Diploma d'Expert de Comunicació Empresarial i Reputació Online
1011 Persones estan visitant aquest curs
Preu 1.240 €
Sol·licita informació
Diploma d'Expert de Comunicació Empresarial i Reputació Online
Sol·licita informació
Informació del curs
Postgrau
On-line
10 crèdits
Preu 1.240 €
Descripció
Últims dies!
Vols conèixer les estratègies de comunicació digitals a les xarxes socials i avaluar la reputació online de la teva organització?
La gestió estratègica de la comunicació és, actualment, una funció directiva clau per a qualsevol organització. Empreses i institucions es comuniquen diàriament amb els seus públics (interns i externs), cosa que representa una oportunitat que es pot convertir en un risc en cas de no disposar d'una estratègia de comunicació corporativa que alinei els valors de l'organització amb els missatges i les accions.
Al llarg del programa podràs conèixer estratègies de comunicació digitals a diferents xarxes i analitzar l'impacte que internet i la web 3.0 en general, i els mitjans socials, en particular, han provocat en la comunicació corporativa i institucional, i també avaluar la reputació online duna empresa o institució.
Vols conèixer les estratègies de comunicació digitals a les xarxes socials i avaluar la reputació online de la teva organització?
La gestió estratègica de la comunicació és, actualment, una funció directiva clau per a qualsevol organització. Empreses i institucions es comuniquen diàriament amb els seus públics (interns i externs), cosa que representa una oportunitat que es pot convertir en un risc en cas de no disposar d'una estratègia de comunicació corporativa que alinei els valors de l'organització amb els missatges i les accions.
Al llarg del programa podràs conèixer estratègies de comunicació digitals a diferents xarxes i analitzar l'impacte que internet i la web 3.0 en general, i els mitjans socials, en particular, han provocat en la comunicació corporativa i institucional, i també avaluar la reputació online duna empresa o institució.
Temari
Comunicació corporativa i relacions institucionals
- La comunicació corporativa i les relacions públiques: concepte i estat actual.
- Història i evolució de les relacions públiques.
- Lètica com a valor essencial de la comunicació.
- El procés estratègic de les relacions públiques: la investigació, la planificació, lexecució i lavaluació.
- Tècniques de relacions públiques.
- Relacions institucionals i lobbisme.
- La responsabilitat social corporativa.
- Comunicació en sectors específics: la necessitat especialització.
- Reputació digital.
- Què és la reputació i per què m'interessa com a directiu?
- Com gestionar la reputació.
- Gestió de la crisi de reputació a Internet.
- Xarxes socials dús empresarial.
- Blocs
- YouTube i Vine
- Noves tendències
- Casos pràctics reals
- Noves tendències en comunicació digital
Destinataris
Perfils
L'especialització en Comunicació Empresarial i Reputació Online s'adreça a graduats i professionals que vulguin completar i actualitzar la seva formació en l'àmbit de la comunicació institucional i la reputació en línia.
A qui s'adreça
Graduats o professionals de la comunicació, les relacions públiques i l'empresa que vulguin actualitzar els seus coneixements en comunicació corporativa i institucional, i també en reputació en línia.
Sortides professionals
L'especialització en Comunicació Empresarial i Reputació Online s'adreça a graduats i professionals que vulguin completar i actualitzar la seva formació en l'àmbit de la comunicació institucional i la reputació en línia.
A qui s'adreça
Graduats o professionals de la comunicació, les relacions públiques i l'empresa que vulguin actualitzar els seus coneixements en comunicació corporativa i institucional, i també en reputació en línia.
Sortides professionals
- Responsable de comunicació corporativa a empreses o institucions. Des d'una visió holística de la comunicació, responsable de coordinar la comunicació corporativa i institucional i la comunicació interna.
- Director de relacions públiques. Professional que s'encarrega d'establir i mantenir relacions entre una empresa o institució i els seus públics objectius (stakeholders).
- Responsable de comunicació interna. Responsable de fomentar la comunicació amb els empleats i el diàleg entre totes les àrees de lorganització.
- Gestor de comunitats. Professional responsable de la gestió de la presència de l'organització a les xarxes socials.
- Auditor de comunicació. Professional responsable de determinar si l'organització comunica eficaçment la seva identitat i estratègia.
- Assessor de comunicació. Professional que assessora empreses sobre com desenvolupar lestratègia de comunicació corporativa.
Requisits
Requisits d'accés
Per cursar el programa cal tenir una titulació universitària prèvia. En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional següent: un mínim d'un any d'experiència professional en l'àmbit de la comunicació corporativa i les relacions públiques, l'organització i la producció d'esdeveniments , i/o en l'àmbit del protocol.
Coneixements previs
No es requereixen coneixements previs
Per cursar el programa cal tenir una titulació universitària prèvia. En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional següent: un mínim d'un any d'experiència professional en l'àmbit de la comunicació corporativa i les relacions públiques, l'organització i la producció d'esdeveniments , i/o en l'àmbit del protocol.
Coneixements previs
No es requereixen coneixements previs
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Online.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol, Català.
Durada
Inici: 15 d'octubre 2024.
Objectius
- Conéixer i comprendre el concepte de comunicació corporativa.
- Conèixer i valorar l'evolució històrica de la disciplina i la seva incidència a la pràctica actual.
- Facilitar a l'estudiant els coneixements bàsics per dissenyar i avaluar estratègicament un pla de comunicació corporativa i relacions institucionals, i adquirir les competències per aplicar-les pràcticament.
- Conèixer les implicacions ètiques essencials per al desenvolupament correcte de la disciplina.
- Entendre les noves tècniques i estratègies de la comunicació.
- Comprendre i saber aplicar estratègiques de comunicació als nous mitjans.
- Ser capaç de realitzar a avaluacions de reputació online.
- Adquirir la capacitat de prendre decisions des d'un enfocament estratègic a partir dels resultats d'una investigació rigorosa.
- Saber adaptar el missatge comunicatiu a les especificitats del sector on opera l'organització, identificant els stakeholders, mitjançant els diferents canals de comunicació tradicionals i emergents.
- Conéixer i aplicar les capacitats directives que permetin planificar, liderar, implementar i avaluar plans de comunicació corporativa.
- Dominar la metodologia de recerca rigorosa de la manera com es produeixen les relacions amb els stakeholders a l'entorn digital, per aplicar noves tendències de comunicació en mitjans socials i dissenyar propostes innovadores
Titulació obtinguda
Els estudiants que finalitzin els estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert.
Els estudiants que superin altres cursos de formació continuada rebran el certificat corresponent.
Diploma d'Expert de Comunicació Empresarial i Reputació Online
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156
08018
Barcelona