Grau en Màrqueting + Títol Superior en Emprenedoria i Innovació
Informació del curs
Descripció
Afegint a la teva formació el Títol Superior en Emprenedoria i Innovació podràs posar en marxa una idea real de negoci. A més, el perfil emprenedor també és demandat per les empreses per la seva transversalitat i perquè permet a les empreses investigar en noves línies de negoci i innovació empresarial. Es compon de set blocs que engloben tota la competència emprenedora:
- Models de Negoci
- Metodologies
- Habilitats Personals
- Ecosistema Emprenedor
- Producció Digital
- ESIC Garatge
- Marc Global
El Grau Oficial en Màrqueting + Títol Superior en Emprenedoria i Innovació a Madrid és impartit per professors amb àmplia experiència professional en màrqueting i qualificació acadèmica acreditada pel Ministeri d'Educació (ANECA).
Temari
Primer curs:
- Història Econòmica i del Màrqueting
- Introducció a l'Empresa
- Màrqueting i Tècniques de Comunicació Interpersonal
- Matemàtiques Aplicades al Màrqueting
- Sociologia de l'Empresa
- Anglès I
- Models de Negoci I: Product-Market Fit
- Dret civil
- Estadística Aplicada al Màrqueting
- >Història de la Cultura Comercial i Societat
- Informàtica Aplicada al Màrqueting
- Introducció al Màrqueting
- Anglès II
- Metodologies Àgils
- Anàlisi Econòmic-Financer en Màrqueting I
- Dret Mercantil :Regulació Jurídica del Mercat
- Direcció Estratègica
- Economia I: Microeconomia
- Psicologia Aplicada al Màrqueting
- Models de Negoci II: Emprenedoria Social
- Ecosistema Emprenedor I
- Esperit Crític
- Anàlisi Econòmic-Financer en Màrqueting II
- Dret del Treball i de la Seguretat Social
- Economia II : Macroeconomia
- Màrqueting Estratègic
- Mètodes de Decisió Aplicats al Màrqueting
- Responsabilitat i Màrqueting Social Corporatiu
- Anglès IV - Idioma Modern
- Pensament Social Cristià
- Metodologia de Negociació i Venda
- Comportament del consumidor
- Direcció de Vendes
- Investigació de Mercats I
- Màrqueting Industrial i de Serveis
- Política de Comunicació i Publicitat Digital
- Política de Producte
- Habilitats Personals I: Marca Personal i Networking
- Models de Negoci III: Intraemprediment
- Investigació de Mercats II
- Màrqueting relacional, Directe i Interactiu
- Màrqueting, Sistemes d'Informació i Automatització Basada en Dades
- Política de distribució i comerç electrònic
- Política de Preus i Costos
- Tècniques de Negociació Comercial
- Antropologia
- Ecosistema Emprenedor II: Financer i Legal
- Metodologies Narratives
- Optativa 1
- Optativa 2
- Optativa 3
- Optativa 4
- Pla de Màrqueting
- Reconeixement Acadèmic de Crèdits
- Ètica Empresarial
- Models de Negoci IV: Go To Market
- Habilitats Personals II: Lideratge, Autogestió i Gestió d'Equips
- Ecosistema Emprenedor III: Assistència a Fires, Empreses, Bootcamps, Premis
- E-Markets
- Esic Garage I: Coach per Equip
- Pràctiques externes
- Treball Fi de Grau
- Optatives
- Anàlisi i Previsió de Vendes
- Anàlisi Econòmic Internacional
- Legislació Electoral, Comunicació i Estat del Dret
- Direcció de Recursos Humans
- Dret Econòmic Internacional
- Màrqueting Global i Internacional i Comerç Exterior
- Màrqueting Sectorial
- Màrqueting i Direcció de Comunicació
- Màrqueting Intern
- Màrqueting Politic
- Producció Digital I
- Global Innovation: Processos, Producte i Estructura
- Optativa 1
- Optativa 2
- Esic Garatge II: Coach per Equip
- Producció Digital II
- Global Mindset
- Optativa 3
- Habilitats Personals III: Oratori
Destinataris
- Vol dedicar-se al màrqueting i/o la gestió comercial en entorns globals i canviants.
- Capacitat logicoanalítica i creativa.
- Interessats a l'entorn digital dels negocis.
- Capacitat de lideratge i treball en equip.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Prova d'accés
Se debe realizar un proceso de admisión.
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà.
Durada
Titulació obtinguda
Dos títols a 5 anys: El millor de l'oficialitat amb la millor especialització del mercat. Cursant el Grau oficial en Màrqueting + el Títol Superior en Emprenedoria i Innovació obtindràs dues titulacions universitàries que faran del teu perfil un dels més demanats per les empreses.
Pràctiques
Pràctiques a les principals empreses del país.
Perspectives laborals
Director de Màrqueting Product Manager Internet Màrqueting Specialist Social Media Marketing Manager Director comercial Analista destudis de mercat Customer relationship manager Cap de vendes nacional Responsable de desenvolupament de negoci Responsable de comerç internacional Consultoria i assessorament d'empreses Chief Executive Officer (CEO) Gestor d'innovació (Open Innovation) Promotor de noves línies de negocis Brand Manager Promotion Manager Màrqueting Consultant Director general Director de comerç internacional Business intelligence analyst International account manager Key account manager Trade màrqueting mànager Director de planificació i programació Director d'e-commerce Empresari / emprenedor Coach d'equips d'emprenedoria
Promocions
Avantatges del curs
Complements formatius específics: Building skills: Habilitats Directives Innovació i Tecnologia Treball en Equip Eines i Solucions Informàtiques Creativitat i Idiomes. Un grau de màrqueting amb la qualitat d'una universitat: Internacionalització Unitat de desenvolupament professional Escola d'Idiomes Formació en habilitats directives Pràctiques i Borsa d'Ocupació a les principals empreses del país
Borsa de treball
Borsa d'ocupació a empreses importants.
Professorat
Un grau en què es formen gran part dels professionals de màrqueting del país. El Grau Oficial en Màrqueting + Títol Superior en Emprenedoria i Innovació a Madrid és impartit per professors amb àmplia experiència professional en màrqueting i qualificació acadèmica acreditada pel Ministeri d'Educació (ANECA).