bloc II. Relacions interdepartamentals.
• Gestió economicofinancera des d'una perspectiva comercial.
• Introducció al màrqueting.
• Màrqueting Intelligence.
• Psicologia del consumidor.
• Comunicació comercial.

Tallers:
• Habilitats directives.
• Tècniques de negociació.
• Simulador.
Treball final de Màster.

Prova d'accés

Etapes del procés d'admissió:
1. Condicions prèvies d'admissió.
2. Sol·licitud d'admissió.
3. Entrevista personal.
4. Carta de motivació.
5. Avaluació Comitè d'Admissions.
6. Matriculació

Durada

Inici: Novembre 2018.
Dedicació: 60 ECTS.

Objetius

• Investigar el mercat, prevenint l'evolució del mateix i anticipant les mesures necessàries per adaptar-se a les noves inclinacions o tendències.

• Dissenyar els programes de formació, d'incentius i remuneració.

• Elaborar els plans i accions a curt i mig termini per aconseguir els objectius marcats per l'empresa, dissenyant les estratègies necessàries i supervisant la seva aplicació.

• Fixar tant la política de preus i condicions de venda com els canals de distribució.

• Col·laborar amb el director de màrqueting, de fabricació i logística en la presa de decisions.

• Planificar i dirigir la política de promoció, venda i distribució de productes o serveis de la companyia.

• Avaluar l'actuació de la xarxa de vendes.

• Responsabilitzar-se de la negociació i seguiment de grans comptes.

• Portar un control financer des de l'àrea comercial.

Perspectives laborals

Director comercial.
Director de vendes.
Key Account Manager.
Responsable de Màrqueting Directe.

Preu

6.500 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster en Direcció estratègica de vendes

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster en Direcció estratègica de vendes