Curs Professionalitzador de Disseny, Producció i Comercialització de Viatges i Experiències Turístiques (UOC)

Informació del curs
Curs
On-line
8 mesos
Consulteu el preu
Descripció
Matrícula oberta!!.
El curs de Disseny, producció i comercialització de viatges i experiències turístiques et permet adaptar-te i accedir al món del turisme, en constant evolució. Canvia el teu futur professional. Matricula't ara!
El curs de Disseny, producció i comercialització de viatges i experiències turístiques et permet adaptar-te i accedir al món del turisme, en constant evolució. Canvia el teu futur professional. Matricula't ara!
- Converteix-te en professional del Turisme en 11 mesos.
- Aprèn amb professorat amb àmplia experiència al sector.
- Accedeix a la borsa de treball internacional de la UOC.
- Ara amb finançament 100% sense interessos.
Temari
Estructura del mercat turístic
L'assignatura Estructura del mercat turístic del curs de Disseny, producció i comercialització de viatges i experiències turístiques permet una primera aproximació al món del turisme. Estudiar aquest curs ofereix una anàlisi de l'oferta i la demanda turístiques i la importància de la interrelació entre totes dues; facilita la classificació dels diferents tipus de turisme, la localització de les principals destinacions o nuclis turístics, i les infraestructures, els recursos i les activitats relacionats amb el sector.
Disseny i producció de viatges i experiències turístiques
D'una banda, l'assignatura s'orienta a l'anàlisi de l'estructura, les funcions i les modalitats de les organitzacions d'intermediació, bàsicament agència de viatges, i la seva forma de producció de viatges. D'altra banda, se centra en l'estudi del concepte d'experiència turística i la seva aplicació als serveis i productes turístics tenint en compte les diferents modalitats (destinacions, allotjament, restauració,...)
Gestió de reserves: AMADEUS VISTA
L´assignatura de gestió de reserves AMADEUS VISTA del curs proporciona el coneixement dels avenços en tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). Actualment, les reserves es fan mitjançant sistemes de distribució global (GDS, per les sigles en anglès), que permeten una distribució global flexible i instantània de qualsevol activitat turística. S'instrueix en concret al GDS Amadeus.
Comercialització de viatges i experiències turístiques
L'assignatura se centra en l'anàlisi de la relació entre el màrqueting i la implementació al mercat de les estratègies basades en les experiències turístiques. De forma pràctica, s'analitzen les diferents modalitats en què s'apliquen aquestes estratègies i s'estableixen les bases per crear un pla de màrqueting específic en les diferents fases.
L'assignatura Estructura del mercat turístic del curs de Disseny, producció i comercialització de viatges i experiències turístiques permet una primera aproximació al món del turisme. Estudiar aquest curs ofereix una anàlisi de l'oferta i la demanda turístiques i la importància de la interrelació entre totes dues; facilita la classificació dels diferents tipus de turisme, la localització de les principals destinacions o nuclis turístics, i les infraestructures, els recursos i les activitats relacionats amb el sector.
Disseny i producció de viatges i experiències turístiques
D'una banda, l'assignatura s'orienta a l'anàlisi de l'estructura, les funcions i les modalitats de les organitzacions d'intermediació, bàsicament agència de viatges, i la seva forma de producció de viatges. D'altra banda, se centra en l'estudi del concepte d'experiència turística i la seva aplicació als serveis i productes turístics tenint en compte les diferents modalitats (destinacions, allotjament, restauració,...)
Gestió de reserves: AMADEUS VISTA
L´assignatura de gestió de reserves AMADEUS VISTA del curs proporciona el coneixement dels avenços en tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). Actualment, les reserves es fan mitjançant sistemes de distribució global (GDS, per les sigles en anglès), que permeten una distribució global flexible i instantània de qualsevol activitat turística. S'instrueix en concret al GDS Amadeus.
Comercialització de viatges i experiències turístiques
L'assignatura se centra en l'anàlisi de la relació entre el màrqueting i la implementació al mercat de les estratègies basades en les experiències turístiques. De forma pràctica, s'analitzen les diferents modalitats en què s'apliquen aquestes estratègies i s'estableixen les bases per crear un pla de màrqueting específic en les diferents fases.
Competències per a les quals et prepara el curs
Algunes de les competències són:
Identificar els elements i les empreses que formen l'oferta turística, així com les seves relacions i la participació en el sector.
Interpretar estadístiques, informes i estudis del sector per tal de poder establir patrons de comportament del turista.
Relacionar els factors que condicionen el comportament de la demanda turística local, nacional i internacional.
Analitzar els diferents productes i activitats turístics que s'ofereixen al mercat turístic, a partir del concepte d'experiència turística.
Identificar i relacionar les destinacions i les activitats turístiques amb els diferents productes turístics vinculats a l'experiència turística.
Conèixer l'estructura i el funcionament d'una agència de viatges.
Identificar com implementar estratègies de creació i comercialització d'experiències turístiques a destinacions i altres organitzacions, més enllà de les agències de viatges.
Metodologia
100% online.
Durada
Data inici: 25 setembre 2023.
Matrícula oberta!!.
Titulació obtinguda
Titulació pròpia Certificat UOC de Formació Contínua.
Promocions
Pagament fraccionat en quotes.
Preu
Consulteu el preu
A consultar (beques, ajuts i finançament disponible).
Borsa de treball
Accedeix a la borsa de treball internacional de la UOC.
Professorat
Aprèn amb professorat amb àmplia experiència al sector.
Curs Professionalitzador de Disseny, Producció i Comercialització de Viatges i Experiències Turístiques (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Cursos més populars