Doble Grau en Màrqueting i Direcció Comercial + Direcció d'Empreses

Grau
Oficial / homologat
Presencial
354 crèdits
8955 €

Descripció

La Universitat Abat Oliba CEU porta més de tres dècades impartint estudis d'administració i direcció d'empreses. El grau en Direcció d'Empreses ofereix als estudiants unes perspectives professionals excel·lents, ja que els permet conèixer com es desenvolupen les diverses activitats que es realitzen en l'àmbit dels negocis i les empreses.
En el món globalitzat actual fan falta persones amb iniciativa, coneixements, capacitat de treball en equip, hàbils en el tracte amb els altres i coneixedores dels diferents entorns socials, econòmics i polítics en els quals realitzaran les seues activitats empresarials. La UAO CEU forma als alumnes perquè siguin capaços d'assumir amb èxit les tasques directives en el món empresarial.
La Universitat Abat Oliba CEU és pionera en la metodologia que permet combinar dues titulacions i obtenir en cinc anys dos carreres universitàries.
Aquest doble grau forma a estudiants amb una clara orientació cap a la comercialització de productes i serveis, i amb un coneixement profund dels aspectes de la gestió empresarial. A més de la formació teòrica necessària, les assignatures tenen una orientació eminentment pràctica.
Els graduats adquireixen una visió de 360º de l'màrqueting i l'empresa que els prepara perfectament per a un món laboral molt professionalitzat. Obtenen els coneixements i competències clau necessaris per a treballar en alts llocs de responsabilitat dins de les empreses públiques i privades, nacionals i internacionals i emprendre amb èxit qualsevol projecte relacionat amb el màrqueting i la direcció comercial.
El contacte permanent amb el món laboral i un excel·lent claustre de professors facilitaran la incorporació dels graduats a un mercat de treball altament competitiu.
Nou títol propi inclòs en els graus de Direcció d'Empreses i Màrqueting i Direcció Comercial per dominar l'aplicació de l'big data en el món empresarial i liderar les estratègies de màrqueting digital.

Temari

Primer curs:
• Comunicació empresarial.
• Dret mercantil.
• Estadística aplicada a l'màrqueting.
• Fonaments de comptabilitat.
• Fonaments de màrqueting.
• Informàtica aplicada a l'màrqueting.
• Introducció a l'empresa.
• Macroeconomia.
• Matemàtiques empresarials.
• Principis d'economia.
Segon curs:
• Antropologia.
• Qualitat i innovació.
• Comptabilitat financera.
• Costos, producte, producció i preus.
• Dret laboral.
• Economia espanyola i mundial.
• Estratègies de comunicació.
• Investigació de mercats.
• Logística i distribució comercial.
• Macroeconomia en l'entorn global.
• Matemàtiques financeres.
• Organització industrial.
• Planificació estratègica de marca.
• Psicologia de l'consumidor.
Tercer curs:
• Auditoria.
• Consolidació estats financers.
• Direcció i gestió d'equips.
• Doctrina social de l'església.
• E-commerce.
• Econometria empresarial.
• Empresa familiar.
• Finances corporatives.
• Màrqueting en el punt de venda.
• Màrqueting estratègic.
• Màrqueting experiencial.
• Màrqueting internacional.
• Mètriques digitals.
• Negocis digitals i xarxes socials.
• Sistemes d'informació de màrqueting.
Quart curs:
• Direcció comercial i tècniques de negociació.
• Direcció de màrqueting sectorial.
• Direcció de producció i operacions.
• Direcció estratègica.
• Emprenedoria i simulació.
• Ètica.
• Finances corporatives internacionals.
• Fiscalitat aplicada a l'empresa.
• Instruments i mercats financers.
• Màrqueting de continguts.
• Màrqueting social i rsc.
• Pràctiques empresarials en màrqueting i direcció comercial.
• Treball fi de grau.
Cinquè curs:
• Control de gestió.
• Gestió de la cadena de subministraments.
• Pràcticum extern direcció d'empreses.
• Treball fi de grau.

Destinataris

Tenir interès per aspectes relacionats amb el màrqueting, la direcció comercial de l'empresa i la seva gestió.

Metodologia

Model docent basat en la formació pràctica i personalitzada que permet vincular els coneixements teòrics a la praxi professional, mitjançant estudis de casos i experiències reals, tallers i seminaris pràctics.

Pràctiques

Durant l'últim curs de l'grau es realitzen les pràctiques obligatòries en empreses, despatxos o institucions dins de l'àrea que prefereixin els estudiants.

Perspectives laborals

Els estudiants que obtenen el títol oficial de graduat en Màrqueting i Direcció Comercial + Direcció d'Empreses per la Universitat Abat Oliba CEU poden desenvolupar la seva professió en els següents àmbits: Expert en organització i administració Directiu en departaments d'administració o de màrqueting d'empreses nacionals i internacionals Responsable de relacions internacionals Product manager Consultor en entitats públiques i privades, nacionals i internacionals Directiu o gerent d'empreses Funcionari públic en organismes nacionals i internacionals Assessor d'empreses Comptable Tècnic en investigació de mercats Cap de producte o de logística Director de vendes: selecció i formació de venedors i organització i gestió de les vendes Docent universitari Gerent d'empresa Administrador de finques Gestor administratiu Agent de canvi i borsa Responsable de distribució comercial Expert en màrqueting en institucions no lucratives

Avantatges del curs

Programa internacional: Programa CEU - Boston University & Augsburg University.
Doble Grau en Màrqueting i Direcció Comercial + Direcció d'Empreses
Universitat Abat Oliba CEU (UAO)
Campus i seus: Universitat Abat Oliba CEU (UAO)
Universidad Abat Oliba CEU
Bellesguard, 30 08022 Barcelona
Cursos més populars
X