MBA Master in Business Administration en Barcelona
Preu 14.100 €
Sol·licita informació
MBA Master in Business Administration en Barcelona
Sol·licita informació
Informació del curs
Màster
Presencial
Barcelona
60 crèdits
Preu 14.100 €
Descripció
Les organitzacions necessiten professionals dinàmics i competitius capacitats per a la direcció i administració empresarial. Vols dirigir una empresa? Pots completar la teva formació i preparar-te per això gràcies a l'MBA Master in Business Administration de ESERP a Barcelona.
Amb aquest MBA aprendràs a controlar tot el relacionat amb l'economia, des del finançament fins a les operacions comercials, a més de dominar els aspectes de l'organització i estratègia de les companyies.
Amb aquest MBA aprendràs a controlar tot el relacionat amb l'economia, des del finançament fins a les operacions comercials, a més de dominar els aspectes de l'organització i estratègia de les companyies.
Temari
Àrea direcció general
• Mòdul 1 - Direcció financera: gestió, estratègia i creació de valor.
• Mòdul 2 - Gestió del risc.
• Mòdul 3 - Marc jurídic i fiscal de les activitats empresarials.
• Mòdul 4 - Política d'empresa i direcció general. Organització i estratègia.
• Mòdul 5 - La funció dels recursos humans de l'empresa.
• Mòdul 6 - Habilitats directives. Lideratge i motivació. Gestió d'equips.
• Mòdul 7 - Cooperació i resolució de conflictes. Ètica empresarial i rsc.
• Mòdul 8 - Direcció de màrqueting i comercial de l'empresa.
• Mòdul 9 - Estratègies de màrqueting. Digital màrqueting.
• Mòdul 10 - Globalització i internacionalització dels mercats.
• Mòdul 11 ??- Gestió d'operacions i funció de compres. Supply chain.
• Mòdul 12 - Gestió de la qualitat. Gestió de la innovació.
Àrea de màrqueting
• Mòdul 1 - Fonaments de màrqueting. Pla de màrqueting.
• Mòdul 2 - Màrqueting & business. Màrqueting a empreses industrials i de serveis.
• Mòdul 3 - Research & màrqueting science: investigació de mercats i neuromàrqueting.
• Mòdul 4 - Branding. Gestió de crisi i risc reputacional.
• Mòdul 5 - Habilitats directives. Lideratge i empowerment. Gestió d'equips.
• Mòdul 6 - Gestió de la xarxa comercial de vendes. Negociació i key account management.
• Mòdul 7 - Digital màrqueting & e-commerce.
• Mòdul 8 - Supply chain management en màrqueting.
• Mòdul 9 - Pressupost de vendes. Política de preus: benefici i marge de contribució.
• Mòdul 10 - Tractament jurídic del màrqueting.
• Mòdul 11 ??- Posicionament i estratègia de productes i marques: la globalització i la presa de decisions.
• Mòdul 12 - Màrqueting global. Nous mercats i ajudes a l'exportació.
TFM - Treball final MBA
• Mòdul 1 - Direcció financera: gestió, estratègia i creació de valor.
• Mòdul 2 - Gestió del risc.
• Mòdul 3 - Marc jurídic i fiscal de les activitats empresarials.
• Mòdul 4 - Política d'empresa i direcció general. Organització i estratègia.
• Mòdul 5 - La funció dels recursos humans de l'empresa.
• Mòdul 6 - Habilitats directives. Lideratge i motivació. Gestió d'equips.
• Mòdul 7 - Cooperació i resolució de conflictes. Ètica empresarial i rsc.
• Mòdul 8 - Direcció de màrqueting i comercial de l'empresa.
• Mòdul 9 - Estratègies de màrqueting. Digital màrqueting.
• Mòdul 10 - Globalització i internacionalització dels mercats.
• Mòdul 11 ??- Gestió d'operacions i funció de compres. Supply chain.
