INSA Business, Marketing & Communication School

Master en Màrqueting Relacional, Directe & Interactiu

INSA Business, Marketing & Communication School

Màster
Presencial
  • Barcelona
2.200 €

Descripció

La nova comunicació en l'entorn digital ha ampliat el ventall d'accions que una empresa pot aplicar per generar millors resultats . Saber manejar aquestes eines és un gran diferencial que caracteritza el professional de la societat de la informació .



Objectius

- Aprendre a desenvolupar i dirigir programes de comunicació directa i interactiva , de màrqueting relacional i CRM , de venda a distància i comerç electrònic .

- Conèixer l'enfocament del màrqueting multimèdia interactiu .

- Capacitar professionals per saber comunicar d'una manera orientada a resultats .

- Conèixer i aplicar les tècniques més eficaces de màrqueting directe , la gestió integrada de campanyes , la utilització de mitjans i xarxes socials i la gestió de la reputació online .



Sistema d'avaluació i acreditació acadèmica

El sistema d'avaluació del programa està compost per l'assistència a les sessions , una avaluació parcial a meitat del curs i l'elaboració i presentació del projecte final .



Després d'haver superat amb èxit les proves d'avaluació del programa i sempre que es compti amb l'assistència mínima requerida , l'alumne / a obtindrà el títol de Màster en Màrqueting Relacional , Directe & Interactiu de INSA Business , Marketing & Communication School .

Veure més

Temari del curs

mòdul 1
El nou màrqueting estratègic.
mòdul 2
El màrqueting operatiu.
mòdul 3
Posicionament i Marca.
mòdul 4
Orientació a un màrqueting de resultats.
mòdul 5
Captació i estratègies de segmentació.
mòdul 6
Fidelització de clients.
mòdul 7
Màrqueting relacional.
mòdul 8
Màrqueting one-to-one.
mòdul 9
El Màrqueting a Internet.
mòdul 10
El Comerç electrònic.
mòdul 11
La Publicitat digital.
mòdul 12
Màrqueting de cercadors SEO-SEM.
mòdul 13
Màrqueting directe i interactiu.
mòdul 14
Creativitat directa i interactiva.
mòdul 15
Xarxes socials, blocs, 2.0 i 3.0.
mòdul 16
Màrqueting de guerrilla.
mòdul 17
Altres mitjans interactius (Mobile, TV, etc).
mòdul 18
Màrqueting i innovació.
mòdul 19
Projecte Final.
Veure més

Destinataris

a) Estudiants llicenciats i professionals que vulguin ampliar els horitzons laborals.



b) Professionals amb experiència que vulguin assumir noves competències i responsabilitats, així com tenir un reconeixement.



c) Empreses que busquin especialització del seu personal.



d) Titulats en Formació Professional Grau Mitjà o de Grau Superior que busquen una preparació pràctica per entrar al món laboral.

Veure més

Horari/Torn

Horari 1: Dimarts de 19:00 a 21:30.
Horari 2: 1 Dissabte cada 15 dies.

Durada

Del 21-oct-14 al 20-jul-15.

Preu

2.200 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Master en Màrqueting Relacional, Directe & Interactiu

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Master en Màrqueting Relacional, Directe & Interactiu