Curs Professionalitzador de Direcció i Gestió de PIMES (UOC)

Informació del curs
Curs
On-line
8 mesos
Consulteu el preu
Descripció
Matrícula oberta!!.
El curs de Direcció i gestió de PIMES permet adquirir les habilitats necessàries per gestionar el teu PIME: analitzar el sector, crear una estratègia i elaborar un pla financer.
Canvia el teu futur professional. Matricula't ara!
El curs de Direcció i gestió de PIMES permet adquirir les habilitats necessàries per gestionar el teu PIME: analitzar el sector, crear una estratègia i elaborar un pla financer.
Canvia el teu futur professional. Matricula't ara!
- Atreveix-te a dirigir i gestionar una PIME en 10 mesos.
- Aprèn amb professorat amb àmplia experiència al sector.
- Accedeix a la borsa de treball internacional de la UOC.
- Ara amb finançament 100% sense interessos.
Temari
Gestió estratègica i de màrqueting
L'assignatura ofereix instruments pràctics per poder determinar què volen els clients i què els ha d'oferir una pime, una primera aproximació a l'elaboració de plans i promocions, polítiques de preus i models de distribució més adequats.
Comptabilitat, anàlisi i costos
Detalla com s'instrumentalitzen el procés comptable i les diferents etapes del cicle comptable. Tracta l'ús dels instruments financers: productes per a la gestió de tresoreria i productes de gestió de clients o gestió del risc. Així mateix, analitza el finançament d'inversions i l'oferta d'assegurances.
Direcció d'operacions, logística i qualitat
Permet conèixer les metodologies que aconsegueixen satisfer la demanda amb el menor cost possible i desenvolupa els conceptes fonamentals de logística integral, sistemes productius, distribució i importància de la qualitat.
Direcció de persones i relacions laborals
Ofereix una introducció a lentorn sociolaboral ia la gestió de persones duna empresa: selecció, retribució i planificació de persones. Tracta els fonaments normatius en la gestió de persones: Estatut dels Treballadors, convenis col·lectius i la resta de legislació aplicable. Presenta els actors implicats en les relacions laborals individuals i col·lectives.
Fiscalitat i seguretat social
Proporciona una visió general de la fiscalitat de lempresa. Analitza la Llei General Tributària, on s'estableixen els principis bàsics i les normes fonamentals que constitueixen el règim jurídic del sistema tributari espanyol. També treballa l'acció protectora de la Seguretat Social i descriu els règims a través dels quals els treballadors poden cotitzar en funció de la seva situació.
L'assignatura ofereix instruments pràctics per poder determinar què volen els clients i què els ha d'oferir una pime, una primera aproximació a l'elaboració de plans i promocions, polítiques de preus i models de distribució més adequats.
Comptabilitat, anàlisi i costos
Detalla com s'instrumentalitzen el procés comptable i les diferents etapes del cicle comptable. Tracta l'ús dels instruments financers: productes per a la gestió de tresoreria i productes de gestió de clients o gestió del risc. Així mateix, analitza el finançament d'inversions i l'oferta d'assegurances.
Direcció d'operacions, logística i qualitat
Permet conèixer les metodologies que aconsegueixen satisfer la demanda amb el menor cost possible i desenvolupa els conceptes fonamentals de logística integral, sistemes productius, distribució i importància de la qualitat.
Direcció de persones i relacions laborals
Ofereix una introducció a lentorn sociolaboral ia la gestió de persones duna empresa: selecció, retribució i planificació de persones. Tracta els fonaments normatius en la gestió de persones: Estatut dels Treballadors, convenis col·lectius i la resta de legislació aplicable. Presenta els actors implicats en les relacions laborals individuals i col·lectives.
Fiscalitat i seguretat social
Proporciona una visió general de la fiscalitat de lempresa. Analitza la Llei General Tributària, on s'estableixen els principis bàsics i les normes fonamentals que constitueixen el règim jurídic del sistema tributari espanyol. També treballa l'acció protectora de la Seguretat Social i descriu els règims a través dels quals els treballadors poden cotitzar en funció de la seva situació.
Competències per a les quals et prepara el curs
Algunes de les competències són:
Definir, identificar i implantar una planificació estratègica, tenint en compte diferents tipus dorganització empresarial i estructures organitzatives, per aconseguir un desenvolupament empresarial competitiu.
Desenvolupar el pensament estratègic basat en lanàlisi de totes les variables del màrqueting que permeti dissenyar i desenvolupar plans de màrqueting integrals per a qualsevol tipus dempresa.
Analitzar i interpretar les empreses i lentorn per desenvolupar línies estratègiques de negoci dins de lempresa, per tal daconseguir els objectius establerts.
Gestionar la cadena de subministrament de l'organització en conjunt, de manera que sigui adequada a la cadena de valor de l'empresa i als canvis a l'entorn extern i tenint en compte, a més, els objectius de qualitat i la satisfacció final dels clients .
Dissenyeu el subsistema d'operacions tant des del punt de vista estratègic com des del punt de vista tàctic.
Metodologia
100% online.
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà.
Durada
Data inici: 25 setembre 2023.
Matrícula oberta!!.
Titulació obtinguda
Titulació pròpia Certificat UOC de Formació Contínua.
Promocions
Pagament fraccionat en quotes.
Preu
Consulteu el preu
A consultar (beques, ajuts i finançament disponible).
Borsa de treball
Accedeix a la borsa de treball internacional de la UOC.
Professorat
Aprèn amb professorat amb àmplia experiència al sector.
Curs Professionalitzador de Direcció i Gestió de PIMES (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Cursos més populars