Màster Public Affairs, Responsabilitat Social Corporativa i Innovació Social

Màster
Oficial / homologat
Semi-presencial
60 crèdits
7900 €

Descripció

Màster Public Affairs, Responsabilitat Social Corporativa i Innovació Social.

Temari

Gestió estratègica de la comunicació i estratègies de lobby:
• Comunicació amb les institucions: Lobby i Public Affairs / lobbyng a la UE
• Comunicació estratègica en entorns digitals i xarxes socials
• La Comunicació a les Organitzacions i les Relacions amb els mitjans de comunicació.
• Comunicació Política
• Gestió del Lideratge
• Com organitzar eficaçment un esdeveniment
• Comunicació en situacions de crisi

Responsabilitat social corporativa i impacte social:
• Responsabilitat Social Corporativa
• El bon govern de l'empresa
• Gestió ambiental de l'empresa
• Prevenció de riscos laborals
• Gestió multicultural de l'empresa
• Gestió de Gènere
• filantropia i Voluntari Corporatiu
• Excel·lència en la Gestió i el seu impacte
• Estàndards de Responsabilitat

Innovació social:
• Anàlisi Estratègica de la Innovació
• Gestió de la Innovació
• Economia Social i emprenedoria social
• Economia Social i Innovació

Competències per a les quals et prepara el curs

El Màster Lobby, Responsabilitat Social Corporativa i Innovació Social s'ha dissenyat de anera que els participants adquireixin les següents competències: Capacitat per gestionar els mitjans existents i necessaris per a atendre les necessitats (obligacions) de responsabilitat social de l'empresa tant interna com externament. Adquisició i desenvolupament d'habilitats de lideratge capaços de combinar interessos conomics i cohesió social. Adquisició de coneixement en matèria de comunicació corporativa i relació amb grups d'interès. Adquisició de coneixement i desenvolupament d'habilitats i competències necessàries per a dissenyar, implementar i gestionar projectes d'emprenedoria o processos d'innovació que incloguin en la seva matriu de decisió l'aportació de valor social.

Destinataris

Admissió en el Màster: Experiència, interès i coneixement en les àrees.

Perfil dels alumnes:
Professionals de l'àmbit de la comunicació, RSC i Innovació Social que vulgui assumir nous reptes i actualitzar els seus coneixements.
Professionals que vulguin créixer professionalment en les àrees descrites de lobby i comunicació, RSC i Innovació Social.
Nous llicenciats o professionals amb pocs anys d'experiència que vulguin que vulguin aprofundir en coneixements pràctics.

Metodologia

Modalidad: Semipresencial, online con dos semanas presenciales en Barcelona. Metodología: Metodología atractiva de alto impacto e innovadora basada en el método del caso, promoviendo el debate y la reflexión.

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà. En algunes activitats es farà servir l'anglès, i en algunes assignatures els alumnes hauran de treballar articles o manuals en anglès.

Durada

Període d'impartició: d'octubre 18 a octubre 19. Classes fins a l'1 de juny 19.

Objectius

L'objectiu principal és oferir al participant la carcassa cognitiu i les tècniques necessàries per a facilitar la presa de decisions en matèria de comunicació corporativa i grups d'interès així com per gestionar i dirigir una empresa o organització socialment responsable.

Titulació obtinguda

Màster en Lobbying, Responsabilitat Social Corporativa i Innovació Social i és conferit per la Universitat de Barcelona. El títol té caràcter oficial i validesa en el territori d'Espanya i en tots els països amb els quals hi ha acords ultilaterales o bilaterals de reconeixement de títols acadèmics i de títols oficials, un cop realitzat el convenient procés de legalització.

Perspectives laborals

Directius, tècnics superiors i responsables encarregats de la gestió d'aspectes relacionats amb la responsabilitat social corporativa i / o comunicació corporativa. Directius i propietaris de pimes amb un perfil d'emprenedors en el camp de la responsabilitat social corporativa i innovació social. Consultors i assessors en matèria de responsabilitat social corporativa i comunicació corporativa. Investigadors i professors en matèria de responsabilitat social corporativa i innovació social.

Avantatges del curs

S'adapta a les noves necessitats empresarials en matèria de responsabilitat social, desenvolupament sostenible i ètic i innovació. S'orienta a la pràctica real d'empreses: Jornades de Responsabilitat Social Corporativa i Gestió de Grups d'Interès, Fòrum d'experts, aprenentatge a través de case studies, contacte amb empreses de referència, plataformes i xarxes de treball destinades a fomentar projectes innovadors socialment responsables. Quadre docent format per professors i professionals de la comunicació, gestió dels grups d'interès, lobbying, Responsabilitat Social corporativa i innovació social. Tots ells de prestigi nacional i internacional, amb àmplia experiència i oferint una visió global i orientació pràctica amb el mètode del cas, laboratoris d'innovació i innovacions tecnològiques.

Professorat

Tots els professors i tutors amb àmplia trajectòria, èxit i reconegut prestigi.
Campus i seus: Icloby
Icloby
C/ Ciutat de Granada, 131 Barcelona
Cursos més populars
X