INSA Business, Marketing & Communication School

Master en Màrqueting Relacional, Directe & Interactiu

INSA Business, Marketing & Communication School

Descripció

La nova comunicació en l'entorn digital ha ampliat el ventall d'accions que una empresa pot aplicar per generar millors resultats . Saber manejar aquestes eines és un gran diferencial que caracteritza el professional de la societat de la informació .



Objectius

- Aprendre a desenvolupar i dirigir programes de comunicació directa i interactiva , de màrqueting relacional i CRM , de venda a distància i comerç electrònic .

- Conèixer l'enfocament del màrqueting multimèdia interactiu .

- Capacitar professionals per saber comunicar d'una manera orientada a resultats .

- Conèixer i aplicar les tècniques més eficaces de màrqueting directe , la gestió integrada de campanyes , la utilització de mitjans i xarxes socials i la gestió de la reputació online .



Sistema d'avaluació i acreditació acadèmica

El sistema d'avaluació del programa està compost per l'assistència a les sessions , una avaluació parcial a meitat del curs i l'elaboració i presentació del projecte final .



Després d'haver superat amb èxit les proves d'avaluació del programa i sempre que es compti amb l'assistència mínima requerida , l'alumne / a obtindrà el títol de Màster en Màrqueting Relacional , Directe & Interactiu de INSA Business , Marketing & Communication School .

Veure més

Temari del curs

mòdul 1
El nou màrqueting estratègic.
mòdul 2
El màrqueting operatiu.
mòdul 3
Posicionament i Marca.
mòdul 4
Orientació a un màrqueting de resultats.
mòdul 5
Captació i estratègies de segmentació.
mòdul 6
Fidelització de clients.
mòdul 7
Màrqueting relacional.
mòdul 8
Màrqueting one-to-one.
mòdul 9
El Màrqueting a Internet.
mòdul 10
El Comerç electrònic.
mòdul 11
La Publicitat digital.
mòdul 12
Màrqueting de cercadors SEO-SEM.
mòdul 13
Màrqueting directe i interactiu.
mòdul 14
Creativitat directa i interactiva.
mòdul 15
Xarxes socials, blocs, 2.0 i 3.0.
mòdul 16
Màrqueting de guerrilla.
mòdul 17
Altres mitjans interactius (Mobile, TV, etc).
mòdul 18
Màrqueting i innovació.
mòdul 19
Projecte Final.
Veure més

Destinataris

a) Estudiants llicenciats i professionals que vulguin ampliar els horitzons laborals.



b) Professionals amb experiència que vulguin assumir noves competències i responsabilitats, així com tenir un reconeixement.



c) Empreses que busquin especialització del seu personal.



d) Titulats en Formació Professional Grau Mitjà o de Grau Superior que busquen una preparació pràctica per entrar al món laboral.

Veure més

Horari/Torn

Horari 1: Dimarts de 19:00 a 21:30.
Horari 2: 1 Dissabte cada 15 dies.

Durada

Del 21-oct-14 al 20-jul-15.

Preu

2.200 €

Sí, m'interessa

conèixer tots els detalls, preus, beques, dates i places disponibles

Master en Màrqueting Relacional, Directe & Interactiu

Per contactar has d'acceptar la política de privacitat
Enviant aquest formulari accepteu rebre informació periòdica d'Educaweb i del Centre relacionada amb aquests cursos.
També et recomanem aquests cursos

Master en Màrqueting Relacional, Directe & Interactiu