Icloby

Màster Public Affairs, Responsabilitat Social Corporativa i Innovació Social

Icloby

Màster
Semi-presencial
Oficial / Homologat
60 Crèdits
7.900 €

Descripció

Màster Public Affairs, Responsabilitat Social Corporativa i Innovació Social.

Temari del curs

Gestió estratègica de la comunicació i estratègies de lobby:
• Comunicació amb les institucions: Lobby i Public Affairs / lobbyng a la UE
• Comunicació estratègica en entorns digitals i xarxes socials
• La Comunicació a les Organitzacions i les Relacions amb els mitjans de comunicació.
• Comunicació Política
• Gestió del Lideratge
• Com organitzar eficaçment un esdeveniment
• Comunicació en situacions de crisi

Responsabilitat social corporativa i impacte social:
• Responsabilitat Social Corporativa
• El bon govern de l'empresa
• Gestió ambiental de l'empresa
• Prevenció de riscos laborals
• Gestió multicultural de l'empresa
• Gestió de Gènere
• filantropia i Voluntari Corporatiu
• Excel·lència en la Gestió i el seu impacte
• Estàndards de Responsabilitat

Innovació social:
• Anàlisi Estratègica de la Innovació
• Gestió de la Innovació
• Economia Social i emprenedoria social
• Economia Social i Innovació
Veure més

Competències per a les que et prepara el curs

El Màster Lobby, Responsabilitat Social Corporativa i Innovació Social s'ha dissenyat de anera que els participants adquireixin les següents competències:
Capacitat per gestionar els mitjans existents i necessaris per a atendre les necessitats (obligacions) de responsabilitat social de l'empresa tant interna com externament.
Adquisició i desenvolupament d'habilitats de lideratge capaços de combinar interessos conomics i cohesió social.
Adquisició de coneixement en matèria de comunicació corporativa i relació amb grups d'interès.
Adquisició de coneixement i desenvolupament d'habilitats i competències necessàries per a dissenyar, implementar i gestionar projectes d'emprenedoria o processos d'innovació que incloguin en la seva matriu de decisió l'aportació de valor social.

Destinataris

Admissió en el Màster: Experiència, interès i coneixement en les àrees.



Perfil dels alumnes:

Professionals de l'àmbit de la comunicació, RSC i Innovació Social que vulgui assumir nous reptes i actualitzar els seus coneixements.

Professionals que vulguin créixer professionalment en les àrees descrites de lobby i comunicació, RSC i Innovació Social.

Nous llicenciats o professionals amb pocs anys d'experiència que vulguin que vulguin aprofundir en coneixements pràctics.

Veure més

Metodologia

Modalidad: Semipresencial, online con dos semanas presenciales en Barcelona.
Metodología: Metodología atractiva de alto impacto e innovadora basada en el método del caso, promoviendo el debate y la reflexión.

Idiomes en què s'imparteix

Castellà. En algunes activitats es farà servir l'anglès, i en algunes assignatures els alumnes hauran de treballar articles o manuals en anglès.

Data Límit:

L'últim termini de recepció de sol·licituds d'admissió, ajuts i beques és l'1 d'abril l'1 de juny 2018.

Durada

Període d'impartició: d'octubre 18 a octubre 19.
Classes fins a l'1 de juny 19.

Objectius

L'objectiu principal és oferir al participant la carcassa cognitiu i les tècniques necessàries per a facilitar la presa de decisions en matèria de comunicació corporativa i grups d'interès així com per gestionar i dirigir una empresa o organització socialment responsable.

Titulació obtinguda

Màster en Lobbying, Responsabilitat Social Corporativa i Innovació Social i és conferit per la Universitat de Barcelona. El títol té caràcter oficial i validesa en el territori d'Espanya i en tots els països amb els quals hi ha acords ultilaterales o bilaterals de reconeixement de títols acadèmics i de títols oficials, un cop realitzat el convenient procés de legalització.

Perspectives laborals

Directius, tècnics superiors i responsables encarregats de la gestió d'aspectes relacionats amb la responsabilitat social corporativa i / o comunicació corporativa.
Directius i propietaris de pimes amb un perfil d'emprenedors en el camp de la responsabilitat social
corporativa i innovació social.
Consultors i assessors en matèria de responsabilitat social corporativa i comunicació corporativa.
Investigadors i professors en matèria de responsabilitat social corporativa i innovació social.

Preu

7.900 €

Avantatges del curs

S'adapta a les noves necessitats empresarials en matèria de responsabilitat social, desenvolupament sostenible i ètic i innovació.
S'orienta a la pràctica real d'empreses:
Jornades de Responsabilitat Social Corporativa i Gestió de Grups d'Interès, Fòrum d'experts, aprenentatge a través de case studies, contacte amb empreses de referència, plataformes i xarxes de treball destinades a fomentar projectes innovadors socialment responsables.
Quadre docent format per professors i professionals de la comunicació, gestió dels grups d'interès, lobbying, Responsabilitat Social corporativa i innovació social. Tots ells de prestigi
nacional i internacional, amb àmplia experiència i oferint una visió global i orientació pràctica amb el mètode del cas, laboratoris d'innovació i innovacions tecnològiques.

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster Public Affairs, Responsabilitat Social Corporativa i Innovació Social

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Màster Public Affairs, Responsabilitat Social Corporativa i Innovació Social