Diploma d'Expert de Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments (UOC)
1095 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Diploma d'Expert de Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments (UOC)
Sol·licita informació
Informació del curs
Postgrau
On-line
10 crèdits
Consulteu el preu
Descripció
Últims dies!
El diploma d'expert de Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments proposa l'especialització de Comunicació i màrqueting d'esdeveniments culturals, esportius i corporatius. Actualment, els esdeveniments com són els festivals, maratons, fires i congressos, han esdevingut accions estratègiques per a generar desenvolupament, tant local com regional, incentivat, principalment, pel sector empresarial i les administracions públiques.
El diploma d'expert de Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments proposa l'especialització de Comunicació i màrqueting d'esdeveniments culturals, esportius i corporatius. Actualment, els esdeveniments com són els festivals, maratons, fires i congressos, han esdevingut accions estratègiques per a generar desenvolupament, tant local com regional, incentivat, principalment, pel sector empresarial i les administracions públiques.
Temari
En el programa acadèmic d'aquest curs s'estudiaran els següents temes:
- Introducció als esdeveniments actuals.
- Conceptes i formes.
- Noves tendències.
- La indústria dels esdeveniments.
- Els esdeveniments i el turisme.
- Necessitats específiques.
- Esdeveniments culturals.
- Esdeveniments esportius.
- Esdeveniments corporatius.
- Tècniques de comunicació i TIC per a esdeveniments.
- Pla de màrqueting especialitzat.
- Diagnòstic, estratègia, implementació i avaluació.
- Anàlisi DAFO.
- Màrqueting estratègic: missió, visió i valors de l'organització
- Segmentació.
- Planificació i estratègies del màrqueting i comunicació digital.
Destinataris
A qui va dirigit:
El diploma d'expert de Màrqueting i Comunicació d'Esdeveniments va dirigit a diferents perfils d'estudiants:
Els àmbits laborals que deriven d'aquest programa poden ser els següents:
- El diploma d'expert de Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments va dirigit a diplomats, llicenciats o graduats, i també a professionals que vulguin ampliar els seus coneixements en temes de comunicació i el màrqueting d'actes, festivals, fires o congressos, per tal d'adquirir les capacitats i les eines necessàries per poder exercir en aquest sector.
El diploma d'expert de Màrqueting i Comunicació d'Esdeveniments va dirigit a diferents perfils d'estudiants:
- Graduats, llicenciats o diplomats en qualsevol àmbit de la gestió o les ciències humanes o socials, i també persones amb -interès i formació bàsica en la gestió.
- Llicenciats o graduats en escoles de negoci.
- Llicenciats o graduats en àmbits culturals o esportius.
- Professionals del món dels esdeveniments que vulguin profunditzar els seus coneixements en aquest àmbit.
- Programadors tant culturals com esportius.
- Professionals del món de l'empresa que sentin la necessitat laboral d'adquirir coneixements sobre els esdeveniments.
- Professionals del món del màrqueting i la comunicació.
- Especialistes en relacions públiques i protocol que vulguin aprofundir en la gestió d'esdeveniments.
- Tècnics de l'administració que vegin la necessitat de tenir els coneixements de gestió d'esdeveniments.
Els àmbits laborals que deriven d'aquest programa poden ser els següents:
- Fires i congressos.
- Festivals.
- Institucions culturals.
- Institucions esportives.
- Administració pública.
- Empreses especialitzades.
- Corporacions amb necessitats específiques en gestió dactes.
- Directius de comunicació i màrqueting a empreses de gestió d'esdeveniments.
- Autònoms de comunicació i màrqueting a la gestió d'esdeveniments.
- Consultors en estratègies de comunicació i màrqueting dorganització desdeveniments.
- Avaluador.
- Especialistes en comunicació i màrqueting d'esdeveniments esportius, culturals o corporatius.
- Tècnics de comunicació especialitzats en esdeveniments.
Requisits
Requisits acadèmics:
- Els programes de Formació de Postgrau: Màster en Formació Permanent (fins ara Màster Propi), Diploma d'Especialització (fins ara Diploma de Postgrau) i Diploma d'expert (fins ara Especialització) requereixen titulació universitària prèvia per accedir-hi (RD 822/2021) o experiència laboral o professional amb nivell competencial equivalent a la formació acadèmica universitària (LOSU).
- Per a cursar el programa és necessari tenir una titulació universitària prèvia.
- Cal acreditar un mínim d'un any d'experiència en el sector dels esdeveniments, com a mínim en una de les àrees següents: logística, producció, programador, impulsor, creador de continguts de màrqueting o tècnic de l'àrea de comercialització.
- No es requereixen coneixements previs.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà, Català.
Durada
Inici: 15 d'octubre 2024.
Objectius
Objectius
- Aquest programa té com a objectiu general formar i donar capacitats als estudiants, procedents de diferents disciplines i àmbits, per a lexercici professional en el camp de la comunicació i el màrqueting desdeveniments culturals, esportius i corporatius.
- Conéixer de manera introductòria els paràmetres teòrics dels fets actuals.
- Entendre les especificitats i les diferents tipologies dels esdeveniments.
- Identificar les necessitats de màrqueting i comunicació dels esdeveniments culturals, esportius i corporatius.
- Adquirir els coneixements pràctics i les eines necessàries per a la comunicació aplicada.
- Aplicar de manera creativa i innovadora els coneixements pràctics a un esdeveniment concret.
- Aplicar els coneixements adquirits a la comunicació d'esdeveniments.
- Capacitat de gestionar equips.
- Dissenyar i planificar plans de comunicació i màrqueting a congressos, esdeveniments o fires, considerant diferents tipologies, recursos disponibles i reptes organitzatius, socials, legals, etc.
- Desenvolupar un grau elevat d'autonomia, innovació i creativitat.
- Adaptar-se a nous contextos laborals i tecnològics.
- Buscar i gestionar informació.
- Capacitats comunicatives.
- Identificar les novetats tecnològiques principals aplicables al disseny, planificació i gestió de plans de comunicació i màrqueting d'esdeveniments.
Titulació obtinguda
Els estudiants que acabin els seus estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert.
Els estudiants que superin altres cursos de formació contínua rebran el certificat corresponent.
Diploma d'Expert de Comunicació i Màrqueting d'Esdeveniments (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156
08018
Barcelona