Diploma d'Expert de Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments (UOC)

1095 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Diploma d'Expert de Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments (UOC)
Sol·licita informació
Postgrau
On-line
10 crèdits
Consulteu el preu

Descripció

Últims dies!
El diploma d'expert de Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments proposa l'especialització de Comunicació i màrqueting d'esdeveniments culturals, esportius i corporatius. Actualment, els esdeveniments com són els festivals, maratons, fires i congressos, han esdevingut accions estratègiques per a generar desenvolupament, tant local com regional, incentivat, principalment, pel sector empresarial i les administracions públiques.

Temari

En el programa acadèmic d'aquest curs s'estudiaran els següents temes:
  • Introducció als esdeveniments actuals.
  • Conceptes i formes.
  • Noves tendències.
  • La indústria dels esdeveniments.
  • Els esdeveniments i el turisme.
  • Necessitats específiques.
  • Esdeveniments culturals.
  • Esdeveniments esportius.
  • Esdeveniments corporatius.
  • Tècniques de comunicació i TIC per a esdeveniments.
  • Pla de màrqueting especialitzat.
  • Diagnòstic, estratègia, implementació i avaluació.
  • Anàlisi DAFO.
  • Màrqueting estratègic: missió, visió i valors de l'organització
  • Segmentació.
  • Planificació i estratègies del màrqueting i comunicació digital.

Destinataris

A qui va dirigit:
  • El diploma d'expert de Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments va dirigit a diplomats, llicenciats o graduats, i també a professionals que vulguin ampliar els seus coneixements en temes de comunicació i el màrqueting d'actes, festivals, fires o congressos, per tal d'adquirir les capacitats i les eines necessàries per poder exercir en aquest sector.
Perfils:
El diploma d'expert de Màrqueting i Comunicació d'Esdeveniments va dirigit a diferents perfils d'estudiants:
  • Graduats, llicenciats o diplomats en qualsevol àmbit de la gestió o les ciències humanes o socials, i també persones amb -interès i formació bàsica en la gestió.
  • Llicenciats o graduats en escoles de negoci.
  • Llicenciats o graduats en àmbits culturals o esportius.
  • Professionals del món dels esdeveniments que vulguin profunditzar els seus coneixements en aquest àmbit.
  • Programadors tant culturals com esportius.
  • Professionals del món de l'empresa que sentin la necessitat laboral d'adquirir coneixements sobre els esdeveniments.
  • Professionals del món del màrqueting i la comunicació.
  • Especialistes en relacions públiques i protocol que vulguin aprofundir en la gestió d'esdeveniments.
  • Tècnics de l'administració que vegin la necessitat de tenir els coneixements de gestió d'esdeveniments.
Sortides professionals
Els àmbits laborals que deriven d'aquest programa poden ser els següents:
  • Fires i congressos.
  • Festivals.
  • Institucions culturals.
  • Institucions esportives.
  • Administració pública.
  • Empreses especialitzades.
  • Corporacions amb necessitats específiques en gestió dactes.
Alguns dels perfils professionals a qui van dirigits podrien ser els següents:
  • Directius de comunicació i màrqueting a empreses de gestió d'esdeveniments.
  • Autònoms de comunicació i màrqueting a la gestió d'esdeveniments.
  • Consultors en estratègies de comunicació i màrqueting dorganització desdeveniments.
  • Avaluador.
  • Especialistes en comunicació i màrqueting d'esdeveniments esportius, culturals o corporatius.
  • Tècnics de comunicació especialitzats en esdeveniments.

Requisits

Requisits acadèmics:
  • Els programes de Formació de Postgrau: Màster en Formació Permanent (fins ara Màster Propi), Diploma d'Especialització (fins ara Diploma de Postgrau) i Diploma d'expert (fins ara Especialització) requereixen titulació universitària prèvia per accedir-hi (RD 822/2021) o experiència laboral o professional amb nivell competencial equivalent a la formació acadèmica universitària (LOSU).
  • Per a cursar el programa és necessari tenir una titulació universitària prèvia.
En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional següent:
  • Cal acreditar un mínim d'un any d'experiència en el sector dels esdeveniments, com a mínim en una de les àrees següents: logística, producció, programador, impulsor, creador de continguts de màrqueting o tècnic de l'àrea de comercialització.
Coneixements previs:
  • No es requereixen coneixements previs.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà, Català.

Durada

Inici: 15 d'octubre 2024.

Objectius

Objectius
  • Aquest programa té com a objectiu general formar i donar capacitats als estudiants, procedents de diferents disciplines i àmbits, per a lexercici professional en el camp de la comunicació i el màrqueting desdeveniments culturals, esportius i corporatius.
  • Conéixer de manera introductòria els paràmetres teòrics dels fets actuals.
  • Entendre les especificitats i les diferents tipologies dels esdeveniments.
  • Identificar les necessitats de màrqueting i comunicació dels esdeveniments culturals, esportius i corporatius.
  • Adquirir els coneixements pràctics i les eines necessàries per a la comunicació aplicada.
  • Aplicar de manera creativa i innovadora els coneixements pràctics a un esdeveniment concret.
Competències
  • Aplicar els coneixements adquirits a la comunicació d'esdeveniments.
  • Capacitat de gestionar equips.
  • Dissenyar i planificar plans de comunicació i màrqueting a congressos, esdeveniments o fires, considerant diferents tipologies, recursos disponibles i reptes organitzatius, socials, legals, etc.
  • Desenvolupar un grau elevat d'autonomia, innovació i creativitat.
  • Adaptar-se a nous contextos laborals i tecnològics.
  • Buscar i gestionar informació.
  • Capacitats comunicatives.
  • Identificar les novetats tecnològiques principals aplicables al disseny, planificació i gestió de plans de comunicació i màrqueting d'esdeveniments.

Titulació obtinguda

Els estudiants que acabin els seus estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert. Els estudiants que superin altres cursos de formació contínua rebran el certificat corresponent.
Diploma d'Expert de Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156 08018 Barcelona
Sol·licita informació
X