• Mòdul 12 - Gestió de la qualitat. Gestió de la innovació.
Àrea de màrqueting
• Mòdul 1 - Fonaments de màrqueting. Pla de màrqueting.
• Mòdul 2 - Màrqueting & business. Màrqueting a empreses industrials i de serveis.
• Mòdul 3 - Research & màrqueting science: investigació de mercats i neuromàrqueting.
• Mòdul 4 - Branding. Gestió de crisi i risc reputacional.
• Mòdul 5 - Habilitats directives. Lideratge i empowerment. Gestió d'equips.
• Mòdul 6 - Gestió de la xarxa comercial de vendes. Negociació i key account management.
• Mòdul 7 - Digital màrqueting & e-commerce.
• Mòdul 8 - Supply chain management en màrqueting.
• Mòdul 9 - Pressupost de vendes. Política de preus: benefici i marge de contribució.
• Mòdul 10 - Tractament jurídic del màrqueting.
• Mòdul 11 ??- Posicionament i estratègia de productes i marques: la globalització i la presa de decisions.
• Mòdul 12 - Màrqueting global. Nous mercats i ajudes a l'exportació.
TFM - Treball final MBA
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Prova d'accés
S'ha de superar un procés d'admissió.
Metodologia
La metodologia es basa en: Case Study. PMO. Inspireo Workshop. Team Building.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol.
Durada
Durada: 9 mesos (60 ECTS).
Inici: Octubre.
Objectius
Què vas a aprendre ?:
• Habilitats directives i coneixements de gestió.
• Especialitzar en el funcionament global de les organitzacions.
• Potenciar la visió estratègica i la presa de decisions.
• Liderar equips.
• Impulsar la transformació de qualsevol sector.
• Visió teòrica i pràctica de l'entorn econòmic.
• Tendències empresarials del mercat.
• Habilitats directives i coneixements de gestió.
• Especialitzar en el funcionament global de les organitzacions.
• Potenciar la visió estratègica i la presa de decisions.
• Liderar equips.
• Impulsar la transformació de qualsevol sector.
• Visió teòrica i pràctica de l'entorn econòmic.
• Tendències empresarials del mercat.
Titulació obtinguda
MBA Master in Business Administration. Titulació de ESERP.
MBA Master in Business Administration. Titulació Universitària Pròpia expedida de la UVIC-UCC.
MBA Master in Business Administration de l'European Communication School de França - Bèlgica.
Certificat Internacional per University of Applied Sciences, Schmalkalden (Alemanya).
Certificat Internacional per European Communication School (França - Bèlgica).
Perspectives laborals
Director / Gerent d'Empreses en qualsevol sector.
Directors / Responsable d'Àrees d'Empreses.
Gestió de Marca o Branding.
Desenvolupament de Negoci.
Finança Corporativa.
Director d'Operacions.
Director d'Innovació.
Promocions
Finançament, beques i ajudes disponibles.
Professorat
Els ponents estan compostos per emprenedors, executius i directius de llarga experiència professional i experts acadèmics. Molts dels ponents de ESERP tenen llocs directius i de responsabilitat tant en start-ups com en multinacionals. Aporten experiència, perspectives i capacitats, fruit de la seva llarga experiència professional en l'entorn dels negocis que traslladen a les seves ponències, creant així un programa enriquidor i professional.
Alguns dels membres del professorat són:
Pere Gómez.
Josep Jonàs Cortés.
Patricia Castellví Pardo.
Joan Carles Domenech.
Horari
Full-time.
Dilluns a dijous de 19: 00h a 22: 00h.
Activitats puntuals de dilluns a divendres en horari de tarda.
MBA Master in Business Administration en Barcelona
ESERP Businesss & Law School (Barcelona)
Campus i seus: ESERP Businesss & Law School (Barcelona)
ESERP Businesss & Law School Barcelona
C/ Girona, 24
08010
Barcelona