UDIMA-Universitat a Distància de Madrid

Màster Universitari en Màrqueting Digital i Social Media

UDIMA-Universitat a Distància de Madrid

Màster oficial
On-line
Oficial / Homologat
60 Crèdits
consultar preu

Descripció

El Màster Oficial en Màrqueting Digital i Social Media posa el seu èmfasi en els aspectes claus del màrqueting en línia, el comerç electrònic i els social media; formant a professionals del màrqueting en tota la seva generalitat, i alhora, especializándolos des de la perspectiva del nou entorn digital. I per a això el programa comptarà amb múltiples recursos digitals, casos pràctics, i altres elements, que faciliten l'aprenentatge i l'aplicació pràctica dels continguts.


Avui en dia, Internet és el canal de comunicació més potent que existeix, i davant aquests canvis els professionals del màrqueting no poden romandre impassibles. Facebook supera ja els 800 milions d'usuaris a tot el món, Twitter als 200 milions, ia Youtube s'estima que es reprodueixen gairebé 5.000 milions de vídeos al mes. A més, en països com Gran Bretanya o Estats Units, Internet és ja el segon mitjà per audiència, encara que en els segments més joves de la societat ja és el primer en audiència.


Per tant, es fa necessària la presència de professionals dedicats al màrqueting en línia, capaços d'impulsar a les empreses les potents eines que el nou entorn digital ofereix a les empreses.


El Màster Universitari en Màrqueting Digital i Social Media és un títol oficial el pla d'estudis està publicat al BOE nombre 97 de 23 d'abril de 2013.


Veure més

Temari del curs

El títol de Màster Universitari en Màrqueting Digital i Social Media comprèn 60 crèdits ECTS repartits de la següent manera:
Distribució del Pla de l'Estudis en crèdits ECTS
obligatòries 48
Treball fi de Màster 6
Pràctiques externes 6
TOTAL 60

Destinataris

El Màster s'adreça a tots aquells amb titulació universitària i que estan interessats en especialitzar-se en les àrees del màrqueting digital, el comerç electrònic i els social media. També a tots aquells emprenedors que volen iniciar negocis que tinguin com a base l'entorn digital i necessitin conèixer les claus i oportunitats que ofereix Internet.

Objetius

L'objectiu del Màster Oficial en Màrqueting Digital i Social Media és capacitar professionals de primer nivell que necessiten implementar i desenvolupar amb èxit estratègies de màrqueting per arribar als consumidors en els mercats actuals ia través dels nous mitjans digitals. En acabar el Màster, l'alumne estarà capacitat per:

Dominar les tècniques del comerç electrònic, de la venda a la Xarxa i de la generació de trànsit cap a les pàgines web.

Fixar objectius adequats al màrqueting en línia i avaluar el retorn de la inversió d'aquestes accions.

Aprofundir en temes de posicionament, desenvolupament de webs d'èxit, CRM, e-mail màrqueting o Social Media Marketing.

Realitzar estratègies de màrqueting digital i també de dissenyar campanyes publicitàries a Internet.

Canviar la forma en la qual l'empresa es relaciona, comunica i gestiona la seva relació amb els clients i mercats, per adaptar-los a l'economia ia la societat actual

Estades a l'estranger


Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Màster Universitari en Màrqueting Digital i Social Media

També et recomanem aquests cursos

Màster Universitari en Màrqueting Digital i Social Media